Social Icons

Pages

Monday, January 16, 2012

ANWAR IBRAHIM SOKONG DAN MENGHALAL KAN HOMOSEKSUAL ??? INI JAWAPAN TAN SRI HARUSSANI !!!


Pelbagai pihak mengecam Ketua Pembangkang,Anwar Ibrahim kerana mendakwa undang-undang berkaitan hubungan sejenis atau homoseksual di negara ini sudah lapuk dan harus dikaji semula.Anwar berkata demikian dalam wawancara dengan Perbadanan Penyiaran Britain (BBC) World News, Khamis lalu.Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria, berkata umat Islam tidak boleh mengeluarkan kenyataan yang dilihat menyokong amalan seks sejenis iaitu homoseksual, lesbian atau liwat antara dua jantina berbeza kerana ia boleh menyebabkan mereka terkeluar daripada asas akidah.

“Kita tidak boleh menyokong atau menghalalkan hubungan sejenis kerana ia sama dengan menghalalkan zina. Ini boleh menyebabkan seseorang itu murtad.Umat Islam harus menentang amalan seks sejenis tidak kira sama ada lelaki dengan lelaki atau perempuan dengan perempuan atau amalan liwat antara lelaki dengan wanita. Jangan kerana mahu mengejar sokongan, kita membelakangkan agama,” katanya.

Khamis lalu,Anwar dalam wawancara dengan BBC World News menyokong pemansuhan undang-undang lapuk homoseksual apabila ditanya mengenai sokongan diterimanya daripada golongan pro gay (pengamal seks sejenis) di negara ini selepas dibebaskan daripada tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya.Kumpulan gay Filipina turut menyokong pembebasan Anwar daripada tuduhan itu.Anwar yang diwawancara menerusi persidangan video di Mumbai, berkata walaupun masyarakat negara ini tidak boleh menerima amalan homoseksual, undang-undang lapuk mengenainya tidak harus digunakan bagi menghukum orang yang tidak bersalah.

LIHAT VIDEO DI BAWAH



UNFREE MEDIA TAPI MARAH MEDIA !!!

APA PANDANGAN ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Buat dgn perempuan pun haram klau tidak nikah inikan pula sesama jenis yg tidak boleh nikah pun. Jd benda tu mmg salah dari segi Islam mana boleh beri sokongan dlm menghalalkannya. Simple.

Anonymous said...

Isu utama disini mamat nie masih seorang islam ker...kalau dia dah terkeluar dari agama islam,segala tindakannya dah tak boleh dipertikaiii...kerana sifat orang kafir smemang entiasa mengajak kearah kejahatan...

Unknown said...

Maka bersorak besarlah golongan GAY kerana jaguh besar mereka terlepas dari hukuman. HIDUP ANWAR!!!!

SIKAP HIPOKRIT NURUL TERSERLAH BILA KUTUK MB PAHANG... Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

pukimaq said...

Aku tak suka buat dengan perempuan. Aku suka buat dengan homo yang sama cun macam aku neh.

Anonymous said...

Syabas. Inilah wajah PM bg org Pas bila PR dapat Putrajaya.Undi PAS masuk syurga?

 
 
Blogger Templates