Social Icons

Pages

Thursday, October 27, 2011

BONGKAR !!! PAKATAN HARAM SEDIA 500 CYBERTROOPERS UNTUK MEMFITNAH PEMIMPIN TERMASUK DATUK SERI NAJIB ???


Dengar cerita kepimpinan Pakatan Haram iaitu PAS dengan gahnya telah mewarwarkan sebelum ini bahawa sejumlah 500 cybertroopers PAS sudah siap sedia untuk berentap dengan blogger-blogger pro Kerajaan.betul ker ??? Soal sejauh mana sahihnya kepimpinan PAS sudah berjaya recruit atau mempersiapkan 500 cybertroopers untuk berentap dengan blogger-blogger pro Kerajaan adalah secondary issue however the main aspect of discussion lebih merumus kepada kualiti kebolehan,creativity & charismatic cybertroopers yang telah atau sedang dipersiapkan oleh kepimpinan PAS.

Peperangan di medan cyber serta pertempuran dengan mengguna-pakai aspirasi media baru memerlukan approach atau pendekatan yang amat berbeza dengan conventional media platform !!! Kalo ye pun kepimpinan PAS sudah berjaya recruit atau mempersiapkan 500 cybertroopers,the main golden question ??? pinjam sikit ayat rakan blogger Idin 77 Apakah cybertroopers PAS ni semua sudah cukup berkebolehan & berada pada tahap “wining mentality quality” untuk melancarkan serangan secara holistic approach terhadap blogger-blogger pro Kerajaan ???

Apakah cybertroopers PAS ni semua sudah berada pada tahap “creative + innovative” untuk mengaplikasikan platform media baru sebagai laman untuk menyerang dan menjatuhkan blogger-blogger pro Kerajaan ??? Last but not least apakah cybertroopers PAS ni semua sudah cukup bersedia dan berada pada tahap karisma yang cukup mantap untuk menangkis + neutralize asakan dan serangan balas yang akan dilancarkan oleh group blogger-blogger pro Kerajaan ??? selalunya blogger Pro Kerajaan akan bagi kebenaran bukan fitnah seperti yang di buat Cybertroopers Pakatan Haram.


Jangan main-main woo !!! asakan dan serangan yang dilancarkan oleh group-group blogger-blogger pro Kerajaan memang cukup consistent,kalau aura dan mental tak cukup kuat boleh bikin terkucil woo !!!! The dedicated conclusion,kalau setakat kepimpinan PAS sudah berjaya recruit atau mempersiapkan 500 cybertroopers yang bertaraf “copy & paste” blogger as well as cybertroopers yang jenis pancut awal+IQ songsang than PAS dan sekutu-sekutu mereka dalam “Fuckatan yang haram dan tidak pernah didaftarkan” boleh lah menghayati ungkapan Hai-hai & Bye-bye kepada Peperangan di medan cyber serta pertempuran dengan mengguna-pakai aspirasi media baru.bukan saya nak berlagak.benda betul.blogger pro kerajaan banyak bukti sudah pun terdedah.percaya atau tidak terpulang pada anda.namun apa yang berlaku pada saya sudah 2 kali blog saya di nyaris-nyaris di hancurkan oleh Blogger Pakatan Haram.Bukti saya lampirkan di atas.takkan blogger pro kerajaan yang bagi saya virus ??? adakah itu perjuangan Blogger Pakatan ???

Finally,sebagai peringatan kepada mana-mana individu yang masih taksub dan sayangkan pembangkang atau Pakatan Haram,itu anda punya pasal dan kalau rasa tak selera nak baca jadi tak payah nak baca Badut Rakyat lagi.apa pun terjadi saya akan terus tunjal dan memberitahu kebenaran yang berlaku.kepada yang menyokong Badut Rakyat terima kasih kerana menyokong saya.semoga ALLAH Membalas semuanya.sekiranya anda ada isu negeri ataupun ada cadangan yang anda malu nak letak kat komen,anda boleh e-mail di BadutRakyat@gmail.com

RENUNG-RENUNGKAN

13 comments:

BAD BENCHERS said...

Salam..walau apa pun yg dilakukan oleh Fuckatan Haram..Insyallah Allah akan melindungi bloggers2 pro BN..yg penting perlu wujudkan lg bloggers2 pro kerajaan sebanyak mungkin..kita jgn terlalu jumud..perbanyakkan dan semua bloggers pro kerajaan kena dan wajar bagi sokongan dan bimbingan kepada bloggers2 pro kerajaan yang masih mentah macam BB..BB yakin tangkisan fitnah2 Fuckatan Haram akan dapat dilaksanakan dengan lebih baik dan berkesan..hubungi BB di borak.borak@yahoo.com.tq..wallauaqlam..BB

MINDA RAKYAT said...

tak pe...kita tunggu dan lihat sejauh mana kehebatan cybertroopers PAS ni..tp dah leh agak dah.. membohong je lebih.. lebih auta dari fakta.

Anonymous said...

2 x 5 JER DGN UMNO PUN..KALU 500 CT PR, UMNO PULAK 1000 CT PULAK FITNAH PR...ORG DAH TERDESAK NAK KEKALKAN KUASA!

SANGGUP BUAT APA SAJA! CAKAP ORG JER LBH, UMNO SENDIRI PENUH TAIK..

Unknown said...

Anda ada bukti blogger UMNO fitnah.kalau tiada jangan cakap.saya sudah sediakan bukti ok

Anonymous said...

BADUT..

HA..HA..
SELAMA INI BLOGGER UMNO NI BAIK HATI KE KPD PEMIMPIN PEMBANGKANG?

APA YG DIKATA OLH BLOGGER UMNO TERMASUK AWAK SEMUANYA BETUL KER?

CONTOH :

KAMU SENDIRI PUN MENYIARKAN DLM BLOG KAMU YG ANAK LIM GUAN ENG MENCABUL BUDAK POMPUAN TU..BUKAN MAIN KO SPIN ISU ITU GILA2...SIAP KOMEN KAT BAWAH ENTRI KO...
TAPI RUPANYA BUDAK POMPUAN TU TGH MAIN CHESS BUADK HONGKONG BELAJAR DI ENGLAND..DAN IBU BUDAK POMPUAN TU MENAFIKAN HAL INI BEGITU JUGAK DGN PENGETUA SEKOLAH ANAK LGE!

TU BUKAN FITNAH KE NAMANYA...

KALAU LAH INI BUKAN FITNAH, KENAPA KO TAK MINTA MAAF? EGO?

TAK MUSTAHIL LAH VIDEO SEKS YG DIKATAKAN ANWAR TU JUGA FITNAH DGN EKSPOITASI KECANGGIHAN IT...TAK MUSTAHIL...APA2 PUN BOLEH BIKIN LAH ZAMAN NI BADUT!
SEBAB TU ORG MAKIN TAK CAYA DGN BERITA FASIQ DR UMNO, MEDIA MAHUPUN BLOG UMNO TERMASUK ENGKO JUGA...

ADA JUGA ENTRI ENGKO DULU YG MENYIARKAN GAMBAR EDIT NIK AZIZ SUJUD PD KIT SIANG, KARPAL SINGH, DAP, ANWAR DLM ISU HUDUD...APA MAKNANYA? BUKAN FITNAH KER?
ENGKO PUN SAMA LAH BADUT!

MAKIN LAMA MASYARAKAT MAKIN BODOH..DIBODOHKAN OLH UMNO DAN MEDIA MRK...

BILA KESEDARAN ORG MAKIN MENINGKAT..DIKATA PULAK MENENTANG MELAYU...MELAYU APA? MELAYU UMNO !!

MELAYU UMNO WAJAR DITENTANG DAN DIKALAHKAN DLM PRU 13...SEBAB MELAYU UMNO NI MENYEBBAKAN MELAYU LAIN MAKIN HILANG JATI DIRI DAN MAKIN LEMAH AKIBAT MELAYU UMNO HNYA MEMENTINGKAN KUASA DAN TAMAK HALOBA!!

ENGKO EGO BADUT! BERAK TGH JALAN, TP TUDUH ORG LEN!

DAH LAMA AKU IKUTI BLOG KO...BAGAIKAN SAMPAH..PENUH DGN FITNAH..BLOG KO TAK SERUPA DGN BLOG UMNO LAIN YG AMAT TERBUKA...

neo sintok said...

dah tau fitnah yang ko terhegeh2 dok baca hari hari tu buat apa...bebal..

Anonymous said...

3:15

DAH TAU MENABUR FITNAH KENAPA SURUH DAN PAKSA ORG PERCAYA GAK?

TAHU DOSA PAHALA MEMFITNAH TAPI KENAPA KO BUAT JUGA?

MALAH MAKIN GANAS PULA...

AKU BACA TAPI BUKAN TERIMA APA YG DIBACA...KALU SUME ORG MACAM AKU, AKU YAKIN, UMNO MESTI SAKIT JANTUNG PUNYA!!!

APA YG KELUAR DR MULUT UMNO SEBIJI ZARAH PUN AKU TAK CAYA...

BAD BENCHERS said...

Tuan Badut..Anon 2 dengki je lebih..xberani dah tunjuk name sebenar pun.terus perjuangan..kami bloggers pro kerajaan akan menyokong..

Unknown said...

kepada anon,anda juga blogger kan? jangan guna nama anon.berkenaan Lim Guan Eng saya dah jelaskan mengenai perlakuan anak dia.ada ker saya beritahu siapa perempuan itu ??? tak ada kan.setakat anda letak nama anon,hentikan.nampak sangat anda ni blogger Amenorld.betul tak ???

Lebai Pondok said...

Awat pemimpin pembangkang tu baik hati sangatka ?

Awat hangpa ni bangsa Cina ka lu, gua mak lu bini gua ka?

Takkan nak bubuh gambar budak yang kena ramas kot. Awat hangpa ketagih nak tengok ka?

Awat hangpa ingat PAS tu baguih sangat. Islam sangat ka depa, sampai dok kapiaqkan orang lain.

Aku rasalah hang ni mandi junub pun belum sempurna. Jangan dok pelekeh UMNO. Berapa surau berapa masjid yang hangpa buat. Dulu tak boleh solat masjid orang UMNO buat. Tapi la ni berebut nak ambil alih.

Kalau dah pilih akhirat yang dok tanggung beban dunia buat apa.

Orang PAS ni sebut nama saja terbayang muka Mat Sabun. Bukan Pas sekolah agama pun ITM pun kantoi.

Orang macam tu jadi Timbalan Presiden PAS. Hampa ni kena pukau dengan DAP kut.

Tak dak orang lain sangat ka. Aku rasa Tok Lebai-Tok Lebai pondok lagi arif dari Timb. Presiden hampa bab agama.

Muka pun dok bau n*n*k sampai sekarang.

Anonymous said...

sy pun blogger, blogger pendidikan dan mengikuti semua blog samada pro atau anti kerajaan, berdasarkan perkiraan saya, bloger pro pembangkang:
1. bercakap tanpa bukti
2.asyik mengulang cerita yg tak ada hujung pangkal contoh kes 'altantuya' apabila ingin mengaitkannya dgn pm najib
3.mula mencarut apabila tak ada hujah
4.ayat2 mencarut yg sama di copy paste dlm ruangan komen dlm banyak blog pro kerajaan.
5.blog pro pembangkang menulis sesuatu berdasarkan persepsi, agak2, tak tepat dgn akhlak dan ajaran islampun.

Tkasih.

Anonymous said...

5:03

KO SUKA SGT KAT MAT SABUN PASAL APA?

APA YG PASTI UMNO MEMANG GERUN PD MAT SABUN...MATI KUTU UMNO BILA BERDEPAN DGN MAT SABUN!!

ORG MACAM MAT SABUN NI LAH SEBENARNYA YG RAKYAT KENA PILIH...BERANI!

UMNO TAKUT PD MAT SABUN..ITU SEBENARNYA!

Anonymous said...

5:30

WAH...BARU AKU TAU BLOGGER DAN PNEYOKONG UMNO CAKAP BAIK2, MULIA, KATA2 BAIK DLL..

TAK PERNAH MENCARUT, MEMAKI HAMUN, MEMFITNAH,

TAK PERNAH SIRKAN VIDEO PORNO...

ITULAH BLOGGER UMNO AKA BADUT..

TAPI KALU KO NAK BACA BLOGGER ALIM ULAMAK YG ALIM SERTA BERBUDI BAHASA YG TDK PERNAH MENCARUT, KO BACA BLOG PAPA GOMO.!!

PAPA GOMO NI CONTOH TERBAIK LAH SBG BLOGGER UMNO YG SENTIASA MENYERU UMAT ISLAM KPD TAKWA, ALIM, WARAK, TAK PERNAH MENCARUT, MAKI, SIAR VIDEO LUCAH, LIDAH PAPA GOMO SENTIASA BASAH MENYEBUT ALLAH, ISTIGHFAR, WARAK, TAK CAKAP BENDA KOTOR DAN BLOG PAPA GOMO SENTIASA MENGAJI, BACA QURAN, HADIS, SALAWAT, ZIKIR, SOLAT, AMAT ALIM...

KO TENGOKLAH PAPA GOMO!!!

......KE..KE..KE..KE..KE..CHITTTT!!!

 
 
Blogger Templates