Social Icons

Pages

Thursday, February 17, 2011

PANAS !!! PERKASA TELAH TUNDUK KEPADA MAHFUZ OMAR !!!


INI LAH DINAMAKAN 1 MALAYSIA


Mahfuz Omar telah membuat pertubuhan baru kononnya pertubuhan ini sama seperti PERKASA.adakah konvensyen ini betul-betul untuk orang melayu ???

Konvensyen ini untuk melayu ker atau untuk orang yang kurang upaya ??? ada pulak bahasa upaya di tengah


Mungkin agak kasar bunyi NGO Melayu baru yang bakal ditubuhkan oleh PAKATAN pembangkang ini,namun itulah realitinya.habis semua di'perkosa' bulat bulat !!! bukan PERKASA pun !!!

kadang-kadang saya nak tergelak sebenarnya dengan satu lagi konvensyen 'Maha Hebat' ciptaan PAS ini Konvensyen Nasional Pengupayaan Bangsa !!! Mungkin pada Mahfuz Omar,kesemua bangsa di Malaysia 'kurang upaya'.itulah yang saya maksudkan di atas





bila saya fikir balik,saya sokong kenyataan Mahfuz Omar !!! Bukan niat PAS mahu bersaing dengan PERKASA.sebenarnya Ahli PAS yang ramai telah keluar Parti masuk PERKASA dan ada juga yang sudah bernaung di bawah PERKASA.ini hakikat dan realiti !!! cuba anda lihat rakan anda yg dah keluar dari PAS atau Ahli PERKASA !!!


saya juga menyokong penuh ucapan dasar Mahfuz Omar,memang hebat !!! Konvensyen ini sama sekali tidak akan bersaing dengan DAP kerana PAS sememangnya sudah menjadi anjing DAP !!! Tak percaya ??? tengok gambar di bawah




Memang semua gambar dibawah ini adalah angkara UMNO semata mata !!! ladang rakyat pun sama !!! termasuk isu Tabung Memali !!!




Mahfuz Omar,anda memang tokoh paling prolifik yang pernah dilahirkan oleh parti PAS kerana yakin dapat mempertahankan hak orang Melayu dan Bumiputera !!! Mungkin dibawah ini yang dimaksudkan oleh saudara !!!




INI KER NAK BUAT PERTUBUHAN BARU ??? SILAP-SILAP MEMANG SAH AHLI PAS AKAN MASUK PERKASA !!!


1 comment:

JoN said...

td serempak ngan mankuk ayun nih dok tngh melantak ngan keldai2nya kat kdai mkn area lagenda height sg.petani, mkn mcm babi kelaparan je mahpos omaq nih, nek keta wish lg tu, peh kaya gak mahpos omaq nih tp dok gebang mcm org susah, mmg dh jnis celaka mahpos ni..

 
 
Blogger Templates