Social Icons

Pages

Monday, June 22, 2015

BREAKING NEWS !!! KAYANYA #LIMKITSIANG !!! SIAP ADA JAM #ROLEX !!! APA CERITA NI ???


biar betul ??? lim kit siang pakai jam tangan rolex berharga rm27K ??? tapi kebiasaannya jam tangan rolex memang mahal boleh cecah puluhan ribu.saya bukan nak tuduh,apa kata kita lihat gambar lain kat bawah




macam sama jerr ??? apa pun puak pembangkang asyik tuduh jerr pemimpin UMNO BN bukan-bukan kan ??? kali ni saya pulak nak tanya,betul kerrr jam tangan lim kit siang pakai jam tangan rolex berharga puluh ribu.kalau salah tolong nafikan yekkk ??? kalau salah saya,saya minta maaf yekkk ??? kalau betul,lain kali jangan tuduh orang lain

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

Memanglah mereka ni kaya raya, baru hari ni tahu?

Anonymous said...

Bro...jam Rolex Ada yg murah Ada yg mahal,la Ni org bawak teksi pun pakai Rolex.setakat kit siang pakai aku tk heran sb dia memang kaya hasil menipu org.

Anonymous said...

badut oh badut........apasal bracelet yg ko enlarge 2 tone, tapi ks punya jam tangan 1 tone jer?? mau auta ka??

Anonymous said...

Betul jugA! Kalau lim kit siang boleh pakai jam mahal, kenapa najib, rosmah anak beranak tak boleh hidup bermewah mewah? Betul juga, biarkan lah rakyat hidup dalam kesusahan, sebenarnya rakyat ni malas bekerja asyik nak bantuan kerajaan aje oh ye hari2 mau subsidi aje, ish ish ish ish.

Betul tak?

 
 
Blogger Templates