Social Icons

Pages

Tuesday, May 20, 2014

#PRKTELUKINTAN !!! #DYANASOFIA #DAP TOLAK HUKUM #HUDUD !!! ADAKAH INI SEMUA SALAH #UMNO ???


nampaknya Macai PAS dah marah.habis modal goreng,UMNO jugak yang salah pasal hukum hudud.tak sedar diri kerr ??? nampaknya PAS kelantan terperangkap dengan isu sendiri.bila UMNO sokong PAS kelantan buat hudud,timbul pulak alasan lain.hak melayu islam DAP terang tolak hudud macai PAS sokong jugak sebab takutkan DAP.karpal dah tak ada maaa !!! apa mau takut LAGI ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

semuanya soal duit...soal funder

Anonymous said...

Umno dan dap satu ideologi iaitu menolak hukum allah.... di akhirat nanti para pemimpin umno menjawab la di depan allah taala kenapa menolak hukum hudud... masa di akhirat nanti mamak kerala jangan mencari duit rm40 billion memang dah tak ada... bini pemimpin jangan lagi mencari cincin rm24 juta... yang ada hanyalah penyiksaan jika tidak bertaubat dan taubat tidak diterima allah...

Anonymous said...

Apa pula nasib ularmak pas yang mempermainkan hukum Allah dengan f***wa yang menyesatkan. Soal akidah pengikut akan lebih memberi kesan yang mendalam kerana selagi f***wa itu diamalkan pengikutnya, selagi itu dosa ditanggung pemimpinnya. Jika dosa individu, dia hanya akan berdepan dengan Allah bagi menjawab hal itu tanpa melibatkan orang lain.

 
 
Blogger Templates