Social Icons

Pages

Monday, September 28, 2015

EKSKLUSIF !!! SISI #RASISME #DAP RAKYAT MALAYSIA TIDAK TAHU DIDEDAHKAN !!!


di sana terdapat satu lagi sisi DAP yang ramai orang tahu dan sedar tetapi jarang sekali dibuat kempen secara besar-besaran,iaitu sudut rasisme yang terdapat di dalam parti sosialis evangelis ekstremis tersebut.Apa sahaja perkara yang bersangkut paut dengan Islam atau Melayu pasti akan ada kenyataan-kenyataan melampau daripada pimpinan atau pengikut mereka dari semasa ke semasa.Sama ada perkara itu melibatkan isu agama Islam,kepentingan umat Islam atau bangsa Melayu,mereka akan gunakan berbagai-bagai alasan untuk menunjukkan kedengkian,ketidakpuasan hati,kecaman,tuduhan seolah-olah ia melanggar hak asasi mereka,melanggar Perlembagaan,pencabulan terhadap agama lain,tidak sama adil atau sama rata dan seumpamanya.Apabila sebahagian masyarakat malaysia mempertikaikan agenda rasis dan anti-patriotisme yang terdapat pada sekolah-sekolah vernakular Cina (SRJKC),mereka akan segera melenting,melompat dan berteriak sakan,seolah-olah satu penghapusan etnik secara terancang sedang berlaku dan dipaksakan ke atas mereka! Isu diskriminasi terhadap etnik dan kaum akan dimainkan kembali. 

Apabila melihat bibit-bibit kesepakatan dan persefahaman mula terjalin di antara parti-parti politik Islam dan Melayu (yang melibatkan keahlian dan penyokong yang jutaan),DAP sudah gelabah dan umpama dirasuk Syaitan.Maka bermulalah racun-racun syak wasangka disuntik pada suasana kesepakatan atau persefahaman ini.Atau mereka (DAP) akan mengadu-domba sesama umat Islam dan bangsa Melayu.Sekiranya beberapa usaha ini gagal, mereka akan menggunakan taktik dan strategi lain pula.Antaranya dengan memperlembukan kumpulan-kumpulan penyokong atau sahabat mereka di kalangan NGO-NGO (termasuk NGO Islam) atau tokoh-tokoh masyarakat secara selektif sebagai jurucakap tidak rasmi mereka.Kumpulan pemain-pemain selamat (play safe) dan pak turut ini kadang-kadang lebih bersemangat pula dalam menjalankan tanggungjawab mereka.Barangkali kerana mereka merasakan berkhidmat kepada DAP merupakan satu AMANAH yang tidak sanggup dipikul oleh makhluk lain.Ataupun mereka (DAP) akan menonjolkan anak-anak muda Melayu yang bengap sebagai Cover Girls dan Poster Boys mereka sebagai testimoni kononnya parti mereka bukan rasis sebab sudah diminati dan dianggotai oleh semakin ramai orang-orang Melayu.(Ramai yang tidak sedar bahawa insan-insan malang ini hanya ditugaskan untuk membancuh teh atau menjadi peon pejabat sahaja). 

Parti rasis yang melampau ini juga gigih merekrut para penulis atau anak-anak muda dari latar belakang pendidikan Islam (khususnya dari Asia Barat) untuk diserapkan ke dalam takungan penulis harapan mereka.Ini kerana perangkap mereka akan lebih berkesan kalau agenda dan ideologi DAP dipromosi dan dikembangkan sendiri oleh graduan-graduan “Islamik” ini. Kenapa kita harus benarkan “penjajahan minda” dan penyakit rendah diri ini berkubang di dalam batang tubuh kita? Mengapa kita selalu beralasan untuk menjaga hati dan perasaan DAP (termasuk MCA dan Gerakan) lalu kita membiarkan kehormatan,ketinggian,kedaulatan,izzah dan kemuliaan harga diri dengan mudah sahaja dipijak dan dilanyak? Kenapa kita terlampau melebih-lebihkan kehendak para cuavinis ekstremis itu mengatasi setiakawan dan persaudaraan sesama Muslim yang memiliki lebih banyak persamaan dan yang lebih utama untuk diperjuangkan? Saya tidak terkejut apabila terbaca satu petikan dan komen ramai Netizen bahawa bangsa not-yet-Muslim dan bukan Melayu ini perangai mereka tidak ubah seperti karektor penjajah dan penindas Yahudi Zionis.Bukan semua,akan tetapi segelintir daripada mereka yang begitu tebal jiwa cauvinis dan kiasu mereka.Yang menduduki tangga teratas dalam kategori spesis ini adalah di kalangan pemimpin-pemimpin parti politik mereka (dan disokong oleh ahli-ahli parti dan para penyokong secara membuta tuli). 

Apa yang perlu dilakukan oleh umat Islam,bangsa Melayu dan rakyat mereka secara umum adalah dengan MENOLAK parti dan kepimpinan parti yang rasis, cauvinis dan ekstremis seperti ini.Inilah salah satu cara untuk mengembalikan maruah,keyakinan dan izzah bangsa dan umat.Pilihan di tangan kita dan DAP tidak berhak mendapat mandat dan kepercayaan kita lagi. Kita juga perlu tolak mana-mana pihak yang bersekutu dan bersekongkol dengan DAP! 


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

TANGKAP kit-SIAL/gong eng DAPBANGKAI BABI!

Yg. akan diKUBURkan dan diTERAJANG adalah si PENYAMUN/PENGGANAS/LANUN-PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI BABI-amat-BANGSAT-si EJEN/KULI YAHUDI ZIONIS-no-1!! Dan HALAU si puak PENDATANG DAPBANGKAI BABI-RASIS ni dari Johor - yg. selama ni nak menJATUHkan Kesultanan Islam/Melayu; tapi sekrg. BERPURA pula!

Dan mana-mana PENYAMAQ TAMAK yg. JILAT LENDIAQ DAPBANGKAI BABI ni pun memang jenis BANGKAI BABI HARAM JADAH juga! Manusia SYAITAN saja yg. boleh MENYOKONG TERORIS-TERORIS PENDATANG KAPIRDAJAL ANTI- Islam/umatnya dari puak PKRHOMO/DAPBANGKAI-SIAL-si-PORNO/HMO-RASIS-EJEN/KULI-Barat/ZIONIS-SOROS/FREEMASON-PEROMPAK/PENJENAYAH/PERASUAH-no-1-!

Nek Tempoyak.

Nek Tempoyak.

 
 
Blogger Templates