Social Icons

Pages

Tuesday, December 20, 2011

ADAM ADLI TIDAK AKAN MINTA MAAF PADA @NAJIBRAZAK DAN KENA TUMBUK ???


JOM LIHAT VIDEO DI BAWAH MEMBUKTI KAN ADAM ADLI BONGKAK !!!

BUKTI ADAM ADLI TIDAK MAHU MINTA MAAF KEPADA PERDANA MENTERI !!!



VIDEO DI BAWAH PULA ADAM ADLI HAMPIR DI TUMBUK !!!



VIDEO DI BAWAH KONONNYA KERAJAAN KEJAM !!!





TOLONG AMBIL TINDAKAN PADA MAHASISWA INI !!!


KERAJAAN DAH TANGGUNG ITU PUN TAK BERSYUKUR LAGI ???

KENYATAAN ADAM ADLI "SAYA TIDAK AKAN MINTA MAAF DGN PM" VIDEO DI ATAS,UNTUK TINDAKAN MENURUNKAN BENDERA D PWTC, ADALAH SATU TINDAKAN KURANG AJAR DAN MELAMPAU.

PELAMPAU MAHASISWA INI HARUS DI AMBIL TINDAKAN,TERUTAMA PIHAK IPT UPSI KEATAS BELIAU.

BELIAU BOLEH DI KATEGORIKAN SEBAGAI KALDAI BANGSAT YG DERHAKA.

KALAU TIDAK MACAM-MACAM BOLEH BERLAKU !!!

DAH TURUN KAN BENDERA TAK NAK MINTA MAAF !!!

APA PUNYA JENIS MANUSIA ADAM ADLI NI ???

10 comments:

admin said...

Duit kerajaan tu kan duit rakyat. Kerajaan sebagai pemegang amanah wang rakyat jelata tak boleh mendabek dada mengaku itu duit mereka.

Anonymous said...

memanglah duit kerajaan duit rakyat, kerajaan mnjalankan amanah memberikan duit tersebut kepada yang tahu mengenang budi, bukan pencetus huruhara dan bangsat seperti budak hingusan tuh! kahak puuuuiithhk!

Anonymous said...

tau xper.susah mak bapak dia suruh belajar,ini dia balas.bodoh.400 tu pun kira ok lah setahun dia bayar.kalau x dia bayar 4000.mana 1 dia nak?

Anonymous said...

sesiapa tahu sapa mak bapak budak ni tolong highlightkan /kita sama sama tengok siapa mereka.

Anti Samseng said...

@2:30pm. Sikit-sikit bagi alasan 'duit rakyat'. Hang bayar bayar berapa juta income tax kat kerajaan? Entah-entah nama hang tak register pun kat LHDN tapi mendabik dada kata 'duit rakyat'. Ptuii..

Kerajaan dah bagi duit tu belajar la betoi-betoi, bukan wat onar tunjuk kepala samseng plak. Memang bangsat punya orang!

Merahnya Saga said...

Pokoknya kenapa dia turunkan gambar PM di tempat UMNO. Kaqlau dah berani tunjuk samseng patutlah dibalas dengan tindakan sama.

Kenapa nak salahkan orang lain berani buat berani tanggung.

Sekarang nak minta tolong polis. Sebelum buat kenapa tak guna otak.

Kenapa ikut perangai PKR yang otak taruk kat kepala lutut.

Sesiapa yang sokong tindakan puak-puaka ini sama saja dengan anu yang bengkok.

Anonymous said...

cili kasi taruk itu anon 2:30pm bodoh x bertempat....

Anonymous said...

Kerajaan yang zalim tak akan bagi pada petualang untuk belajar...tapi disponsor jugak,kerana kerajaan tahu ,duit ni bukan duit dia........dia cuma perlu belajar?bukannya susah...aku rasa menyesal jugak aku...kerana bayar income tax setahun RM76K...bila cakap...tanggung jawab kita sebagai rakyat malaysia...tapi kalau ada 8 juta rakyat malaysia yang macam ADAM ADLI nie,memang aku tak halal diunia akhirat duit aku bagi kat dia......kau lain lah ADMIN...tak pernah bayar income tax....kau ingat duit kerajaan duit kau sorang ka........PUKIMAK hang yang beranakkan hang dulupun kerajaan tanggung...banyak bunyi plak

Anak Beruk said...

Salam, era politik Melayu sungguh menyayat hati. Berpolitik dengan moral yang begitu rendah mengheret kredibiliti dan maruah bangsa Melayu ketahap yang sukar diterima. Orang Melayu yang terkenal dengan sikat hormat menghormati kini sudah tercemar dengan tindak tanduk dari perancangan individu yang kecewa kerana diketepikan jawatan Pedana Menteri Malaysia. Datuk, Nenek, ibu dan bapa kita tidak pernah mengajar kita memasuki rumah tertangga tanpa salam apatah lagi mengubah serta menyentuh harta yang bukan milik kita..Subahanallah. Dalam agama Islam juga menyentuh antara perihal ketinggian darjat hamba Allah swt disininya adalah hamba yang mampu menahan sifat kemarahan. Longlai sungguh hati kita yang sebangsa dan seagama dengan Adam Adli apabila tindakan menceroboh harta orang lain dengan sikat yang angkuh dan biadap. Yang lebih menyayat hati ialah kewujudan insan bernama BAD tanpa perasaan malu membela Adam Adli dan mencabar pihak berkuasa untuk mangambil tindakan. Maka bertambah tenatlah pemikiran orang Melayu. Yang BERSALAH diHEROkan. Inikah Melayu Masa Kini ? Tindakan yang sama dilakukan oleh MAHFUZ yang membela persalah traffik satu ketika itu. Ketika itu PDRM nampak begitu kecil dan pesalah traffik menjadi HERO. Inilah fonemena yang TENAT dalam dunia politik orang Melayu sekarang. Sedih dan Hiba terutama sekali DAP dan sekutunya KETAWA Terbahak-bahak melihat Kuda mereka si Nuar Berahim terus dipuja dan dipuji sehinggakan remaja Melayu sekarang terpalit dengan unsur pengkhianatan yang jelas dan nyata. Untuk BAD, Allah swt Maha Berkuasa dan Maha Adil. Allah swt tidak menjadikan BERUK boleh berkata-kata seperti anak Adam. Jikalau lah BERUK boleh berkata-kata (dengan status otak BERUK itu sendiri) maka saya rasa tidak ada perbezaan dengan tingkah laku siBAD. Malu dan Menjijikan. Itu yang boleh saya perkatakan. Kalau org lain berpolitik secara beruk maka saya rasa saudara BAD tak perlulah ikut sama. Bukan begitu !!! Wassallam.

Anonymous said...

oit korang x nmpak ke brp byk duit kita lesap oleh org atasan bla duit byk aja melabur sesuka ati tnpa faedah....contohnya bekas mb selangor korang x tgok ke???kta dpt rm300 trus snyap dh lah rm300 2 untuk 1 tahun dia untung berjuta bkn dlm 1 tahun tp 1 bulan lah...pkir lah beb ckp nk org melayu pemikiran terbuka tp bla pm bgi sikit trus snyap.

 
 
Blogger Templates