Social Icons

Pages

Sunday, October 16, 2011

SELAMAT JALAN RBF !!!


saya ingin mengucapkan selamat jalan kepada rakan blogger RBF yang kini telah menuju ke destinasi yang beliau impikan selama ini iaitu Mekah.kini beliau telah berangkat ke Mekah untuk menunaikan haji.lepas ini balik dari haji sudah confirm jadi Haji RBF.hehehe..

kami di sini serta rakan-rakan blogger yang lain mendoakan agar RBF selamat sampai di sana dan selamat pulang dari menunaikan haji.semoga apa yang beliau hajatkan akan tertunai.kepada RBF,jangan lupa iringkan doa untuk saya sekali yer...

AMIN...

5 comments:

Anonymous said...

ALHAMDULILLAH...PERGI MEKAH TUNAI HAJI, DOA2 DAPAT HAJI MABRUR..

BALIK HAJI, BUAT AZAM BARU, BUAT AMAL BARU, UMPAMA MENSUCIKAN DIRI DARI DOSA, BAGAI BAYI BARU LAHIR..BERAZAM UTK TERUS BERUBAH MENJDI LBH BAIK..


BUKAN TERUS MENERUS MENABUR FITNAH DAN TERUS MENCELA DAN MENGEJI ORG!!!

INGAT TU!

Unknown said...

Petikan Blogg Malaysiawaves:

Peluang mengerjakan umrah telah digunakan Tulang Besi untuk membuat SUMPAH LAKNAT kepada blogger-blogger UMNO kerana perbuatan mereka menyebarkan fitnah yang melampau. Dihadapan Kaabahs serta di Bukit Safa dan Marwa, Tulang Besi telah mengungkapkan:

Ya Allah, Tuhan Semesta Alam, Kau turunkan bala Mu kepada blogger2 UMNO seperti Papa Gomo, ParpuKari, Ruang Bicara Faizal dsbnya yang telah sewenangnya melakukan Qazaf, berdusta dan menghina hukum Mu. Ya Allah, di hadapan Kaabah Mu, aku memohon supaya kau menurunkan bala bencana ke atas mereka seperti bala yang Kau pernah turunkan kepada kaum Nabi Nuh dan kaum Nabi Lut. Aminn!!!

Ada kah patut mendoakan sebegini? Harap Rbf online tidak sama sepertimana tulang babi ini

Ular Menyusur Akar said...

Selamat jalan tetamu Allah. Semoga mendapat hari yang mabrur.

Anonymous said...

Jangan lah ada pemimpin mendoakan bala ke atas ahlinya, begitu juga sebalik nya

Anonymous said...

SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH HAJI...

PEJUANG HAMAS...

 
 
Blogger Templates