Social Icons

Pages

Sunday, January 09, 2011

PANAS !!! KES DATUK SERI RAIS YATIM DAH SELESAI,APA CERITA KES ADUN SELISING ???

Alhamdulillah,akhirnya segala isu berkenaan fitnah terhadap Datuk Seri Rais Yatim akhirnya telah terjawab satu persatu.Tuduhan ini telah memakan diri kesemua yang terlibat dalam misi menjatuhkan Beliau termasuklah Pembangkang.Namun ketika isu Panas ini hangat diperkatakan,ADUN Selising,YB Saiful Bahrain dan PAS Kelantan khasnya dikatakan tersenyum lebar kerana isu zina yang didedahkan bekas orang kanan Nik Aziz kononnya 'mati' dek kerana isu Ahli Parlimen Jelebu tersebut.Akan tetapi,senyuman lebar ADUN PAS ini hanyalah sementara kerana dikatakan terkejut dengan pendedahan BLOGGER PRO KERAJAAN ternyata mengejutkan beliau.adakah sekarang ini beliau masih terkejut 'Beruk'lagi ??? isu ADUN Selising ini masih berjalan lagi.kekeke...

Ini kerana PAS Kelantan sendiri sebenarnya mengakui,Rais Yatim bukanlah insan seperti yang dituduh kerana mereka amat mengenali keperibadian pemimpin ini semasa bersama Semangat 46 satu ketika dahulu.Akan tetapi,PAS Kelantan pada masa yang sama tidak sesekali akan membela Rais Yatim kerana ianya akan membunuh karier PAS itu sendiri.Menurut sumber dari beberapa kumpulan pro Ulama' PAS Gombak,PAS Kelantan pada mulanya menjangkakan strategi memfitnah Datuk Seri Rais Yatim berjaya menutup terus isu kes ADUN Selising ini.Namun,tindakan pantas BLOGGER PRO KERAJAAN menyiasat dan membalas serangan tersebut telah menyebabkan ADUN Selising sendiri terkedu kerana beliau sehingga kini tidak membuktikan kesalahan beliau dan secara terbuka meminta pihak bertanggungjawab menyiasat perkara ini.terima kasih kepada 'BLOGGER-BLOGER PRO KERAJAAN' jasa mu tetap akan di kenang kerana mempertahankan dan membongkar kebenaran.


Dan apa yang lebih mengejutkan beliau,bekas pembantu rumah yang dikatakan dirogol Rais Yatim tampil menafikan dakwaan yang dilemparkan. PAS Kelantan semakin panik sehingga terpaksa melakukan sesuatu bagi mematikan isu ini sebelum penyiasatan susulan dibuat ke atas ADUN tersebut.

Malah Datuk Seri Rais Yatim tidak sesekali melakukan ugutan-ugutan melampau dengan mengupah beberapa gangster bagi menyerang mereka yang terlibat seperti yang dilakukan ADUN Selising terhadap bekas orang kanan Nik Aziz.Apa yang menghairankan semua pihak,kenyataan Nik Aziz sendiri tidak menjawab persoalan samada YB. Saiful Bahrain benar-benar melakukan maksiat tersebut.Beliau hanya memaki hamun blogger-blogger yang mendedahkan isu ini dan tidak sama sekali berkata TIDAK bagi menjawab isu ini.

SUMBER DARI GELOMBANG RAKYAT

DI MANAKAH NIK AZIZ ??? ADAKAH ADUN SELISING INI BERSALAH ATAU TIDAK ??? KAMI AKAN MENUNGGU JAWAPAN DARI ANDA !!! TUNJUKLAH KEBENARAN DAN JANGAN TAHU NAK MAKI BLOGGER.SEKIRANYA ADUN SELISING INI TIDAK BERSALAH,BUKTIKAN !!!

POST BY WAYNE...

1 comment:

Anonymous said...

KENAPA HARGA BARANG2 DI BRUNEI SEPERTI BERAS,MINYAK,GULA,TEPUNG,PETROL LEBIH MURAH BERBANDING DI MALAYSIA?
TLG JWB OWNER BLOG NI....BIAR RAKYAT TAHU....

 
 
Blogger Templates