Social Icons

Pages

Wednesday, April 02, 2014

#MH370 !!! #TUNMAHATHIR MEMBELASAH #BBC KAW-KAW !!! VIDEO INSIDE !!!


tu diaaa !!! apa yang Tun Mahathir kata adalah benar !!! kadang-kadang BBC banyak membuat penipuan dan kesalahan.seperti juga CNN.apa saja berita mereka akan sensasikan dan berlaku lah penipuan.lihat video di bawah


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Media Barat yg. anti-ISLAM spt. CELAKANewsNetwork-FOCKNews-DailyMailJAHANAM itu memang disyaki dikuasai Mossad-CIA-MI6-NATO! Kat Malaysia ni kita ada ejen mereka dari EvangeliSStar dan MalaysiaKKKini, serta termasuklah DAPBANGKAI//PKRPELIWAT/PENGGANAS Red Bean!!

Tapi, nasib baik ada Media Alternativ (label "teori konspirasi" adalah label si Illuminati Barat-ZIONIS utk. memburukkan dan menutup mulut Media dan mana-mana teori Alternativ), yg. cuba memberikan maklumat BENAR! Tapi malangnya, sorg. Mentreri liberal Melayu tak lansung pedulikan maklumat ini - asyik nak dengar cakap Barat!

Lihat artikel amat BERNAS dr. wartawan Jepun Yoichi Shimatsu, yg. menyambungkan titik-titik penting misteri kehilangan MAS kita ini, termasuk kemungkinan penglibatan si ZIONIS Soros/IsreHELL, bukan shj. utk. menjatuhkan Iran (Israel juga berpengkalan dgn. Submarine senjata Nuklear di Diego GarCIA) tetapi kerana dendamnya yg. lama, pd. YAB Ayahanda Tun Dr. Mahathir kita – di http://www.sovereignindependentuk.co.uk/2014/03/28/latest-posts-role-of-israel-and-soros-exposed-by-mh370-twin-jet-in-tel-aviv-top-10-veterans-stories-in-todays-news-march-26-2014-adl-deceit-sinks-judgeship-t/ , Role of Israel and Soros Exposed by MH370 Twin Jet in Tel Aviv , By Yoichi Shimatsu, March 26, 2014!

ZIONIS DAJAL Soros serta Rockefeller, adalah dari geng Rothschild, iaitu ketua pemuja SYAITAN Illuminati yg. menubuhkan Israel dgn. membunuh dgn. amat kejam secara beramai (Genocide) Bumiputera Islam Palestin, dan disyaki memulakan perang Dunia Pertama dan Kedua, serta membunuh Tsar Russia dan seluruh keluarganya, Pres. Lincoln dan Kennedy, Allahyarham Pres. Yasser Arafat, dan menjadikan Israel kuasa Nuklear, yg. paling bahaya ke atas Dunia Islam!

Dan si FBI/CIA/Pentagon-MI6-NATO (Barat), yg. sebenaqnya sudah dikuasai Mossad-Israel/ZIONIS itu, yg. juga mempunyai ejen tempatannya dr. PENGGANAS Red Bean/DAPBANGKAI/PKRPELIWAT, yg. kesemuanya memang tak habis-habis nak mengalih perhatian dunia dari bukti penglibatan Diego GarCIA di tengah Lautan Hindi itu!

Diego GarCIA ini sebenarnya adalah pengkalan tentera BAWAH TANAH- kongsi US-British-Israel-NATO yg. mungkin mengandungi senjata Nuklear (MAS disyaki di ‘hijack’ ke situ dulu, sebelum si Barat-ZIONIS ni bagi cerita palsu kat kita yg. MAS di'hempaskan' di Lautan Hindi, tetapi tidak akan dijumpai kerana Lautan Hindi itu sukar)!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Anonymous said...

Syaitan punya mahadey Kutty. Kata tak ada kat Malaysia masa tragedi Memali. kamu memang celaka mahathir.Peranagi macam iblis dan Syaitan Mamak Kutty ni.

Anonymous said...

Kita kena layan RBA ni. Kerana mereka dibayar bukan free buat kerja provoke ni. Takkan nak makan duit free.

Anonymous said...

Ni ko dgr fitnah musa hitam keling pundek tu ke. Mu pun sama bangang cam macai2 pr yang dungu bahlol. Dah terang lagi bersuluh..masa tu dr m pi ke china. Ada bukti lah. Kamu je pemalas nk rujuk sumber..asyik duduk bwh tempurung..otak pun dah sontot tinggal 4 cm. Lagi pun why now nak habag tu takdak watu tu..after 30 years...baik ko jwb mana pi duit tabung memali tu..yg kena songlap pundek2 pas...

Anonymous said...

Jangan dilayan anus 10.13am kat atas tu sebab dia tu syaitan babi dapigs.

 
 
Blogger Templates