Social Icons

Pages

Thursday, December 29, 2011

BONGKAR !!! GAMBAR 2 BLOGGER PAKATAN HARAM DI DEDAH KAN !!!



nampaknya 2 wajah Blogger Pakatan Haram Telah terbongkar.2 Blogger ini boleh di kata kan tersohor.tersohor ker ??? asyik spin jer.sebelum ini salah satu blogger ini juga saya telah patah kan

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

SEBENAR NYA BANYAK LAGI CUMA ITU SALAH SATU

KITA LIHAT GAMBAR DI BAWAH


ini adalah rupa paras sebenar blogger tersohor Pakatan Haram Milo Suam.tersohor ker ??? erkk ??? saya dapat gambar ini dari facebook.saya keluar kan gambar ini pun sebab Milo suam ni selalu membongkar wajah blogger-blogger.anda tahu siapa kan ??? sebelum saya keluar kan gambar ini pun dah ada juga blogger lain keluar kan gambar milo suam ini.cuma saya nak dapat kepastian.ada juga saya tanya rakan-rakan blogger lain.adakah benar ini milo suam.nampak gayanya jawapan mereka kata YA.kalau benar ini muka milo suam saya rasa macam milo basi jer.muahahahaha...

satu lagi blogger adalah Ameno World.baru-baru ini blogger ini telah keluar kan 1 video yang panas dan membuat rakyat malaysia terkejut.anwar ibrahim adalah imam mahadi ??? apa pendapat anda tentang video itu ????

LIHAT VIDEO DI BAWAH



LIHAT GAMBAR DI BAWAH


KITA IKUTI PEMBONGKARAN AMENO WORLD YANG DI BONGKAR OLEH MYMASSA

710715085XXX
AHMAD SAHIMI BIN SHAARI
65 KG SURIA JAYA
DI TAMAN SURIA JAYA
JALAN CHERAS
017-5848188

Maklumat terbaru yang MyMassa terima,perempuan yang didakwa menguruskan Ameno World tersebut adalah isteri kepada Ahmad Sahimi.

Dan ini adalah maklumat yang MyMassa copypaste dari laman web SPR.


Padanlah boleh urus sampai 3 blog. Rupa-rupanya bukan seorang yang buat kerja ni.



Dan ini pula gambar yang dikirimkan melalui e-mail kepada MyMassa oleh pemberi maklumat yang sama. Menurut pengirim,ini adalah gambar Ahmad Sahimi.


*Pengirim e-mail bagi tau, Ameno World memang blogger upahan PKR. Maklumat ini diberikan kepada MyMassa selepas Ameno World keluarkan video Badrul Amin mendakwa Anwar Ibrahim adalah Imam Mahdi. Katanya, pendedahan maklumat Ameno World kepada blogger UMNO sebagai amaran kepada mana-mana blogger yang dibayar oleh PKR supaya tak lawan tokey. Ganas jugak permainan perang siber pembangkang.Tak boleh lari dari politik ugut mengugut.

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates