Social Icons

Pages

Monday, March 19, 2012

ANWAR IBRAHIM TAKUT BERDEBAT DENGAN RPK !!! APA KATA @NAJIBRAZAK ???



Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata keputusan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yang enggan berdebat dengan blogger, Raja Petra Kamaruddin di Kent, England adalah satu tindakan yang tidak konsisten.

Anwar,dilaporkan media enggan berkongsi pentas dengan Raja Petra dalam satu forum anjuran Wikileaks untuk membincangkan senario politik global.Berikutan permintaan dari Anwar,Raja Petra,atau lebih dikenali sebagai RPK telah diketepikan dari menyertai forum berkenaan.


Datuk Seri Najib Tun Razak berkata,"nampaknya dia (Anwar) tidak sanggup (berdebat dengan Raja Petra)."
"Kita mesti konsisten. Bila kita kata kita mengamalkan demokrasi dan kita bersifat terbuka, yang mana dia selalu salahkan kerajaan dengan mengatakan kerajaan tidak demokratik dan tidak terbuka.," katanya lagi.

"Tetapi sebenarnya, kalau kita lihat dari segi tindakan mereka seperti tidak membenarkan sesetengah akhbar serta mengharamkan menghadiri persidangan akhbar mereka, apakah itu konsisten dengan apa yang diluahkan mereka selama ini," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan bangunan baru Sekolah Jenis Kebangsaan Cina Wan Hwa2 yang bernilai RM9 juta di Mengelembu.

Antarapos Melaporkan Beliau berkata demikian apabila diminta mengulas laporan akhbar yang melaporkan Raja Petra mendakwa Anwar "chicken" (pengecut) setelah meminta penganjur "Forum WikiLeaks" untuk mengeluarkan nama Raja Petra dari senarai peserta forum itu yang berlangsung pada Sabtu di Kent,England.Datuk Seri Najib Tun Razak berkata ini menunjukkan apa yang diperkatakan oleh Anwar, tidak sama dengan apa yang dilakukannya.

"Lambat laun rakyat akan mempersoalkan perkara ini," katanya.

LIHAT VIDEO DI BAWAH



KENAPA BACA SEKERAT JER AYAT TU ???

MACAM INI KER ANDA KATA PEMIMPIN ???

MENGAKU JER LAH !!!



HADI AWANG KATA BOLEH PULAK BEKERJASAMA DENGAN YAHUDI ???

APA MAKSUD HADI AWANG ???

RENUNG-RENUNGKAN

No comments:

 
 
Blogger Templates