Social Icons

Pages

Sunday, April 10, 2011

DATUK SERI MOHD SHAFIE APDAL MENGAMUK DI SELANGAU,SARAWAK !!!



Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Datuk Seri Mohd Shafie Apdal mengamuk berkenaan dengan PAKATAN mengatakan Tan Sri Abdul Taib Mahmud yang lama memerintah sarawak.Beliau menyifatkan pemimpin pakatan pembangkang "cakap tidak serupa bikin" kerana mereka juga enggan melepaskan jawatan walaupun sudah terlalu lama menceburi politik.


BERNAMA melaporkan Beliau Berkata pemimpin pakatan pembangkang seperti Menteri Besar Kelantan yang juga Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat,Penasihat DAP Lim Kit Siang dan Pengerusi DAP Karpal Singh lebih lama menceburi politik berbanding Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud.

"Mereka lagi lama (memimpin) tetapi kenapa mereka tidak melepaskan jawatan ???," katanya.

Beliau berkata demikian semasa berucap pada majlis pecah tanah untuk projek pembangunan Kawasan Pemerintah Keselamatan Rajang (Rascom) at Dewan Masyarakat Sekuau,Selangau.

Shafie turut mengingatkan penduduk di situ supaya tidak terpedaya dengan janji-janji yang ditabur oleh parti pembangkang kerana hanya BN yang mampu membawa arus pembangunan dan meningkatkan taraf hidup dan sosio-ekonomi penduduk di Sarawak.

"Tidak dapat dinafikan bahawa tidak mudah untuk memajukan Sarawak yang keluasannya hampir sama dengan Semenanjung tetapi kerajaan BN sentiasa berusaha untuk membawa pembangunan ke negeri ini," katanya.

MANA JANJI PAKATAN YANG DULU KONONNYA DALAM 100 HARI BUAT MACAM-MACAM KALAU MENANG MASA PRU 2008 ???

SEKARANG NAK TABUR MACAM-MACAM JANJI PULA DI SARAWAK !!!

KALAU TIADA BUKTI DI BAWAH NEGERI PAKATAN TAK PERLU JANJI MACAM-MACAM !!!

KALAU DAH LAMA TU TAK FAHAM-FAHAM KER UNTUK MELEPASKAN JAWATAN ???

JANGAN CAKAP ORANG LAIN,LIHAT DIRI ANDA DULU WAHAI PEMIMPIN PAKATAN !!!

No comments:

 
 
Blogger Templates