Social Icons

Pages

Thursday, April 03, 2014

#MH370 !!! PEMIMPIN #PAS NI KENAPA BEBAL SANGAT ???


kenapa bebal sangat pemimpin PAS ni ??? sepatutnya dalam hal sebegini tak payah lah nak menunding jari.takkan lah tak tahu apa fungsi sebenarnya kotak hitam tu ??? sepatutnya pemimpin tertinggi di dalam pas mempunyai idea yg bernas dan membantu pihak berkuasa dan tinggalkan politik buat seketika.bukan buat macam ni ??? kalau anda nak tahu kotak hitam tu merungaki segalanya apa yang berlaku pada pesawat.ada faham kaa ??? jangan marah saya bila saya panggil anda bebal ok !!! ini adalah fakta,bukan rekaan.tak pernah kerrr tengok kejadian yang lepas ??? tak pernah study kerr pasal kotak hitam ??? 

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

ulamak dulu, warak, bertakwa, tawaduk. mengkaji ilmu kedoktoron, ilmu bintang, ilmu fizik, biologi dll. dgn kata lain lain mengkaji rahsia ciptaan Allah utk dimanfaatkan utk sekalian makhluk. ulamak skrg pagi ptg mlm ceramah, (jadikan berceramah satu karier lumayan), kawin sampai cukup kuota. takpelah hak masing2... yg tak sedapnya asyik kata itu salah ini salah macam dia je yg betul...

Anonymous said...

Sejak bila diorang ni pandai? Pernah ke?.

Anonymous said...

Kotak hitam tu besii jer..tak boleh dipercayai..huhuhuhu

Anonymous said...

Otak diorang dah hitam legam seperti kotak hitam sebab itulah keluarkan kenyataan mengarut...

Anonymous said...

KALAU ORANG PAS NAK TAHU KOTAK HITAM ITU SAMA DENGAN KOTAK KASUT AJE TAPI WARNANYA HITAM.....ATAU KOTAK KAYU TEMPAT SIMPAN SERBAN DAN JUBAH TOK-TOK GARU KAMU TAPI KALERNYA HITAM...HA.HA..HA....TOLOL SUNGGUH PEMIMPIN PAS...KALAU PEMIMPIN NYA BODOH MACAM TAIK PENGIKUTNYA PULA TAK TAHU NAK CERITA BODOHNYA BAGAIMANA LA.......TAK ADA BANDINGNYA KEBODOHAN MEREKA DI ATAS MUKA BUMI INI...KAMU KAMU BETUL TOLONG TUNJUK SIAPA PEMIMPIN PAS YANG ADA AKAL DAN CERDIK SIKIT DARI MAT SABU DAN MAHFUZ OMAR...TENTUNYA TAK ADE....DAH DUA EKOR TU LA YANG PALING CERDIK DALAM PAS.

Anonymous said...

Dah lama tau dah. Diorang ni memang otak udang...

 
 
Blogger Templates