Social Icons

Pages

Sunday, December 11, 2011

RAMAI YANG BERLAGAK MENGALAH KAN PERDANA MENTERI ??? SIAPA KAH MANUSIA ITU ???


TIDAK perlu mendesak Yb Senator Shahrizat Abdul Jalil meletak jawatan kerana sebagai orang politik yang matang dan berpengalaman, beliau pasti tahu noktahkan perjalanan politiknya dan tidak perlu jugalah sesiapa pun bertindak sebagai Perdana Menteri untuk menentukan untung nasib Shahrizat dalam kerajaan dan juga dalam UMNO.

Tindakan sesiapa sahaja termasuklah Bung Mokhtar mungkin berniat baik walaupun cara serangan Bung itu bercorak peribadi namun bila Ahli Parlimen Kinabatangan itu berulang kali mendesak Shahrizat...,ianya telah mengundang persepsi negatif dan suami Zizie Ezette itu dilihat berniat jahat termasuklah kepada Bung sendiri apabila beliau turut diserang keperibadiannya apabila kisah-kisah peribadi isterinya Zizie dicungkil satu demi satu....

Cara Bung banyak menjahanamkan parti dan kerajaan !!! Bung bertindak seolah-olah beliau adalah Perdana Menteri dan sebagai orang yang berpengalaman dalam parti,beliau patut tahu bahawa serangannya terhadap Shahrizat bukan sesuatu yang menguntungkan dan lagi menambah kekusutan yang sedia ada.

Sebagai orang politik Ahli Parlimen Kinabatangan itu ada penyokongnya dan Shahrizat juga tidak kurang dengan penyokong yang sanggup berdiri di belakangnya mempertahankan Ketua Wanita UMNO sebagai Menteri, akhirnya lagak hero yang cuba Bung bina bukan sahaja mendatangkan kemudaratan pada parti tetapi kepada UMNO itu sendiri....

Bila Shahrizat diserang,penyokongnya pasti menyerang balik dan jadilah perang peribadi antara kedua-dua penyokong.

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

PERANGAI MACAM BUDAK-BUDAK

RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

itu pasal la waktu nak maksuk raudah naik wheelchair ya.. true opportunist character terbawak2 sampai ke mekah..everything is political sama la macam pas kot? yg nampak baik tu kadang2 lebih berniat jahat.. yg jahat tetap la jahat..

pas dan pkr - malai lembus
persidangan umno - malai show offs kampongnese style aka syok sendiri

macam mamat 7 jahanam tu.. ya bukan 6, lagi satu tu dia la..

jangan overshot ya confidence tu.. makan diri nanti..

jawapannya malai akan rugi's..

 
 
Blogger Templates