Social Icons

Pages

Sunday, December 18, 2011

BONGKAR DAN EKSKLUSIF !!! @SAIFUDDINABD TERLIBAT DENGAN MAHASISWA PERLEKEH KAN @NAJIBRAZAK ???


Adakah Benar Saifuddin Abdullah bertanggungjawab sepenuhnya di atas insiden memalukan dihadapan bangunan UMNO,PWTC Semalam ???

JAWAPAN DI BAWAH !!!

Perbuatan Gabungan Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) dan Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik (Bebas) menurunkan bendera Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak yang berada ditiang hadapan pejabat UMNO Pusat adalah hasil kerja keras Timbalan Menteri Kementerian Pelajaran Tinggi.kenapa saya kata begitu ??? jawapan gambar di bawah...

Syabas Mr Intelligent Saifuddin Abdullah,kejayaan anda mempromosikan hero dan idola saudara semakin berbaloi dan membuahkan hasil,Anwar Ibrahim.Inilah maksud sebenar politik segar yang seringkali saudara dibicarakan !!! saya nak tanya pada anda.cuba tolong jawab gambar di bawah !!!


TOLONG JAWAB SOALAN SAYA BERKENAAN GAMBAR DI ATAS !!!

“Mahasiswa Bukan Robot,Mansuhkan AUKU,Bebaskan Mahasiswa Berpartisan dalam Politik”. ... Belum dimansuhkan AUKU sudah melakukan onar besar dihadapan mata rakyat !!! Nilai mahasiswa di Malaysia tidak ubah seperti nilai mahasiswa Indonesia !!!

Demonstrasi Jalanan,Mahasiswa !!! Mahasiswa,Demonstrasi Jalanan !!!

Inilah nilai (real value) mahasiswa di Indonesia,sudah berjangkit virus ini dikalangan mahasiswa di negara ini.






YANG MENURUNKAN BENDERA INI MAHASISWA BERNAMA ADAM ADLI !!!

GAMBAR ADAM ADLI DAN ANWAR IBRAHIM !! SATU KEBETULAN ???

ATAU SEBALIKNYA ???

KLIK DI SINI

DAN

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

APA YANG ADAM ADLI MEREPEK NI ???

LIHAT VIDEO DI BAWAH



MAK BAPAK HANTAR PERGI UPSI UNTUK BELAJAR !!!

BUKAN UNTUK BERDEMO !!!


AIK TIAN CHUA PUN ADA ???

berbalik pada cerita tadi,Mahasiswa sudah dijadikan benteng perisai untuk melepaskan tengkuk Anwar Ibrahim.Cukup mudah Anwar Ibrahim memperbodohkan mahasiswa untuk menjadi ROBOT kepada Idea Politik Baru !!!

Sama juga seperti betapa cerdiknya Anwar Ibrahim memperbodohkan Mr Intelligent Saifuddin Abdullah dengan idea Politik Segar ...


NEW POLITICS ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates