Social Icons

Pages

Friday, December 17, 2010

GEMPAR !!! PEMUDA BN AKAN MENGEGAR KAN MALAYSIA !!!


pemuda BN akan mengegar kan malaysia dan akan mengelilingi malaysia muai hari ini sehingga 22hb december 2010..

program yang akan berangsung adalah Program Jelajah One Malaysia (JOM).mereka akan bergerak ke beberapa negeri pagi ini bermula 17 hingga 23 Disember.dalam usaha membantu mereka yang memerlukan.pada sidang media semalam,Penolong Setiausaha Pemuda BN,Datuk Megat Firdouz Tan Sri Megat Junid berkata program terbabit akan bermula di Terengganu dan seterusnya akan menjelajah negeri Pahang serta Johor termasuk Melaka dan akan berakhir di Negeri Sembilan.Perdana Menteri,Datuk Seri Najib Razak akan turut sama menyertai program membaik pulih rumah bersama pergerakan itu di Terengganu nanti.

"Kita telah memilih bahagian tertentu di negeri yang terlibat untuk dijadikan tempat program terbabit.Selain membaik pulih rumah,Pengerusi Pemuda BN,Khairy Jamaluddin dan seluruh barisan pergerakan itu akan terlibat menjayakan beberapa program lain yang sedang diatur.Program ini adalah kesinambungan daripada program JOM yang telah kita gerakkan di beberapa negeri sebelum ini seperti di Negeri Sembilan,Selangor dan beberapa negeri lain. Insyaallah,kita berharap program ini berjalan lancar,” katanya.


Tambah beliau lagi, selain gerak kerja membaik pulih rumah program tersebut juga akan turut dihiasi dengan beberapa program lain dalam usaha mendekati golongan belia dan kumpulan sasaran lain.Beliau seterusnya memberitahu,program membaik pulih rumah akan dilaksanakan menerusi kerjasama Giat Mara yang mana memberi ruang kepada pemilik rumah yang usang dan daif untuk diperbaiki sekaligus menjana kehidupan yang selesa kepada penghuni berkenaan.

“Kita tidak akan memilih bulu dan tidak terhad kepada batasan agama serta kaum sebaliknya dilaksanakan berdasarkan kepada mereka yang layak dan benar-benar tidak mampu untuk membaik pulih rumah yang didiami,"katanya...

IKUTI LIPUTAN KHAS UNTUK PROGRAM JELAJAH ONE MALAYSIA HANYA DI BADUT RAKYAT...

POST BY WAYNE...

8 comments:

Anonymous said...

Badut,

Ini penuda bangang punya. Negara dilanda rasuah. Yg kaya pemimpin2 Umno spt Naji, Muhyideen dan lain2. Rosamah pun dah nak capai tahap billionaire.

Pemuda2 bangang ni terus menyokong taghut dan setan. Alamak sama2 ikut setan masuk neraka lah.

Anonymous said...

Ini lah pemuda UMNO dah jadi Badut. Buat progrem pun campur aduk. JOneM!!! poraahhhh... orang pilih mereka untuk mempertahankan kedaulatan negara, Agama dan Bangsa tetapi mereka dok sebok nak mengampu dan merompak harta negara. Elok lah jadi Badut!!!
Kalau berterusan di biarkan maka hancur lah Malaysia.
Woi! Badut tegor lah sikit Pemuda Badut tu!

Anonymous said...

anon 17,2010 8.30 pagi

Saya tak nak masuk neraka nak beli tiketnya di mana ?

Saudara dah gerenti tak masuk neraka ke ?

Saudara ada fakta dan buktinya ke... yang disebutkan tu ?

Kalu cakap ikut sedap mulut, biar jangan ini akan menjadi tiket untuk saudara ke neraka juga.

Sama-samalah kita berusaha untuk ke syurga.. insyallah...

wazahu said...

Wazahu...

Saudara Badut, teruskan tugas anda menyerang Melayu2 yang hina dalam Pas dan PKR. Mereka maki orang UMNO tapi sanggup jilat cina DAP. DAP senyum melihat kebodohan melayu yang gila kuasa sanggup dihina dipijak malah agamapun sanggup diJUAL. Tolonglah sedarkan mereka dan kukuhkanlah orang melayu demi anak cucu kita.

Anonymous said...

"Saudara ada fakta dan buktinya ke... yang disebutkan tu" ?

Ada fakta. Munkin 6 kotak macam Ezam. For starters: RM53 billion harta negara peruntukan Bumi dibwah NEP lesap.

a. Mahathir mengarahkan Petronas membeli perkapalan anaknya yg bangrupt dng RM2.5 billion; yg menjadi punca pergaduhan Mathir/Anuar.
b. Najib terlibat dlam rasuah pembelian Scorpene dan Sokhoi. Scorpene- RM500million rasush dan Scorpene- Rm480million.
c. semua penswastaan diJohor tmsuk Port Johor, Muhyideed beri Syed Mohtar, tokey beras Alor Star. Org Johore apa dapat. Muhyidee? Kena tanya Syed Mohtar.
d. semua penswastaan IPP, Air ke, Sewerage, Hospital ke pergi keKroni Mahathir-
aduh mancam2 lagilah.

Nak tahu semua, kena buang Umno dulu. Baru harta yg dirompak olih pemimpin Umno dapat dikesan dan diambil balik. Pemuda Umno bangang. Kau dapat kerak nasi; nasi dan lauk perti pemimpin kau. Tak nak insaf lagi lah.

Nak masuk surga? Senang saja. Ikutlah cakap Allah dan jgn buat apa yg dial larang. Pergi support perompak dan geng setan, maka ikut setan lah. Setan confirm msuk neraga.

Aku ni sedang berusahalah nak masuk syurga. Itu fasal aku tak ikut parti taghut Umno dan tak sokong pemimpin taghut.

Anonymous said...

Nak tanya sikit-mana dia orang dapat duit nak perbaiki rumah rumah itu? Elaun perjalanan, duit makankedarah, duit rokok? sapa taja perbelanjaan dia orang? Ini usaha cabang sebuah parti politik, jadi tak boleh guna duit kerajaan (duit rakyatlah tu). Cukong mana yang biaya dia orang? kalau guna duit kerajaan melalui jabatan kebajikan masyarakat(mami jarum Ijat punya kementerian), tak bolehlah guna nama UMNO. Ini salahguna kuasa, dan "criminal breach of trust". Tapi pasal gerombolan UMNO yang buat, pastilah SPRM tutup semua mata mereka. Berdosa dan cari saham nerakalah nampaknya Pemuda UMNO ni.

sri hartamas

Anonymous said...

wow.. manusia kini dah padai meramal hukum tuhan..
ahli politik punya kerja semua rakyat menikmati dosa tanpa tahu sape betul dan sape salah..

-fakta tanpa bukti adalah sia-sia-
-jadilah rakyat yang bijak, bukan pak turut ahli politik-

Anonymous said...

Apalah Ngong budak Umno. Hukum Tuhan ada dalam Al Quranlah. Dapat duit haram rasuah dan pergi Disco tak baca Quran mana tahu hukum Tuhan. Dapat duit haram, pergi main ekor..patutlah kau cakap hukom Tuhan ramalan.

Dalan Quran, Tuhan cakap, setan adalah musoh nyata bagi semua manusia. Dan setan tempatnya adalah diNeraqa. Surah An-Anas, Tuhan cakap, setan adalah dari golongan Jin dan Manusia.
Kaki rasuah dan perompak want negara adalah pengikut setan. Kan Tuhan dah cakap, setan tempatnya neraqa.

hanya budah Umno saja yg bodoh. Pemimpinnya terlibat dalam rasuah dia pun tak tahu. Wikileak expose cakap: Malaysia dipimpin olih pemimpin yg tak berguna- 'incompetent people'. Nak bukti itulah aku cakap, parti taghut Umno hendaklah dikuborkan. Lepas tu pemimpin korup Umno dibawa kemahkamah. Baru tunjuk bukti. Sekarang tunjuk bukti buat apa? Ngook betul kau.

 
 
Blogger Templates