Social Icons

Pages

Sunday, June 21, 2015

BREAKING NEWS !!! #UMNO DIHALAU DARI #PULAUPINANG !!! AZAN SUBUH PULA DILARANG !!! APA CERITA NI ???


tu dia !!! DAP dah mengamuk !!! UMNO dah dihalau dari penang !!! apa yang tinggal kat penang ??? adakah wujud singapura ke 2 di pulau pinang ??? kita tunggu dan lihat !!!


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

8 comments:

Anonymous said...

1. Saya tak kisah umno kena halau dari pulau pinang...so what?

2. Azan tak boleh lagi dilaungkan di pulau pinang...so ada masaalah ke?

3. Apa yang ahli umno dan pemimpin WAJIB bertindak adalah MENYOKONG NAJIB DALAM

a) MENGEMBANGKAN PERNIAGAAN 1MDB,

b) MELAWAN MANA MANA RAKYAT YANG TAK SETUJU DENGAN 1MDB TERMASUK MAHATHIR YANG DAH BERUMUR 89 TAHUN.

c) MENENTUKAN GST BERJALAN DENGAN CEMERLANG KERANA KITA BAYAR BUNGA 2.3 BILION SETAHUN...MESTI JANGAN TAK KUTIP...PEMIMPIN AGONG KITA MESTI KUTIP KALAU TIDAK NEGARA BOLEH JATUH BANGKRAP

d) KATAKANLAH KEPADA 6PENENTANG 1MDB BAHAWA AG DAN PAC AKAN MEMUTUSKAN BAHAWA TINDAKAN NAJIB ATAU BETUL NOTHING BUT BETUL BELAKA....INSYALLAH.

wallahuaklam

Anonymous said...

lain yang dibicarakan ,lain pulak yang diulas...manusia kalau dah dirasuk "syaitan manusia"...pada bulan penuh berkat ini pun masih nak memberi " keberkatan miliknya" pada orang lain.
waallhuaklam

Anonymous said...

Jangan pedulikan LGE tu. UMNO ke PAS ke semuanya rakyat Pulau Pinang x boleh halau suka2. Tapi LGE tu bukan rakyat P Pinang tu yg patut berambus.

Anonymous said...

anon 1.13 p.m, tak kan baru masuk empat hari puasa fikiran dah jadi macam kena sawan?. Banyakkan lah beristighfar dan fokuskan minda anda bila beri komen pada tajuk yang diutarakan oleh moderator, i.e jangan lari dari tajuk. Orang ketawakan kebodohan kamu!.

Anonymous said...

Anon 3:57 PM,

Saya rasa Anon 1:13 PM hanya nak meluahkan perasaan dia dengan nada sinis/perli/sindiran di atas kekalutan/kecelaruan yang sedang berlaku dalam negara ini.

Semoga Allah mengampunkan segala dosa kita. Aamiin.

Anonymous said...

saya sokong 110% lkalau penang menjadi singapura ke2, kerana pemimpin melayu tak pandai mengurus dan memimpin,dah berpuluh tahun penang di pimpin oleh cina,melayu kunci mulut. tapi yang pelik nya cina (DAP) baru satu penggal melayu gegak gempita. mana pemimpin melayu terdahulu menikus, bila hilang kuasa ajak melayu untuk menyokong nya supaya sekali lagi bolih menjadi pemimpin, bila ada kuasa pakatx jual harta negeri untuk kaya diri sendiri.
tahniah Dap Pinang dengan dasar yang telus, In sya' Allah penang maju setanding dengan singapura Dollar nya nilai tinggi, dari RM. keselesaia raaayat terjamin. kenapa takut DAP memerintah, Dap lebih melayu dari gerakan/MCA.

Anonymous said...

Anon kat atas ni dah kena brainwash. Dia tak tau lagi penangan puak ni. Dah terbukti kekiasuan mereka. Bangsa yg tak pernah puas dan tak tau erti bersyukur. Macam belanda dpt tanah. itu dia punya strategi dan perangai dia. yang orang cam anon kat atas ni tak leh nak fikir panjang.
you ada check in detail ke kesejahteraan singaporean. kenapa rakyat nya sendiri nak lari ke negara lain. singapore is sinking in all sense of the words. yg ramai kat situ adalah foreignors/outsiders. if they can afford it, the 'natives'(singapork ada native ke?} are fleeing. it can explode or sink anytime.Don't judge a book by its cover.

Anonymous said...

keep on sounding the athan. bila lagi nak berjihad. all this while, our forefathers had been practising that, reciting the athan. why the sudden action by dap? nak cari fasal?

 
 
Blogger Templates