Social Icons

Pages

Saturday, September 24, 2011

VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM DI THAILAND !!! BETUL KER RBF ???



selepas terbongkar video seks di apartment,satu lagi video seks berada di tangan seseorang.apa yang saya tahu blogger ni dah tengok video tu.betul ker bro ??? perut dia buncit tak ??? hahahaha....itu lah dakwaan blogger Pakatan Haram kononnya perut buncit dan bla bla bla.habis tu siapa pulak yang berada di apartment ampang ???

adakah itu jelmaan Anwar Ibrahim.dengan terbongkarnya video seks ini jelas membuktikan bahawa Anwar hipokrit kononnya beliau mengatakan bahawa beliau bukan dalam video tu.dah jelas video tu muka Anwar,kenapa nak nafikan ??? kenapa tak bersumpah dengan nama Allah seperti Ds Najib dan saiful ??? ataupun seperti Papa Gomo yang beliau telah melihat video berkenaan.


bila saya dan blogger lain bongkar macam-macam komen saya dapat,blogger porno,dendam UMNO lah dan bla bla bla.sebenarnya kami membongkar video ini kerana anda boleh lihat sendiri adakah ini pemimpin yang anda julang kalau Anwar jadi PM ??? anda kena ingat,ramai akan membongkar kegiatan Anwar sekiranya Anwar jadi PM satu hari nanti.bukan kami yang bongkar.orang luar juga yang akan bongkar.mana lah tahu orang luar dapat video tu.nanti macam-macam mereka minta.kalau tak dapat tergadai malaysia ni.anda nak perkara sedemikian terjadi ???

saya harap rakan blogger RBF tolong keluarkan video itu.kali ini anda akan lihat sama ada video itu muka Anwar atau bukan.lagipun video itu telah di sahkan tulen dan muka adalah orang berkenaan

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates