Social Icons

Pages

Wednesday, August 03, 2011

GEMPAR !!! DATUK SERI NAJIB DI ANCAM BUNUH !!!


Di Bawah adalah 'capture screen' yang diambil oleh admin facebook 'Isu Politik Semasa'.Seorang pengguna facebook yang bernama Shamila Grape menulis kalau diberi peluang,beliau sanggup membunuh PM Datuk Seri Najib Tun Razak dan TPM Tan Sri Muhyiddin Yassin.


Bila diteliti melalui maklumat profil individu yang meninggalkan komen berbaur ugutan dan ancaman ini beliau merupakan pelajar di USM. Namun saya tidak dapat mengesahkan sama ada individu ini menggunakan gambar dan profile yang sebenar atau pun profile palsu.


Tanggungjawab untuk menyiasat isu tersebut terserahlah kepada pihak SKMM atau Cyber Security.Selepas demontrasi BERSHIT tempoh hari,semakin ramai anak muda yang taksub dengan pembangkang dilihat begitu berani mencabar undang-undang negara.

Mungkin pihak berwajib patut menyiasat perkara ini dan pastikan pihak yang terbabit dibawa ke muka pengadilan supaya ianya menjadi pengajaran kepada pengguna facebook yang lain.Walaupun berbeza ideologi politik, kita tidak sepatutnya meninggalkan komen yang berbaur ugutan lagi-lagi melibatkan individu penting dalam negara.

ANDA NAK PANAS LAGI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

ADAKAH INI RAKYAT MALAYSIA ???

SKMM PERLU BERTINDAK SEGERA !!!

PUAK PAKATAN HARAM SEMAKIN MELAMPAU !!!

2 comments:

kitty titi said...

KALO JUMPE ORG NIE MCM NAK SEPAK JER MULUT... KESAT & BIADAP SUNGGUH...

Anonymous said...

org muda skrg ikut sedap hati diorg ckp, tapi otak kat kepala lutut..plus diorg ni x belajar sejarah or x minat... hanya byk main2 jer...

 
 
Blogger Templates