Social Icons

Pages

Friday, August 14, 2015

BREAKING NEWS !!! TUDUHAN #TONYPUA KATA #1MDB MENIPU DIDEDAHKAN !!!



Kenyataan Media oleh Arul Kanda, Presiden & Pengarah Eksekutif Kumpulan,
1MDB Dikeluarkan pada 14 Ogos 2015
Untuk siaran segera

Tuduhan Kitar Semula Tony Pua

Kami merujuk kepada kenyataan media YB Tony Pua hari ini. Kami mengambil maklum bahawa YB Tony Pua sekali lagi mengkitar semula pelbagai tuduhan yang telah pun dijawab oleh 1MDB semenjak Januari 2015 melalui 48 kenyataan media yang boleh diperolehi di laman web kami. Sebagai tambahan, Ketua Audit Negara juga telah membentangkan laporan interim yang menjawab banyak persoalan yang ditimbulkan, pada awal Julai 2015 kepada PAC (yang dianggotai oleh YB Tony Pua) dan telah memberi komitmen untuk membentangkan laporan penuh pada penghujung 2015.

YB Tony Pua sudah tentunya sedia maklum bahawa 1MDB merupakan syarikat yang paling banyak disiasat di Malaysia. Kami telah dan akan terus berkongsi semua maklumat yang relevan kepada pihak berkuasa yang menjalankan siasatan seperti Ketua Audit Negara, Peguam Negara, Bank Negara Malaysia, PDRM, SPRM dan PAC. Siasatan yang bebas, teliti dan profesional ini merupakan forum yang bersesuaian untuk menentukan kebenaran tentang 1MDB.Perbicaraan melalui media-media tertentu atau oleh ahli-ahli politik pembangkang tertentu, di luar proses wajar dan keperluan undang-undang, tidak akan memberi faedah kepada mana-mana pihak.

1MDB kini menumpukan perhatian kepada pelaksanaan pelan rasionalisasi kami, yang sedang berjalan lancar di sebalik tuduhan-tuduhan kitar semula oleh YB Tony Pua.Kami komited untuk menstabilkan syarikat,melangsaikan hutang-hutang kami dan menjalankan projek strategik untuk kepentingan negara: TRX, Bandar Malaysia dan Edra Energy Berhad.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

BR, kita JANGAN terperangkap dgn. strategi-DAJAL si TERORIS DAPBANGKAI BABI tony PUAKA ni utk. MELEPASkan diri dari diSIASAT SPRM/PDRM, berkaitan FITNAH -KEPARAT dia bersama TUAN Barat/ZIONIS-FREEMASON dia, utk. MENUMBANGkan 1MDB, YAB PM BUMIPUTERA Islam/Melayu kita, UMNO/mana-mana institusi BUMIPUTERA dan KERAJAAN kita di NEGARA ISLAM kita ni!

Aku syak rakyat dari BUMIPUTERA Islam/Melayu diPERANGKAP dgn. permainan-plg-KEJI tapi amat LICIK si puak PENGKHIANAT ni semua - depa akan terus KEKAL dgn. pangkat depa dan dapat terus mara utk. TAWAN lebih banyak KUASA lagi dari dan dlm. UMNO; dgn. strategi-dajal MENGANIAYA YAB PM kita serta isteri, DS Rosmah Mansor, dan seluruh KETURUNAN beliau termasuk menhancurkan LEGASI-amat-GEMILANG Ayahanda YAB PM, iaitu BAPA KEMERDEKAAN/BAPA PEMBANGUNAN BUMIPUTERA-no-1, Allahyarham YAB PM Tun Abdul Razak Hussein TERCINTA kita!!!

Kerana kalau puak DALANG nak diPECAT/diSIASAT mulai sekarg. hingga ke pilihanraya akan dtg, YAB PM kita akan terus diFITNAH dgn. pelbagai isu lagi termasuk FITNAH berkaitan IMDB, derma parti, SPRMlah dll; maka KUASA puak DALANG ni berjaya diKUATkan lagi dlm. genggaman depa; hingga seorg. dari puak DALAMAN dan LUAR ni, berjaya jadi PM baru satu hari nanti!

Cthnya juga mamat-kari-LIBERAL dari PU tu sibuk yg. bukan main lagi nak jadi JAGUH-bela-SPRM kat mata DUNIA; maklumlah kan dia BERANGAN nak jadi PM spt. yg. selalu diidamkan PEMUJA BANGSAT dia, si EvangeliSStar tu!! Patut dah lama diNYAHkan bersama timbalan KAKI BETINA dia tu - dua ekq ni memang tak boleh percaya!

Nek Tempoyak.

 
 
Blogger Templates