Networkedblogs

HOT NEWS !!! INSIDEN LAHAD DATU !!! PAS LANCAR TABUNG OPS PULUN DUIT RAKYAT !!!


boleh percaya ker dengan tabung ni ??? apa cerita dengan tabung memali ??? mana duit tabung memali ??? nak tahu mana duit tu ??? lihat gambar di bawah dulu



agak-agak duit ni di mana di salurkan ??? saya nak tanya sekali lagi,mana duit tabung memali ???


Rakyat Malaysia digesa agar tidak tertipu dengan SKIM TABUNG OPS PULUN PAS ini.Rakyat Malaysia yang prihatin yang ingin menghulurkan bantuan kepada balu-balu dan anak-anak mangsa terkorban dan cedera dalam insiden pencerobohan di Sabah boleh berbuat demikian TABUNG KEBAJIKAN PDRM.

Nombor Akaun Maybank: 564100004646 Atau sumbangan cek boleh dihantar terus kepada Pegawai Kebajikan Pasukan Bukit Aman, Kuala Lumpur. Slip bank sumbangan boleh dikirim kepada Pegawai Kebajikan Pasukan di alamat Tingkat 26, Menara 2,50560,Kuala Lumpur.
Emel : kebajikan_ba@rmp.gov.my Faks : 03-26912501.

Sebarang pertanyaan boleh menghubungi talian 03-22668036/8038.PDRM mengucapkan ribuan terima kasih di atas keprihatinan warga Malaysia yang ingin menghulurkan bantuan kewangan untuk meringankan beban keluarga perwira-perwira yang terkorban. - PDRM 

Rakyat Malaysia dinasihatkan jangan terpedaya dengan taktik murahan PAS ini.Takut nanti digelar AYAM dan LEMBU jika mempertikaikan ke mana hasil kutipan derma PAS ini disalurkan.

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

PAS bukan buleh tgk duit bertimbun.. mcm tgk pokok balak hijau nun atas bukit sana.. apa2 yg jadi duit mesti kita sambar.. org PAS xuleh tgk duit-betina-kuasa..

Nk sumbang pd WIRA2 negara directlah pd tabung yg sah PDRM.. jgn beri pd PAS.. PAS khianat.. mereka yg gelar POLIS sbg anjing.. skrg bila nk sambar duit pakai nama POLIS..

setanlah PAS.. MUNAFIK!!

Anonymous said...

leh caya ker?tabung memali pun duit kemana entah yang tabung ni rasanya masuk poket utk tujuan kempen PRU..PAS mane blh dipercayai sgt skrg smua pemimpin meroyan nak ke putrajaya

Anonymous said...

Pas babi

Anonymous said...

U ULANG I SAMAN U

Anonymous said...

PAS nak buat kutipan derma lagi. Nak jadi macam Mamali la ni. Boleh buat belanja PRU13 nih. Tunggu lah sepuluh tahun lagi sampai ke anak cucu cicit mangsa Lahad Datu pun satu sen tak akan merasa juga. Mane ada audit punya tu.

Anonymous said...

heran dgn pas ni.. tak dengar apa pun dari parti pas ni menyokong pejuangan polis diLD tapi tetiba je sokong adakan derma utk polis.. pasal duit memang pantas pas ambik kesempatan.. agak2nya berapa la yg pas nak hulur pada balu dan anak2 polis ni.. takut lebihnya yg lebih besar lepas ketempat lain.... mcm memali.. sudah2 lah pas.. kasian puak2 pas yg kena derma siang malam