Social Icons

Pages

Saturday, April 23, 2011

KENYATAAN TERBARU POLIS MENGENAI VIDEO PORNO ANWAR IBRAHIM !!!




Polis masih menjalankan siasatan berhubung rakaman video lucah melibatkan individu mirip seorang pemimpin pembangkang kerana ia memerlukan penelitian bagi melengkapkan siasatan,kata Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Khalid Abu Bakar.mirip ??? sah memang Anwar Ibrahim tu !!!

"Berilah masa kepada polis untuk meneruskan siasatan serta tidak perlulah polis mendedahkan apa yang mereka lakukan dalam siasatan itu dari sehari ke sehari,Kita jalankan kerja kita dan apa juga keputusannya kemudian akan diumumkan kalau bukan kita pihak Peguam Negara akan umumkan," katanya dalam sidang media selepas melancarkan Majlis Sehari Bersama Polis dengan 1,000 belia India di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Selangor.

BERNAMA melaporkan Program itu merupakan kerjasama Polis Diraja Malaysia (PDRM), MIC, Pasukan Petugas Khas Pelaksanaan untuk Masyarakat India bawah Jabatan Perdana Menteri, dan pertubuhan bukan kerajaan India -- Persatuan Silambam, Hindu Youth Organisation dan Bell Club.

Rabu lepas,Pejabat Peguam Negara mengarahkan polis menyemak dan menambah maklumat berhubung kertas siasatan rakaman aksi seks itu.Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar yang mengesahkan perkara itu berkata pihaknya sudah menghantar kertas siasatan berhubung kes tersebut minggu lepas tetapi diminta membuat semakan terhadap beberapa perkara.

ADAKAH WAJAH DI BAWAH BUKAN ANWAR IBRAHIM ???




ANDA LIHAT GAMBAR DIATAS,CUBA RENUNG BALIK GAMBAR ITU !!!

ADAKAH ITU BUKAN ANWAR IBRAHIM ???

RENUNG-RENUNGKANLAH

2 comments:

PAB said...

kalau ye pun sabar lah.. Biarlah polis yg buat pengumuman rasmi.. :D

Anonymous said...

U tidak ada kerja lain ke, hanya tunggu untuk menjatuhkan anuar? PKR akan hidup selama lama dng pemimpin baru Nurul.

 
 
Blogger Templates