Social Icons

Pages

Sunday, October 31, 2010

GEMPAR !!! TUAN GURU NIK AZIZ KENA MAKI !!!

Jarang sekali kita mendengar ulamak dihina,kalau adapun mungkin oleh bangsa lain atau agama lain.Tapi kali ini Nik Aziz besar kemaluannya kerana bukan saja dihina malah dimaki bertalu2 oleh Saudara Nor Idris.
Kejadian ini berlaku apabila Nik Aziz dan rombongan melawat rumah bekas adun GALAS iaitu Omar Mohamad dan secara tiba2 dimaki dan diajak berdebat berkenaan isu berkawan dengan parti DAP.utk artikel seterusnya KLIK DI SINI

Lidah rasmi PAS iaitu HaprakDaily melaporkan kejadian tersebut bila mana Nor Idris, bekas Pensyarah Akedemi Islam Universiti Malaya tidak mahu bersalam dengan Nik Aziz kerana menurutnya Menteri Besar Kelantan itu berbelit2 berkenaan dengan soal PAS berkawan dengan DAP dibolehkan sebaliknya UMNO berkawan dengan MCA haram.

Mungkin Nik Aziz tak lena tidur malam tadi kerana teringatkan sergahan Nor Idris walaupun Pemuda PAS hendak menghadiahkan Piala Malaysia yang baru dimenangi oleh anak buah Anwar Musa kepada beliau.

Apakah ini merupakan petunjuk kepada kita oleh ALLAH SWT tentang siapa sebenarnya Mursyidul Am PAS ini ?ALLAH telah kabul kan doa kita satu persatu...apa pun jangan lah kita bongkak di muka dunia ALLAH ini,ALLAH tak suka..


POST BY WAYNE...

No comments:

 
 
Blogger Templates