Social Icons

Pages

Monday, May 19, 2014

#PRKTELUKINTAN !!! PEMIMPIN #PAS SOKONG CALON #DAP YANG TOLAK HUKUM #HUDUD ???


Pemimpin Pas buta atau pekak atau memang hati dah ditutup oleh Allah SWT ??? saya dengar apa yang Calon Dap Teluk Intan ni cakap.dia pun lurus bendul jerr.tak berbelit.straight forward.apa yang Dap perjuangkan itulah prinsip beliau termasuk isu TOLAK HUDUD !!!

Apakah kerana duniawi,pangkat,jawatan dan harta maka Pemimpin Pas keseluruhannya tunduk dan akur apa saja yang Dap suarakan ??? Apakah Hudud ini hanya bergema dalam ceramah Pas di hadapan penyokong sendiri dan akan diam macam babi bisu bila bertentang mata dengan DAP ???Nauzubillah.sejauh ini Pas melangkah menongkah arus..apakah ini label Parti yang kononnya Islamik ???

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

11 comments:

Anonymous said...

PAS main wayang kulit je.....

Anonymous said...

ehhh betul ke bri..mak Dyana Sofea tu wanita umno darah karat biru... ahli umno bhgn ipoh barat dan bekas setiausaha wanita umno... tolong bro bg pencerahan sikit..

Anonymous said...

ehhh betul ke bro.. mak Dyana Sofea... Yammy Samad tu wanita umno darah karat biru... ahli umno bhgn ipoh barat dan bekas setiausaha wanita umno... tolong bro bg pencerahan sikit..

Anonymous said...

Pemimpin pas yang keluarkan hujah bangang suruh pengundi melayu TI undi
Calon dap kerana dia melayu Islam dan jangan undi calon kapir- sibahlol ni tak pula suruh pengundi b-gelugor undi calon bebas yang Islam Dari pas.Inilah standard pemikiran Pemimpin pas yang tak sedar Diri.

Anonymous said...

Nampak sangat puak2 penyokong pas dibodohkan hidup2 oleh Pemimpin pas yang tak cerdik.

Anonymous said...

Pemimpin pas yang keluarkan hujah bangang suruh pengundi melayu TI undi
Calon dap kerana dia melayu Islam dan jangan undi calon kapir- sibahlol ni tak pula suruh pengundi b-gelugor undi calon bebas yang Islam Dari pas. Sebaliknya puak2 ni memberi sokongan padu pada calon kafir dap yang menentang hudud pas.Inilah standard pemikiran Pemimpin pas yang tak sedar Diri. Memperbodohkan penyokong yang memang dah bodoh serah pada puak ni.

Anonymous said...

Sudah terang lagi bersuloh. Pemimpin Pas hanya inginkan kuasa dan kekayaan mengatasi hukum ALLAH. Hanya ahli bawahan sahaja yang digula-gulakan pasal perjuangan islam konon lah. Kita berserah kepada ALLAH SWT menghukum mereka yang bertopeng pejuang islam.

Anonymous said...

Lebih baik sokong dap dari sokong umno parti ejen yahudi apco yang terang2 menolak islam dan undang2 islam... parti umno yg anti hadis ni jugak menjadi lembu yang dicucuk hidung oleh amerika dan golongan yahudi...

Anonymous said...

pas hanya luaran aje!..nampak pantat besar dahi licin lupa hudud,yop..

Anonymous said...

Anus May 20, 2014 at 11:39am tidak ikut perkembangan semasa...woi hujah ko tu dah basi...isu tu dah lama terjawab dengan jelas lagi terang. Isu tu sengaja direka oleh puak korang semata mata nak tutup isu sebenar iaitu keterkaitan al jubs dengan pihak zionis israel...
aah, itulah ko asyik dapat maklumat dari ceramah fitnah semata-mata...bangang!!!

Anonymous said...

Anous May 20, 2014 at 11:39am
Hujah seorang loser yang sangat kecewa.

 
 
Blogger Templates