Social Icons

Pages

Wednesday, January 02, 2013

HOT VIDEO !!! DATUK AHMAD MASLAN MEMBANTAI ANAK KAW-KAW !!!


"Pembangkang ini adalah pemfitnah bersiri.Macam-macam mereka menuduh Felda. Kononnya Felda menjalankan perniagaan dengan Israel,syarikat Bangi Private Limt di Singapura yang bekerjsama dengan Felda adalah milik Israel.Mereka juga menuduh kononnya 400 juta unit atau 12 peratus saham Felda Global Ventures Holdings Bhd (FGV) dimiliki Genting Bhd. Macam-macamlah.Ini semua langsung tidak ada kebenaran.Sebab itu saya kata mereka ini pemfitnah bersiri. Tujuan mereka hanya satu iaitu mahu menguasai Felda," ujar Ketua Penerangan UMNO,Datuk Ahmad Maslan ketika mengadakan sidang media di pejabatnya di Putrajaya,

"pembangkang mahu menguasai Felda kerana Felda mempunyai 54 Parlimen dan 92 Dewan Undangan Negeri (DUN).Untuk memenuhi hasrat ke Putrajaya maka salah satu caranya adalah dengan menghancurkan Felda. Sebab itulah mereka menabur pelbagai fitnah terhadap Felda. Malah mereka adakan konvoi Oren untuk masuk ke kawasan Felda untuk menyebarkan fitnah".Ujarnya Lagi

JOM LIHAT VIDEO DI BAWAH


 RENUNG-RENUNGKAN

5 comments:

Anonymous said...

Bravo Datuk...saya suka isu bersiri...apa kata tukar Peliwat Bersiri ke PEMBONTOT BERSIRI...wakakakaka

Unknown said...

Kenapa nak saya ampu apa yg saya lihat untk tutup kebnrn ckp trus trg jgn selindung biar rak yat faham fhm tak ahmad maslan

Unknown said...

Tlg siarkan apa yg saya paparkn td plase

Unknown said...

Ahmad maslan saya memg kurang ajar jika saya ckp pasal kebenaran jika u nk guna intutusi diraja sbgi nk menang pilihnraya akn menghuru harakn negara u tahu tak negara tengah porak peranda kerana perempuan2 yang nak sangat jadi permaisurh. No 2 ahmad maslan u kena terangkan pada rakyat kebenaran tentang perniagaan tdk mengenal sape wlu israil sekalg

Unknown said...

Sekali pun kerana perniagaan tidak sangkut paut dgn politik keuntgan yang d diperoleh untuk negara ahmad maslan u kena hentikan apa yg berlaku sekarang ocpd pontian yg gila publisiti u dah lama kenal dgn saya u tak boleh nak sorok kebenaran sape perempuan2 yg nk d tukarkam
dengan saya tolong faham u all semua akn menghuru harakn negara pergi ke fb i srikandikplsanusi baca apa yang saya perkatakn tentang dap ketua menteri pulau pinang terima kenyataan apa yang saya paparkan adalah kebenaran walau u all ada kelemahan penilaian saya buat untk negara untuk rakyat saya tak masuk belah sape2 mahu pun bn atau pembangkang ini hakikat dan kenyataan yang u all terpaksa terima tlg hayati kata2 saya demi keselamatan negara jangan menyesal kemudian..harp maklum

 
 
Blogger Templates