Social Icons

Pages

Tuesday, November 08, 2011

BONGKAR !!! ELI WONG KENA BOGEL LAGI ??? KANTOI !!!


Isu Contender Asia yang membolehkan seorang petinju dari Israel masuk ke negara ini,telah membuatkan Exco Selangor yang berkaitan,Elizabeth Wong kelam-kabut mencari isu untuk mengelakkan dia daripada dipersalahkan.Elizabeth Wong dalam alasan yang diberikan menyalahkan Kementerian Belia dan Sukan kerana membenarkan kemasukan petinju tersebut.Mungkin dia menyangkakan,tiada bukti yang membolehkan kepimpinan Khalid Gagap dan Teresa Cock dipersalahkan,maka Elizabeth Wong secara lancang mulut,mengeluarkan kenyataan tersebut.Hakikatnya,Kerajaan Negeri Selangor telah memperuntukkan RM5 juta untuk program tersebut diadakan di Selangor.Contender Asia yang menimbulkan kontroversi dan bayaran untuk program tersebut yang telah dijelaskan

saja saya nak keluarkan cerita ini lambat kerana saya lihat Elizabeth Wong ni selalu menyalahkan kerajaan tanpa usul periksa.malam ini saya keluarkan,terima kasih Selangor Daily kerana memberi bukti ataupun gambar dan sedikit cerita.sebenarnya adalah kerja Kerajaan Negeri Selangor sendiri dengan kertas kerjanya ditandatangani sendiri oleh Elizabeth Wong.Kertas kerja itu disiapkan oleh Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri dan diluluskan penajaan program berkenaan dengan menggunakan peruntukan Merakyatkan Ekonomi Selangor (MES).Pembayaran dibuat secara langsung kepada Tourism Selangor Sdn. Bhd.sila lihat gambar di bawah sebagai bukti.



KLIK UNTUK BESARKAN

Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri bersetuju bagi perjanjian Syarikat Osysnet Sdn. Bhd memberi pulangan sebanyak 15% daripada jumlah sebenar dan 30% daripada jualan tiket pada peringkat akhir kepada Kerajaan Negeri Selangor.Pengesahan terima surat cadangan telah ditandatangani sendiri oleh Elizabeth Wong pada 23 November 2009.

Bagaimana agaknya Elizabeth Wong berfikir tanpa menggunakan otak.Barangkali dia memikirkan,para penyokong Pakatan Haram Selangor adalah dari jenis yang sebangang-bangang manusia dan tidak akan mempersoalkan sebarang tindakan atau kenyataan yang dikeluarkan.Manakala bukti-bukti yang dikeluarkan pula,tidak akan diterimapakai oleh para penyokong Pakatan Haram kerana hati mereka sudah sepenuhnya beriman kepada Pakatan Haram.Itu hanyalah salah satu daripada penyelewengan dan pembohongan yang dilakukan oleh kepimpinan utama Pakatan Haram di Selangor.


KLIK UNTUK BESARKAN

meh saya cerita sikit,Berdasarkan Laporan Ketua Audit Negara,terdapat lebih banyak pembohongan, penyelewengan serta salah urus dana yang dilakukan oleh kerajaan negeri,tetapi kaum Pakatan Haram yang biasanya mudah melolong dan menyalak bagaikan anjing patah siung,tiba-tiba terdiam dan langsung kehilangan suara.Sebaliknya mereka berusaha pula membuktikan kesalahan Kerajaan Pusat dalam pentadbiran negara.Sedangkan pada masa yang sama,mereka cuba menutup mulut dan tidak mahu rahsia kepincangan serta penyelewengan di Selangor didedahkan kepada awam.

Menyalahkan pihak lain adalah merupakan modus operandi yang paling terkenal dan paling mudah dilakukan oleh Pakatan Haram.Perhatikan sahaja dalam mana-mana masalah yang ditimbulkan.Kesudahan ceritanya ialah,yang bersalah adalah UMNO dan Barisan Nasional, sungguhpun UMNO dan Barisan Nasional langsung tidak terbabit dalam masalah tersebut.

Elizabeth Wong cuma membaca skrip yang telah disediakan kepadanya Dan apabila skrip tersebut dibacakan,bermakna itu sudah sampai ke kemuncak,Atau dalam bahasa lain itu bermakna Pakatan Haram sudah tersantak ke bucu dinding tanpa mempunyai jawapan konkrit.

Pastinya selepas ini,anjing-anjing Pakatan akan melolong-lolong dan menyalak-nyalak untuk membela Elizabeth Wong,wanita yang pernah berdakapan dengan Ketua Muslimat PAS setelah gambar bogelnya tersiar dan selepas rahsia peribadinya yang bersedudukan bersama-sama seorang lelaki Melayu yang sudah berkahwin diketahui ramai.

ELIZABETH NI PANDAI JER CAKAP !!!

SEMUA SALAHKAN UMNO DAN BARISAN NASIONAL !!!

ANDA KENA INGAT,JANGAN MENIPU !!!

SEMUA AKAN TERBONGKAR JUGA !!!

APA PERASAAN ANDA BILA DI TIPU OLEH ELIZABETH WONG ???

HEHEHEHEHEHE.....

KANTOI !!!!

9 comments:

Anonymous said...

alamak...serabutnya ketiak!!!!

Anonymous said...

Dut, ko pastikan tak salah nama lagi.. Kang kena settle goreng pisang kang..

Unknown said...

hehehe,yang ni betul daaa...hehehe...tak payah belanja goreng pisang,Kfc pun boleh Anon 9:50 hehehehe......

Anonymous said...

apa barang goreng pisang.suruh Badut belanja pizza lah..thanks info anda...mampus Pakatan Haram ni kalau depa tau....

Anonymous said...

sapa sapa nak cuba bau tengit asemm babi bolih pi sondol kat ketiak yang berserabut tu....

Anonymous said...

Hebat Eli Wong...Imigresen pn cuak ngan die...buat penat tulis dlm pasport xbley gne utk Israel tp org Israel bley dtg suke hati..

pencinta syahid said...

chua soi lek ape cer..xbrani pn nak upload video sex die sini..pejuang konon..haram..dh la tolak hudud..hukum Allah..pastu nak ngaku bagus..cetpoda..ngam la puak2 umngok ni..bile hati dh gelap~~~~~

pencinta syahid said...

kantoi..cine kne bogel pn nak kecoh..chua soi lek kantoi pn xkecoh..tue nak mampos xsedar diri..pastu umngok pla jadi jilat bontot chua soi lek xnak wat hudud..bodoh pnye melayu..ni la punce bile melayu lbh d utamakn drpd agame..bile hati dh gelap~~~~

praha2 said...

jangon nak mempersalahkan oran jo. kalo tak bolih korjo atau tak atu korjo lotak jawatan lah. eden tengok pr ni bilo kono uji olih blog pro umno dio melatah. semuo nyop nyato-apo dongan gambar dan surat menyurat memboktikan bahwa program ni ditajo olih kerajaan pr selangor.m mengapo salahkan KBS? mengarut botol lah cino ni.

 
 
Blogger Templates