Social Icons

Pages

Saturday, April 23, 2011

EKSLUSIF !!! KENAPA ANWAR IBRAHIM MENUNJUKKAN PERUTNYA ???



Dalam ceramah Anwar Ibrahim di Miri,Sarawak pada 8 April lalu,sekali lagi Ketua Umum PKR tunjuk perutnya yang berbaju,malah ketika sidang media pertama menjawab isu video seks, 21 Mac, Anwar gunakan strategi yang sama, tunjuk perut dengan berbaju.

Mungkin selepas ini dalam ceramah-ceramahnya Anwar menggunakan strategi yang sama, tunjuk perut dengan pakai baju.Jika Anwar ulangi strategi yang sama di pelbagai tempat, apa motifnya ??? Mahu semua rakyat Malaysia berdebat berkenaan perut Anwar untuk melupakan persoalan asas jam tangan Omega ???Setakat ini, Anwar berusaha mengelak apabila disoal tentang jam tangan Omega,dan jika ditanya lagi, akan terus diberi warning. Apa maksudnya ??? Tetapi dalam kes perut, walaupun tidak ditanya wartawan,tidak dituntut rakyat, Anwar secara sukarela menunjukkan perutnya tanpa membuka baju.Apa maksudnya ???

Anwar hanya tunjuk perut, tetapi tidak pernah bertegas mengatakan pelaku dalam video itu adalah dirinya, apatah lagi bersumpah dengan nama Allah bahawa pelaku yang mengadakan hubungan seks dengan pelacur China itu adalah dirinya.Anwar hanya tunjuk perut,tetapi tidak pernah menyelar sekeras-keras pelaku video seks yang didakwa miripnya, sebaliknya menyerang keras Datuk Seri Najib Tun Razak dan Tan Sri Rahim Tamby Chik yang wajah mereka tiada dalam video tersebut.

Tetapi paling menarik, kenapa Anwar hanya menyerang kerasDatuk Seri Najib Tun Razak dan Tan Sri Rahim Tamby Chik , tetapi tidak pernah menyentuh sedikitpun nama Datuk Shazryl Eskay Abdullah yang jelas wajahnya turut dirakam dalam video itu ???Sedangkan Datuk Shazryl Eskay Abdullah lah yang menemani Anwar di kondominium itu,mencari jam tangan Omega milik Anwar,mengambil perakam video itu dan menayangkan video itu kepada para wartawan di Carcosa,21 Mac.

Kenapa Anwar takut sangat nak serang Datuk Shazryl Eskay Abdullah ??? Apa yang mahu disembunyikan ??? Kenapa Anwar tidak begitu gembira apabila polis yang telah selesai siasatan berkata kemungkinan Trio Datuk T akan didakwa di mahkamah kerana menayangkan video tersebut ??? Kalau tidak gembira dengan kenyataan itu, kenapa Anwar sendiri yang buat laporan polis sehari selepas isu video tersebut dibangkitkan ???

SUMBER AIDC

SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH



SILA LIHAT KENYATAAN DI BAWAH

Mohamad Sabu – Apabila orang itu mempunyai watak seperti itu, yang selama ini nampak bersih, kita menganggapnya sebagai fitnah.Apa yang kita mahu di sini adalah Anwar mestilah membersihkan dirinya. Membersihkan diri bukannya dengan berdiam begitu sahaja atau menafikannya kepada pihak akhbar.

Anwar sendiri selepas tercetusnya peristiwa ini,lebih kurang enam bulan dia tidak bercakap soal-soal agama,hanya kebelakangan ini dia kembali berkhutbah.Jadi kita nampak berlaku perubahan ketara lima enam bulan dia mengambil cuti untuk tidak bercakap soal-soal agama dan khutbah.

UNTUK SELANJUTNYA

KLIK DI SINI

ADAKAH WAJAH DI BAWAH BUKAN ANWAR IBRAHIM ???




ANDA LIHAT GAMBAR DIATAS,CUBA RENUNG BALIK GAMBAR ITU !!!

ADAKAH ITU BUKAN ANWAR IBRAHIM ???

RENUNG-RENUNGKANLAH

2 comments:

Anonymous said...

pasal perut tu la hempap perut cina doll tu, tengah bangga la tuih

Anonymous said...

kalau anwar sekali pun apa salahnya ...makna ada manusia yg maksum..

 
 
Blogger Templates