Social Icons

Pages

Wednesday, April 20, 2011

MUSUH UMAT MELAYU ISLAM MALAYSIA ADALAH DAP !!!


Orang Melayu telah lama berpecah kerana ideologi politik sempit. Orang Melayu sanggup menggunakan pelbagai strategi keji seperti fitnah, pembunuhan karakter, mengaibkan dan mendoakan keburukan orang yang dimusuhi semata-mata untuk menjatuhkan orang yang kononnya dianggap musuh tetapi adalah saudara seagama mereka juga.

Isu kafir-mengkafir telah lama menjadi barah yang merosakkan perpaduan umat Melayu Islam di negara ini. PAS yang kononnya memperjuangkan Islam (sebenarnya memperalatkan Islam) adalah yang memulakan isu ini. Mereka menjatuhkan hukum terhadap orang yang tidak sehaluan dengan mereka ( baca: UMNO) sebagai kafir. Agama Islam bagi mereka adalah milik mutlak mereka. Syurga dan neraka menjadi alat mainan mereka untuk meraih undi. Apa yang UMNO buat tidak islamik dan tidak diterima mereka.

Permusuhan sekian lama UMNO-PAS ini diburukkan lagi dengan kemunculan PKR (sebahagian besar ahlinya adalah Melayu) yang menyebabkan orang Melayu berpecah kepada 3 fahaman (sebelum PKR telah wujud Parti Melayu Semangat 46 tetapi cepat berkubur). Orang Melayu seolah-olah berperang sesama sendiri. Bagi PAS-PKR, UMNO adalah musuh mereka dunia dan akhirat. Manakala, UMNO pula turut berkerat rotan dengan PAS-PKR.


Perbalahan ini seolah-olah antara puak-puak yang berlainan bangsa dan agama. Mereka semua lupa bahawa mereka adalah saudara seagama dan sama bangsa. Sifat semulajadi Melayu yang kuat iri hati dengan kejayaan bangsa sendiri menyebabkan mereka tidak kenal siapa sebenarnya musuh mereka. Mereka lebih rela berpeluk-pelukan dengan kafir-harbi daripada bersatu dengan kaum mereka sendiri. Kerana dendam kesumat, Melayu sanggup menjadi pencacai kafir-harbi menjayakan matlamat menjatuhkan pemerintahan Melayu-Islam di negara ini.

Mereka lebih rela melihat kafir-harbi menjadi pemerintah negara ini dari saudara seagama mereka. Mereka tak sedar mereka telah diperkudakan oleh puak kafir harbi penganut fahaman komunis-zionis untuk menghancurkan ketuanan Melayu-Islam di negara ini.

Adakah selama ini kerajaan melakukan kezaliman kepada orang Islam di negara ini? Adakah orang Islam tidak dibenarkan beribadat di masjid atau melakukan amalan-amalan agama? Tidak sama sekali. Dengan pemerintahan kerajaan BN lah syiar Islam di negara ini dapat ditegakkan. Memang diakui kelemahan ada di mana-mana sahaja. Kes rasuah, kronisme dan sebagainya memang wujud. Tetapi adakah mana-mana kerajaan di dunia ini yang begitu sempurna?bukan semua pemimpin negara ini yang tiada integriti. takkanlah hanya satu dua kelemahan telah menutup seribu kebaikan yang kerajaan telah buat untuk rakyat dan negara ni sejak dulu.

cuba bandingkan Malaysia sebelum merdeka dengan selepas merdeka. kan banyak tu perubahan yang berlaku. negara luar pun banyak memuji Malaysia sebagai negara membangun paling berkembang pesat. Banyak negara Islam yang menjadikan Malaysia sebagai contoh dari aspek pembangunan dan modal insan. takkan kerana dendam kesumat kita ingin tutup sebelah mata sahaja kejayaan ini.

Sedarlah inilah sahaja tanah tempat tinggal orang Melayu. Tiada lagi tempat untuk orang Melayu tujui jika mereka dihalau dari negara ini. Sebab itu dulu orang panggil bumi ini Tanah Melayu. Ingatlah satu perkara. jika kerajaan yang ada sekarang yang memerintah sekurang-kurangnya ia masih diperintah oleh orang Melayu-Islam. Melayu-Islam takkan menzalimi saudara seagama mereka.

tetapi cuba bayangkan kalau kaum kafir harbi penganut agama komunis-zionis yang dapat pegang Malaysia. rasa-rasanya masa tu ada lagi tak keistimewaan yang dimiliki Melayu sekarang? jawapannya ada pada diri anda.

sebelum kita ingin memanjangkan lagi permusuhan dengan saudara seagama kita, lebih baik kita lihat di sekeliling kita dahulu. apakah kawan yang kita peluk-peluk n cium-cium selama ini bersikap ikhlas terhadap kita?adakah jika mereka berjaya memerintah Malaysia nanti mereka akan senang melihat kita semua mengamalkan agama dan budaya kita. Meminjam kata-kata Nabil...Lu Fikirlah Sendiri.

SUMBER GERAKAN ANTI DAP

5 comments:

Anonymous said...

lu citer bab kominis dia olang mana mau cayer..itu kominis baik ada semangat juang oooo.teknik kominis manyak pandai ooo. dia olang lawan ingelish tau ker..kita mau mendeka..mauduitka? keh keh!
lu skit citer laa.Nabi Mohammad SAW bikin empayar Islam lagi busat..2/3 world..Islam manyak babut..tatak kasi mati orang kalu tatak subab.Haiyaa..itu empayar sudah cerai berai..masing masing bikin hal sendiri lah! Semua mau tunjuk baik. Itu aaa itu qurlan aaa..dia bikin macam diaolang bikin oo.manyak pandai kata itu olang ini olang manyak dosa ma. Itu kelajaan tatak guna sama lu.Lu bolee kaya aaa..diaolang sudah kasi habit looo. Tengok gua manyak misikin. Lu lagi baik maa kasi aku utang..kasi kelija..lu punya amoi manyak baik. Lu kalu jaga gua lagi babut oo.Ini kelajaan suwe. Gua mau itu islam saje.Gua mau pelintah itu jabatan ugama islam boleee ka!? Lu mau cincai2 sama gua tatak hal loo. Islam manyak baik sama lu..tatak caya kaa? Gua sumpah tatak bohong. Allah marah ma

Anonymous said...

lu cicit haram komunis... mampus lu dapig

Anonymous said...

Pengganas komunis dah lama letak senjata masuk dalam masyarakat hidup macam orang lain.Tapi ideologi komunis tak pernah mati.Ini yg dipanggil komunis bawah tanah.

'Sosialis tu adik beradik komunis kata n ajis.Betullah tu,kalau nak tubuh parti komunis mana boleh,jadi tubuh parti sosialis.Ironinya n ajis sendiri membiarkan dirinya diperalatkan oleh sosialis(baca komunis)untuk menguasai Tanah Melayu ini.

Dap parti sosialis atau adik beradik komunis.Orang Melayu yg sokong dap samalah sokong sosialis=komunis.Parti yg konon2nya Islam menyokong komunis,tak ke caca merba tu?

Anonymous said...

1 Melayu,1 Bumi!

HULUBALANG said...

bukan komunis dapig je yang harus kita tentang tapi yahudi=freemanson pun dah ramai kat malaysia ni..
kepala yahudi=freemanson sedang berkuasa sekarang..jgn diamkan..

 
 
Blogger Templates