Social Icons

Pages

Friday, February 04, 2011

ABDUL HADI KATA KEKALAHAN PAS KERANA BERAT SEBELAH !!!


sebelum ini PAS mengatakan kekalahan di DUN TENANG kerana hujan,sekarang pulak sistem demokrasi yang berat sebelah.aduhai,macam tak boleh terima kekalahan jer ???Justeru Presiden PAS,Datuk Seri Abdul Hadi Awang menegaskan,PAS tidak akan berhenti daripada terus mendesak kerajaan supaya pilihan raya yang bebas dan telus dapat dilaksanakan di negara ini.marah sangat Hadi Awang ni.

Beliau berkata,sejak sekian lama PAS terpaksa berhadapan dengan gerak kerja UMNO serta Barisan Nasional (BN) yang telah menggerakkan jentera kerajaan dengan bajet tidak terbatas.apa kena mengena dengan bajet tidak terbatas ??? bukan ker PAKATAN banyak duit dan sumber kewangan sampai yang ada kat luar negara pun bagi bantuan.

Beliau berkata demikian di laman rasmi Abdul Hadi.sekiranya anda nak lebih lanjut

KLIK DI SINI

2 comments:

Mordecai Kucai said...

Pergi ajar budak mengaji kat Masjid Rusila tu.

Kalau dah bangang sangat jangan berpolitik menambah dosa yang dah ada tu jer.

Kalau Pilihanraya Malaysia tak betul cepat jer pihak luar antarabangsa bising. Takkan tak tau.

Kalau antarabangsa senyap jer mereka tahu kita negara yang merdeka dan berdaulat serta menjalankan negara kita mengikut lunas lunas demokrasi yang di tetapkan dalam perlembagaan.

Sekiranya BN mempunyai wang yang tak terhingga buktikan dari mana datang sumber kewangan itu? Adakah sama yang di perbuat oleh PAS di negeri negeri yang di perintah PAS? Jangan kata politik kotor tapi tak tau sejauh mana kekotoran politik sampai kau pulak jadi pengotor politik.

Kamu telah memerintah sekali dan kamu gagal!

Kalau pilihanraya Malaysia tidak adil macam mana kamu pernah jadi MB bengap!

Anonymous said...

berat teloq hang sebelah ka otak hang sebelah saja boleh berfungsi..kalau kalah 1000 satu macam alasan bodoh depa bagi....

 
 
Blogger Templates