Social Icons

Pages

Sunday, December 11, 2011

HOT NEWS !!! ANWAR IBRAHIM MENIPU SHEIKH YUSOF QARDHAWI ???


Kehadiran Pengerusi Kesatuan Ulama Sedunia,Prof Dr Yusuf Abdullah Al-Qaradawi,ke Malaysia kerana dipilih sebagai Tokoh Maal Hijrah Peringkat Antarabangsa sempena sambutan Maal Hijrah 1431/2009 telah dieksploitasi sepenuhnya oleh Anwar Ibrahim untuk kepentingan dirinya sendiri.

Dr Yusuf Al-Qaradawi dijemput oleh kerajaan Malaysia ke negara ini pada 18 Disember 2009 untuk menerima Tokoh Maal Hijrah di atas sumbangannya sebagai ulama, pemikir, sarjana dan merupakan golongan intelek kontemporari pada abad ini, namun Anwar mengambil kesempatan untuk kepentingan peribadinya, khususnya menggunakan ulama itu sebagai perisai di atas tuduhannya melakukan perbuatan seks luar tabie ke atas pembantunya, Mohd Saiful Bukahri Azlan.

Siapa lawat siapa ?

Seperti didedahkan bekas peguambela Anwar dalam kes Mahkamah Syariah, YB Datuk Zulkifli Noordin, pertemuan Anwar dengan Sheikh Qaradawi memang diatur yang bertujuan untuk mendapat keuntungan politik yang berpihak kepada Anwar.

Zulkilfi mendedahkan penipuan itu kerana ketika itu beliau merupakan salah seorang individu penting, peguam Anwar yang bertanggungjawab menyediakan soalan-soalan kepada Sheikh Qaradhawi.

Namun, dalam keghairahan melaporkan ‘berita besar itu’ organ PKR,Suara Keadilan melaporkan dua versi yang berbeza berkenaan pertemuan itu.

ANDA NAK TAHU APA YANG TERJADI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUNYA

No comments:

 
 
Blogger Templates