Social Icons

Pages

Tuesday, May 20, 2014

#PRKTELUKINTAN !!! LUAHAN AHLI #PAS BERKENAAN DENGAN #DYANASOFYA DIDEDAHKAN !!!


Saya amat terkejut dengan penampilan calon DAP,Dyana Sofea dalam satu program anjuran PAS menjelang Pilihanraya Kecil Parlimen Teluk Intan.Dyana Sofea yang telah disahkan Melayu Islam tiba-tiba memakai tudung dan menutup rambutnya ketika berhadapan dengan orang-orang PAS.Walhal,umum mengetahui dan telah banyak tersebar gambar-gambar beliau sebelum ini bahawa gadis ini memang tidak menutup auratnya.Persoalannya kenapa Dyana perlu berlakon menutup aurat ketika dihadapan ustaz-ustaz PAS ??? Beliau bukan Cina atau orang bukan Islam.Apakah demi politik PAS rela menggadaikan maruah agama ??? Bila ditegur oleh UMNO BN mungkin akan dikatakan politik,tapi sekarang saya ingin menegur pemimpin PAS.Apakah anda sudah berubah,gara-gara Dyana seorang gadis cantik yang akan menjadi calon Pakatan Rakyat pada PRK Teluk Intan ini ??? Di mana maruah dan harga diri kita sebagai orang Islam yang tiba-tiba mahu seorang pemimpin wanita yang tidak menutup aurat. 

Jika beliau berbangsa Tionghua,mungkin tidak menjadi masalah tapi dia Melayu.Ibu Dyana pun Melayu Islam yang bertudung menutup Aurat.Apa akan jadi dikemudian hari,jika dia sekejap buka sekejap tutup auratnya mengikut program tertentu.Hadir ke program PAS,masjid atau surau tutup aurat.Kemudian dalam masa yang sama ditempat lain buka aurat.Saya tidak terlalu alim untuk bercakap agama,tapi bagi saya yang hak dan yang bathil itu perlu ditegakkan walau apa jua keadaan sekali pun.Maka itu,sarankan Dyana agar terus menutup aurat sampai bila-bila jika beliau benar pemimpin yang bermaruah.Jika tidak,kenapa perlu beliau dianggat sebagai pemimpin bagi komuniti umat Islam ??? Jelas sekali beliau menipu umat Islam sebenarnya.

- Luahan Ahli PAS

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

10 comments:

Anonymous said...

Apa punya bodoh Ahli PAS ini , hampa punya ulama dan pemimpin lah yang pecah belah umat Islam melayu dengan macam-macam fatwa karut-marut dan putar belit mempergunakan islam sebagai topeng demi kuasa politik,aku malas cerita panjang aku jadi ahli PAS sejak 1982 keluar 1996 masa hampa punya mat sabun kena tangkap kalwat sama bini orang dalam hotel macam musibat ini pun hampa boleh ambil jadi pemimpin. Nik aziz dan hadi awang jawab lah depan allah swt . anuar aku tak hairan memang pandai berlakon macam munafik.

Anonymous said...

aku sokong anony may 21, 2014 at 12:08am...
aku sokong hang 100%..

Anonymous said...

Aku bukan dan tak pernah menjadi ahli PAS dan aku penyokong kuat sebuah parti lain namun aku tak pernah menghina dan memperlekehkan PAS. Tetapi selepas PAS mula menyertai Barisan Alternatif, aku mulai merasa sesuatu yang berubah pada prinsip perjuangan PAS, dan sehinggalah sekarang terbentuknya PR hati dan akal warasku tidak mampu lagi memerima kecelaruan perjuangan PAS, dan yang aku heran tatkala aku tidak lagi menjadi penyokong tegar dan aktif sebuh parti lawan PAS, aku sangat mudah untuk mengutuk PAS kerana PAS sudah sangat jauh tersasar.daripada prinsip perjuangan asalnya.

Anonymous said...

dalam gambar pas tengok buntot dyana.

Anonymous said...

Dalam PAS pernah ada Nabi. Nabi Bux namanya. Oleh itu semua ahli PAS boleh masuk syurga.

Apa saja PAS buat semuanya betul. Kalau setakat aurat itu lebih kurang urat sahaja.

Mat Sabu boleh bagi minyak angin yang Mah bawa dulu. Sampai sekarang bau Mah masih melekat kat hidung Mat Sabu.

Adanya awek cun wakil DAP Mat Sabu pasti berkampung di Teluk Intan.

Steadylah Bang Mat Pucuk Muda. Agak-agak bau apa Bang Mat?

SentiasaPanas said...

Biasalah Macai2 pakatan haram dayana pula. bukannya peduli. Selepas rela diliwat aljuburi skrg trpksa telan air liur tengok buntut

Anonymous said...

Sebenarnya Tuhan nk tunjuk. Satu jari tuding pd orang tiga jari lagi tuding pd diri sendiri.
Dulu heboh ada isteri pemimpin melayu tak pakai tudung. Mcm2 keji dan nista dilemparkan
Nah. . .sekarang dh bertenggek atas batang hidung.
Amacam ? ? ?

Anonymous said...

aku walau bukaan ahli PAS taklah meluat kat parti PAS.. tetapi apabila PAS telah bersekongkol dgn DAP dan sanggup gadai maruah dan agama demi kuasa. aku hilang rasa hormatku pada lebaix PAS yg dahulu nak perjuangkan HUDUD, sekarang lebaix PAS aku anggap mamat-mamat yg hipokrit, kaki seks kalau dapat peluang lebih teruk dari macaix UMNO.


Mogax anakx ku yg kat IPTA tak akan jadi mcm Dyana yg seperi kacang lupa kulit.

Anonymous said...

Biasa la tu dyana tak pakai tudung nak ikut contoh bini najib tu... lagi pun tak pakai tudung bukan dianggap berdosa dalam umno... tengok ulama umno fatul berry dengan haru sana sini mana penah tegur bini najib...

Anonymous said...

Anony May 21, 2014 at 12:23 PM

Ko buat lawak ke hapa? bodoh ke bangang?

Cara cakap pun macam munafik, bukan ke korang dok terkinja2 dengan Islamik tetapi depan DAP ketaq lutut...kalau UMNO je, sibuk nak keluar fatwa bukan2 tapi yg ni tak tegur ke? apa punya munafik la puak2 korang ni

 
 
Blogger Templates