Pray For MH370

Pray For MH370

Tuesday, May 01, 2012

EKSKLUSIF AND HOT 18SX PICTURE !!! AKSI 'ICE CREAM' MIRIP AZMIN ALI BERSAMA PEREMPUAN TERSEBAR !!! WAJIB LIHAT !!!



anda lihat gambar di atas dulu,renungkan gambar di atas.yang bestnya dalam Tandas tu !!! kat bawah pula Gambar Aksi 'Ice Cream' Azmin Ali Bersama Perempuan yang tersebar di internet akan membuatkan Afifah anak Azmin Ali mengamuk sakan !!! Sudah pasti akan membuatkan famili Ahli Parlimen Gombak dan ADUN Bukit Antarabangsa ini menjadi semakin tak keruan dan huru hara...apa lah agaknya Azmin Ali buat tu ??? lihat gambar di bawah


NAK LAGI ???


INI GAMBAR BERDUA-DUAAN DI SOFA !!!

NAK TAHU MANA SAYA DAPAT SEMUA GAMBAR INI ???

KLIK DI SINI

UNTUK SELANJUTNYA

JANGAN LUPA SIMPAN GAMBAR TU !!!

MUAHAHAHA...

Soalan : " Adakah orang di dalam gambar itu Azmin Ali?"

Jawapan : " Bukan.Ini semua fitnah UMNO.Muka memang macam Azmin Ali,tapi ini bukan Azmin..sebab perut org dalam gambar ni lagi buncit.. Azmin lagi slim...Mungkin Azwan Ali kot.."

Soalan : " Kiranya awak dah tengok la gambar tu?"

Jawapan : " Belum lagi"

MUAHAHAHAHAH.. nantikan skrip yang lebih kurang sama

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

seks dgn PR memang tidak boleh dipisahkan... parti rosakkkk

pemimpin Pas lepas ni pasti akan keluar Patua lagi.. islam melarang dedahkan aib org.. biarkan saja sebab buat di tempat tertutup, maka halal dibolehkan, itu hak masing2 mcm Patua utk siabang nuaq...hehee kita tunggu Patua Pas yg akan dikeluarkan nanti utk abang assimin

Pas.... takebeerrr...

Anonymous said...

Orang orang yg tak bermoral camni yg jadi pemimpin PKR. Pencacai pencacai pkr buka mata besar besar tengok kelakuan pemimpin pemimpin kamu. Semuanya FAIL!! Memalukan.

Anonymous said...

Mcm mana ni..mentor mantee kaki pompuan..isteri pun blh share.

Anonymous said...

Soalan untuk ahli ahli PR. Untuk pastikan gambar ini benar.

1.Pernah tak tengok Azmin pakai baju gay merah tu?

2. Adakah Azmin pernah ada pejabat yang susun atur nya termasuk tandas seperti dalam gambar?

3. Pernah tak lihat perempuan sebegitu?

Jika benar semua soalan di atas, jawapannya oleh PR ialah. "Ini perkara kecil. Ini hal peribadi".

Tak baik membuka aib orang? Soalan kita: Adakah kita mahu pemimpin yang mempunyai aib yang kotor? Walaupun selepas kita tahu? Kalau begitu di mana akal kita?

Anonymous said...

Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
-DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009
Haji Hadi berkata:
“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.
Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.
Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).
Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

Anonymous said...

petua dah dikeluarkan.mungkin khas ditujukan kepada lawan politiknya.tidaki menjangka pula dijadikan peluru utk menembak kembali rakan sendiri.apa nak buat rakan sendiri dah siapkan jerat.

Anda Juga Mungkin Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...