Social Icons

Pages

Wednesday, November 02, 2011

EKSKLUSIF !!! PENGAKUAN BERSUMPAH AZIZAN ABU BAKAR !!!


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasih,saya AZIZAN BIN ABU BAKAR, I/C 5980324 dengan ini membuat pengakuan bersumpah bahawa saya telah menjadi mangsa hubungan sejenis yakni homoseksual dengan Anwar Bin Ibrahim yang kini memangku jawatan Timbalan Perdana Menteri.

Perbuatan terkutuk ini telah dilakukan untuk beberapa kali sekitar tahun 1992 tanpa kerelaan saya. Ianya kerap berlaku di hotel-hotel mewah seperti PJ Hilton, Hyatt Saujana dan Holiday Villa tanpa pengetahuan umum dan isterinya.

Buat makluman, saya merupakan bekas pemandu peribadi kepada isterinya iaitu Datin Seri Wan Azizah.

Sepanjang bekerja di bawah naungan beliau, Anwar, saya sering dipanggil untuk melakukan perkara terkutuk itu walaupun untuk beberapa kali saya cuba menolaknya. Sifat rakusnya membayangkan beliau seorang yang boleh dikategorikan sebagai 'kronik' sehingga membuatkan jiwa dan mental saya begitu tertekan.

Perasaan bersalah akhirnya menguasai diri saya apabila setiap kali terpandang wajah Datin Seri Wan Azizah yang begitu tinggi akhlaknya.

Akhirnya saya telah membuat keputusan untuk berhenti dari terus menjadi hamba homoseksual Anwar Bin Ibrahim.

Sekali lagi dengan nama Allah Yang Maha Mengetahui akan segala-galanya, saya bersumpah membuat pengakuan ini tanpa mempunyai niat atau motif tertentu samada secara peribadi atau politik untuk menjatuhkannya.

Pengakuan ini dibuat berdasarkan kesedaran dan keinginan menegakkan kebenaran demi menyelamatkan insan-insan yang teraniaya seperti saya.

Saya tidak keberatan untuk dipanggil bagi menjelaskan kedudukan dengan lebih terperinci.

Akhir sekali saya berharap pihak yang bertanggungjawab dapat mengambil kira pandangan ini secara serius supaya supaya pemimpin ini diberikan hukuman yang setimpal demi kebaikan dan pengajaran kepada pemimpin lain.

Dengan Nama Allah sekali lagi saya AZIZAN BIN ABU BAKAR bersumpah bahawa segala laporan di atas dibuat dengan kerelaan hati saya tanpa desakan, tuntutan dan tekanan dari pihak-pihak tertentu.

Segala-galanya adalah benar demi menyelamatkan bangsa dan negara.

AMIN.

Pengakuan bersumpah

t.t

(all info below are hand written)
5980324 54

Jln Bersatu 1
Taman Bersatu
48000 Rawang
5hb. Aug, 1997

Pengakuan bersumpah ini dipetik dari lampiran Surat Ummi Hafilda kepada Perdana Menteri, Dr Mahathir Mohamad,bertarikh 5 Ogos 1997.

KLIK DI SINI

SIAPA YANG BENAR ???

ANWAR IBRAHIM ATAU AZIZAN ABU BAKAR ???

RENUNG-RENUNGKAN

LIVE !!! LIPUTAN KHAS BLOG SEMPENA AIDIL ADHA DI MAKKAH

KLIK DI SINI

No comments:

 
 
Blogger Templates