Social Icons

Pages

Friday, April 01, 2011

10 BLOGGER PRO KERAJAAN DALAM ANCAMAN DAN AKAN DI BUNUH !!!


ramai blogger Pakatan telah mendedahkan dan mainkan isu berkenaan dengan Blogger Pro Kerajaan Bakal Dibunuh.Adakah Benar Dakwaan ini ??? nampaknya Pembangkang ni tak puas hati dengan Blogger Pro Kerajaan kerana memberi fakta yang benar dan mereka takut bahawa segala rahsia Anwar Ibrahim dan sekutunya akan terbongkar !!! semalam rakan blogger saya telah mendedahkan Ancaman Mereka terhadap Blogger Pro Kerajaan

SILA LIHAT ARTIKEL DI BAWAH

BERSIAP SEDIA !!! Itu ugutan Pakatan pimpinan Anwar terhadap blogger Pro Kerajaan. Setakat ini,antara blog yang sedang dipantau termasuklah BLOG GELOMBANG RAKYAT!!. Anwar akan memastikan blog2 ini akan 'dibunuh' karier mereka dan dihumban ke dalam ISA jika Pakatan berjaya membentuk Kerajaan.Ini disahkan sendiri oleh sebuah blog Pro Pembangkang yang kelihatan bodoh melampirkan terus blog2 yang dipamerkan.Setakat ini, senarai blog yang berada dalam genggaman blogger2 upahan Anwar termasuklah Gerakan Anti PKR,Papagomo,MIM,Gelombang Rakyat,Pisau.Net,RBF online,The Flying Kick,Taiping Mali,Media Permatang Pauh,Panglima Perang Cyber,Zulkifli Noordin dan Aidc.Strategi Pertama mereka adalah bagi menyiasat individu yang mengendalikan setiap blogger dalam senarai untuk dibogelkan.

Baru2 ini kita dikejutkan dengan gambar yang dikatakan individu bernama Parpukari disebar ke semua blogger Pro Pembangkang.Tindakan Anwar mengupah blogger2 Pro Pembangkang ternyata membuktikan bahawa Anwar pengecut dan bacul dalam berhadapan dengan Peperangan Cywar Politik.Anwar juga telah mengakui bahawa blogger2 Pro Kerajaan berjaya membongkar kisah Anwar dan kuncu2 nya dan ternyata isu2 yang disiarkan itu benar. Melayu CinDia kadangkala setuju dengan ungkapan Anwar, "I Will Fight... I Will Never Surrender. Lawan Tetap............ LAWAN." Jutaan Terima Kasih atas maklumat dari blog tersebut.

SUMBER GELOMBANG RAKYAT

KEPADA SEMUA BLOGGER PAKATAN,KAMI AKAN DEDAHKAN KEBENARAN

LAWAN TETAP LAWAN


TUNGGU...

6 comments:

Anonymous said...

begitula kehidupan , kadang kala diatas kadang kala dibawah.untuk menjadi seorang pejuang yang tulin, keberanian luar bisas mesti ada dalam diri .

Kejujuran dan kesabaran adalah asas pejuang.teruskankan perjuangan semua..ayuh.........bogelkan semua tingkah laku makhluk yang tidak berkahlak ini. Nyahkan spesis ini dari mukabumi..

PAPA GOMO said...

Aku setuju blogger Umno dan barisan di masukkan ke dalam isa. Cuba Rasa macammana rasanya di tahan dalam isa..kemudian tu barulah isa di hapuskan..eh?? Keluar ke komen aku kat sini? atau kena approved dulu..kah kah..

G4UMNO said...

Salam

Apa yang hendak ditakutkan, bukankah kita orang melayu handal inmu kebatinan dan persilatan, lagipun bukankah kita dibekalkan Al-Quran yang mempunyai ayat dan doa ampuh mengatasi khianat dan kejahatan manusia. Saya pernah berhadapan dengan 7 hingga 8 hindraf anti melayu dan Islam, siap buat lapuran polis, tapi yang hairan polis tak ambil tindakan, laporanpun masih saya simpan lagi sebagai bukti, tapi Allah Kata Kena, Muhammad Kata Jatuh........saya Alhamdulillah Okay dengan Izin Allah. Pendirian saya jelas dan ada penyokong PAS PKR tahu siapa saya. Saya peduli apa, kerana menyatakan kebenaran. Takkan hilang melayu didunia. Hendak kenali saya , boleh datang Ipoh berkenalan samada anda PAS PKR atau DAP, boleh kita berhadapan, saya bukan orang politik, tetapi saya pejuang kebenaran Islam dan Melayu

g4umno.blogspot.com

Anonymous said...

Jangan bunuh guaaaa... Gua masih terunaaa... Hahahahaha...

Anonymous said...

salaaam

sila ke http://ilmukebatinanmelayu.blogspot.com untuk mendapat ilmu kebatinan orang melayu bagi mempertahankan kebenaran dan perjuangan orang melayu

Panglima Hitam

Anonymous said...

Anwar akan memastikan blog2 ini akan 'dibunuh' karier mereka dan dihumban ke dalam ISA jika Pakatan berjaya membentuk Kerajaan.Ini disahkan sendiri oleh sebuah blog Pro Pembangkang

Err..ISA? Bukan derang beriyer2 nak mansuh ISA? Kalau dah kena batang idung sendiri..dan2 nak ISA-kan orang. Sedih ah Pakatan2 ni..cakap ngalah ulor..ulor pun leh rasa malu kalau dibandingkan ngan PR ni.

So, pada haiwan reptilia berspesies ulor..sorry beb, lu sudah kalah ngan PR!

 
 
Blogger Templates