Social Icons

Pages

Monday, January 02, 2012

HOT VIDEO !!! DEMO MAHASISWA DI UPSI !!! SIAPA YANG SALAH ???


ANDA LIHAT SENDIRI VIDEO DI BAWAH

MEREKA DAH MEMBUAT DRAMA SEPERTI BERSHIT 9 JULAI



LIHAT KENYATAAN DATO DR JUNAIDY ABU BAKAR

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

3 comments:

Anonymous said...

Sdra SDra Badut Rakyat
Saya Mohon Izin Masuk.

Beberapa Perhimpunan yang di sertai Adam dan budak budak Jen Y, saya yakin ia akan berterusan.

Mereka mereka ini dan seangkatan dengan nya saperti mereka yang himpun kat KLCC mendapat ilham dari Najib,ya , Mr Cool kita.

Najib telah pun pergi ke akar umbi saperti belia dan kaum muda yang bilangan nya 7(tujuh) juta orang,melalui rangkaian " virtual listening" tweeter fasebuk social media sebagai jalan lencongan dan jalan pintas sebab Najib mengaku "he assured his online friends that he read their comment ideas complaints and he did his best to respond",

Maana nya kabinet dan 1.4 juta penjawat awam semua jadi tunggul kayu buang masa habis kan beras dan pendapatan negara sahaja.

Maana nya Najib adalah peminpin Y Generation yang memberi laluan untuk new politiks.
New Politiks adalah gerakkan yang contohi olih Sdr Saifudin aka Mr Intelligent aka Timbalan Menteri. Menteri nya Khaled buat diam sebab nak jaga kursi dan jawatan dan ikut stateji PLAYSAFE.
Najib terpaksa bodek berlebihan luar biasa 7(tujuh) juta belia dan kaum muda kerana beliau yakin dan percaya undi belia dan kaum muda akan mengakibatkan hayunan kapada nya atas pendirian peribadi (personal popularity paksikan 1M.)

Saya berpendapat bahawa penjawat awam perkhidmatan awam saperti PDRM SB Mil Intel MACC juga Kemas BTN semua buang masa saja sebab Najib tidak akan ambil peduli akan laporan risikkan dan taklimat.

Najib sendiri yakin beliau adalah Presiden Parti 3.43 juta ahli UMNO merangkap juga suami FLOM.
Najib juga, yang world view playsafe liberal terbukaan kelainan human rights civil liberties innovation transformacy politik enggage vernakular populis generasi Y kayuh basikal nonton bola sepak MUFC cool dengan IPOD tablet tweet FB blakberi new politiks new civil disobedience inclusive blue ocean high income nation world view sangat 1M.

Hebat sangat ke nak jaga "kool imej".

Mustahil Najib akan akur tekanan untuk mengarah perletakkan jawatan Mr Intelligent sebab Najid sudah terikat dengan generasi Y yang termakan dan terperangkap Mr Cool Image Projection.
Najib memberi keutamaan kapada "kool imej" ....wa ima apa saja

Sama juga macam isu dengan Isteri kapada Pengerusi NFC, masih tidak akan undur sebab ada ikatan untuk dapat sokongan sebahgian besar dari pada 3.43 juta ahli pati.
UMNO tidak dapat berubah dan tidak akan berubah sebab terlampau terikat dengan bermacam lapisan "perjanjian" dan "akur janji dalaman dan hutang budi serta rahsia rahsia yang di pegang olih mereka yang terlibat.g

Dapat lesen besar 1M
arjuna waspada
changkat lobak

pillpuss@yahoo.com said...

UMNO, dah nazak dan hampir maut baru teringat nak berbaik dengan PAS. Kini UMNO sedar bahawa parti2 komponen nya MCA, MIC dan Gerakan sudah mati. Harapan dari Sabah dan Sarawak semakin pudar. Jangan harap PAS akan membantu parti haramjadah ini, mampus le UMNO tu!

Anonymous said...

Kerja bodoh!!!

 
 
Blogger Templates