Social Icons

Pages

Monday, October 17, 2011

BONGKAR !!! AKHIRNYA LELAKI YANG MERAMAS BUAH DADA PELAJAR PEREMPUAN TELAH DI KETAHUI !!!


sebelum ini saya telah mengeluarkan artikel berkenaan seorang gadis yang dibayar RM200,000 oleh seorang VVVIP semata-mata untuk menutup mulut gadis itu dari melaporkan perbuatan anak lelakinya yang meraba buah dadanya.Ekoran status VVVIP itu disembunyikan,maka timbullah spekulasi dari pelbagai pihak,terutamanya puak-puak Pakatan Haram yang riuh rendah menuduh VVVIP itu merupakan seorang pemimpin BN !!!

KLIK DI SINI




yang terbaru,VVIP tu dkatakan telah mendapat pemeriksaan di sebuah Hospital Swasta di Penang ni akibat dari tekanan melampau kes anak dia terbongkar ke pengetahuan umum.Mengikut rekod,ini bukan kali pertama VVIP tu kena heart attack.Sebelum ni dalam kes Maulidur Rasul dan juga kes duit RM 100 untuk warga emas pun dia kena macam tu jugak..

rupanya anak lelaki yang menjadi sebutan adalah clint.beliau adalah anak kepada menteri besar pulau pinang.betul ker ??? ini yang saya musykil ni.nampaknya clint ni gatal nak kahwin ker ??? kalau dah gatalcepat-cepat kahwin.saya tidak boleh menuduh sesiapapun dalam ini cerita tetapi fakta yang jelas adalah anak vvip ini dari pulau pinang dan juga dari pakatan haram.itulah,blogger pakatan haram ni main tuduh jer.tengok sekarang apa jadi ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

tahniah kepada parti DAP sebab telah menunjukkan yg ahli parti korang akan membuka umah jalang dan tukang urut batin dimasa depan...

ucapan tahniah diatas telah menaikkan semangat pas dan mereka pun bertakbir...

pejuang hamas...

1 said...

Hahahahaaaaa....tak hairan lah kalau kau pun ikut cara pak dogoljib kau tu.sbb dah masak dah aku dengan perangai bangan puak2 amenoi /bn ni...antara parti politik yg paling pandai memfitnah org,jdi aku x hairan lah kau pun sesat sampai mcm tu skali..lebih mulia mereka yg kafir itu daripada kau yg sesat dalam agama sendiri......hahahahahahaaaaaaaa...mmg dasar tahi amenoi/bn...

Anonymous said...

TAHNIAH JUGA MCA BERKETUAKAN SEORG PELAKON VIDEO PORNO YG DIDOKONG/DISOKONG KUAT OLH UMNO!!

 
 
Blogger Templates