Social Icons

Pages

Thursday, June 06, 2013

EKSKLUSIF !!! PAPA GOMO BERSARA DALAM DUNIA BLOG !!! ADAKAH BADUT RAKYAT TURUT SAMA BERSARA ??? WAJIB BACA !!!


Blogger terkenal,Papa Gomo yang 'memeriahkan' alam maya dengan entri-entri kontroversi mengumumkan mahu bersara daripada dunia blogging.Menulis dalam laman mikro Twitter menggunakan nama @PapaGomo,blogger berkenaan memaklumkan perjuangannya dalam dunia blogging sudah berakhir."I'm done (saya selesai).Itu yang Gomo boleh katakan dalam perjuangan dengan nama blog Papa Gomo.Bagi peluang blogger baru gegar alam maya ini," tulisnya pada Isnin lalu.Papa Gomo merupakan blogger yang tidak asing lagi dengan hasil tulisan dan pendedahan mengaitkan Ketua Umum PKR,Anwar Ibrahim dengan pelbagai skandal.Blog Papa Gomo juga kini tidak boleh diakses lagi."Gomo nak fokus pada perniagaan pakaian tu. Lagipun bulan puasa dah nak tiba dan ni masanya nak cari duit lebih," tulisnya."Gomo yakin PRU14 akan ada ramai blogger pro BN yang hebat. "Semoga perjuangan rakan rakan blogger lain akan terus hebat dan menguasai arus blogger yang ada pada PRU14. Pakatan mesti dihancurkan," tambahnya lagi dalam posting berlainan.

MACAM MANA PULA DENGAN BADUT RAKYAT ???

ADAKAH BADUT RAKYAT TURUT BERSARA ???

jawapan saya,TIDAK !!!

saya akan teruskan perjuangan ini sampai bila-bila setelah saya fikir masak-masak.sebelum ini saya ada tweet bahawa saya menyatakan kemungkinan saya akan bersara atau tidak.saya banyak menerima respons dari email BadutRakyat@Gmail.Com dan twitter.respons yang diterima pembaca serta rakan blogger mengatakan teruskan perjuangan untuk negara dan jangan bersara.dengan ini saya akan teruskan perjuangan saya demi Agama,Bangsa dan Negara.terima kasih kepada pembaca Badut Rakyat yang setia membaca selama 3 tahun blog ini beroperasi.terima kasih juga kepada Papa Gomo yang mengajar saya erti blogging.jasa anda saya akan ingat sampai bila-bila walaupun di mana saya berada.

PR MESTI DIHANCURKAN !!!

RENUNG-RENUNGKAN

4 comments:

Anonymous said...

tahniah BR.itu yang aku nak.teruskan perjuanganmu.artikel BR terbaik der!!

Anonymous said...

Badut Rakyat, memang sepatutnya ko jangan bersara. Perjuangan mesti diteruskan. Nak harapkan UMNO/BN saja tak boleh.

Anonymous said...

Papagomo kena cekup polis terus bersara?Kenapa....bukan ke berani kerana benar?

Anonymous said...

Berapa juta Papa Gomo dapat ye... bang nuwo pandai naa

 
 
Blogger Templates