Social Icons

Pages

Sunday, May 27, 2012

EKSKLUSIF AND HOT VIDEO !!! AZMIN ALI KENA MAKI KAW-KAW BERKENAAN PADANG BOLA PKNS SS7 !!! WAJIB LIHAT !!!


Padang bola PKNS di SS7 Kelana Jaya,Tempat yang menjadi tumpuan penduduk setempat untuk melaksanakan rekreasi dan juga majlis-majlis sosial.Padang ini bukan sekadar berfungsi sebagai tempat perlawanan bola sepak,tetapi lebih daripada itu.padang ini yang dahulunya aman damai kini telah menjadi satu ‘spotlight’ kepada rakyat umum terutamanya rakyat negeri Selangor.

Ini gara-gara pendedahan perancangan kerajaan negeri untuk membangunkan padang tersebut menjadi satu kawasan komersial yang dijangka memberi pulangan dalam bentuk wang ringgit dan juga faedah-faedah setempat yang dijangka boleh dinikmati oleh penduduk Petaling Jaya amnya dan Kelana Jaya khususnya.Sepantas berita tersebut diketahui,maka ramailah yang membuat bantahan kepada kerajaan negeri dan mendesak agar rancangan tersebut dimansuhkan.Persoalannya,adakah rancangan kerajaan negeri itu tepat dan bersesuaian dengan keadaan semasa dan masa akan datang ???

LIHAT VIDEO DI BAWAH !!!





RENUNG-RENUNGKAN

1 comment:

Anonymous said...

amin ko... terkedu ass min.kata mcm2 kan kat UMNO.sekarang siapa lg provokasi? puak pakatan haram jadah juga.semua tu pengundi pakatan hara, jadah.cukup lah.undi lah Barisan Nasional ok.lg bagus dan tunaikan janji

 
 
Blogger Templates