Social Icons

Pages

Monday, October 31, 2011

EKSKLUSIF !!! GAMBAR DAN VIDEO SARANG PELACURAN DI KOTA BHARU TERBONGKAR !!!



Pendedahan blogger Kickdefella tentang sarang pelacuran 400 meter dari pejabat Nik Aziz di Kota Bharu yang didakwa sebagai Serambi Mekah.

LIHAT VIDEO DI BAWAH



KALAU ANDA TIDAK DAPAT LIHAT DI ATAS SILA LIHAT VIDEO DI BAWAH



Di antara artikel Kickdefella :-

Pelanggan mempunyai pilihan sama ada untuk menempah pelacur-pelacur yang berdiri di tepi barisan kedai Jalan Hamzah atau masuk ke kawasan perumahan Limau Manis di mana sekumpulan pelacur lagi sedia menanti pelanggan di hadapan kawasan perumahan di situ. Atau anda juga boleh terus memasuki sebuah lorong kecil dan terus ke sebuah rumah kayu yang terletak kira-kira 100 meter dari kawasan perumahan.

Pelacur yang dilanggan dengan harga RM60 untuk ‘satu shot’ ditepi jalan itu akan mengiring anda ke rumah kayu itu dimana terdapat beberapa buah bilik. Memandangkan di dalam operasi yang lalu Agen Johnson sudah masuk ke rumah tersebut, maka kali ini kami menggunakan taktik lain bagi mengesahkan sumber risikan yang kami terima.


Kami bertanya sekiranya pelacur itu boleh di hantar ke mana-mana hotel di sekitar Kota Bharu. Ternyata perkhidmatan itu juga disediakan dengan harga RM150 ‘satu shot’. Pelacur itu akan dihantar dan seorang lelaki akan memastikan bahawa perkhidmatan yang mereka tawarkan itu berjalan lancar tanpa gangguan dengan berkawal di premis yang anda arah agar pelacur itu dihantar.

Video yang kami rakamkan menunjukkan kawasan sekitar Jalan Hamzah, Kampung Limau Manis dan di hotel tempat pelacur itu datang untuk memberikan perkhidmatan.

Pelacuran di Jalan Hamzah terkenal sejak zaman pemerintahan PAS pada era 60an dan 70an lagi. Bagaimanapun, apabila Barisan Nasional mengambil alih Negeri Kelantan pada tahun 1978, kawasan tersebut telah dibangunkan. Tempat yang dulu terkenal dengan pusat ‘Kopi Korek’ telah berakhir. Barisan Nasional kemudiannya mengeluarkan lesen-lesen pusat hiburan dan kebanyakannya tertumpu di dua tiga hotel kecil.


Pelacur yang datang ke sebuah bilik hotel di Kota Bharu.

Dan saat itu,pelacur itu jauh lebih mulia dari mereka yang hipokrit di dalam PAS.Setidak-tidaknya,pelacur itu hanya menggadaikan tubuh mereka untuk sesuap nasi, bukan menggadai Agama Islam untuk dapat konsesi balak,menambah bilangan isteri dan membeli kereta Mercedes.

ANDA NAK PANAS LAGI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

ADAKAH INI DI KATAKAN BANDARAYA ISLAM ???

BANDARAYA YANG KONONNYA TIADA KEGIATAN MAKSIAT ???

RENUNG-RENUNGKAN

LIVE !!! LIPUTAN KHAS BLOG SEMPENA AIDIL ADHA DI MAKKAH

KLIK DI SINI

5 comments:

Anonymous said...

Aparah Lu. Ini sikit je. Ronnie Liu Selangor lagi hebat...Puchong @ Mini Thailand. Lagi hebat!

Anonymous said...

azizan kedah dah ikut jejak langkah kelantan. datang la terjah. balak 1 hal. kroni 1 hal. pusat hiburan / rumah urut bertaburan sekarang. nak jamin kesejahteraan rakyat ke yob. hahaha

Nadi Malaysia said...

harap kelantan dpt menangani isu nie.
kalau benar2 serambi mekah,maksiat perlu ditangani dan islam perlu dilaksanakan secara menyeluruh.. kita tgk dulu kelantan buat hudud dilaksanakan.. harap dilaksanakan seperti yg digembar gemburkan..

Anonymous said...

Bn lagi memerintah lagi teruk, silap haribulan malaysia pun dia jual,

ALFAHD said...

mustahil 100%, Fitnah ni.Tolong jgn buat Fitnah laknat mencemar serambi Mekah.

 
 
Blogger Templates