Social Icons

Pages

Wednesday, July 31, 2013

HOT NEWS !!! KURANG AJAR !!! PUAK PR MENGHINA PEMIMPIN UMNO !!! APA CERITA NI ???


tu diaa,sedapnya bercakap.pasal kopiah pun nak kecoh ??? kalau pakai kopiah tapi perangai macam nik aziz buat apa.apa masalahnya kalau pemimpin UMNO pakai kopiah ??? tak salah kan ??? kenapa nak memekak wahai puak PR ??? ni dinamakan dah tiada idea lagi nak belasah pemimpin UMNO.dah kering sangat idea tu sampai benda macam ni pun nak serang.kata bengap marah.malas nak ulas panjang-panjang di bulan Ramadhan yang mulia ni

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Pakai kopiah ke, songkok ke atau serban adalah pakaian resam orang-orang Melayu. Wajib kita memualiakannya.

Tapi hinanya serban dan kopiah adalah disebabkan oleh manusia dan penganut fahaman songsang yang menjadi keldai kepada puak kapir harbi.

Harap kepiah putih dan serban jer bertenggek tak lekang dari kepala tapi kalau perangai memecah belahkan ummah duduknya di neraka jahanam jugak.

Anonymous said...

BODOHNYA Melayu PENGKHIANAT PKR ini - apa hak dia nak menghalang dan menghina ketakwaan orang Islam! Tak pula si BODOH ini TERJERIT bila TUAN PENJAJAH Cina RASIS DAPBIAWAKnya, terus MENINDAS/MENGHINA Islam/umatnya, dengan pelbagai cara! Lihat umat Islam dilarang SEMBAHYANG JUMAAT, di P. Pinang, di NEGARA ISLAM kita ini, yang mana Islam adalah AGAMA PERSEKUTUAN- di http://www.pisau.net/umat-islam-di-halang-solat-jumaat-di-pulau-pinang/, Umat Islam Di Halang Solat Jumaat Di Pulau Pinang, Posted by: pisau :

….Baru baru ini pada 19hb puluhan pekerja di Kargo NNR Lapangan Antarabangsa Bayan Lepas dihalang daripada menunaikan solat Jumaat oleh pengurus berbangsa cina bernama Tay Ling Teik.

Seperti kebiasaan setiap Jumaat,para pekerja beragama Islam diberi masa dari 12.30 hingga 2.30 .Larangan ini telah menimbulkan kemarahan para pekerja di Kargo NNR ,apabila dipersoalkan mengenai tindakan pengurus ini beliau terus membangkitkan sentimen perkauman. Menurut sumber, pengurus ini cukup terkenal dengan sikap rasis dan beranggapan memberi kelonggaran umat Islam bersolat Jumaat adalah satu tindakan membuang masa…..

MAKCIK Tempurung – Pertahan Islam dan umatnya, UMNO/PM/Raja-Raja Melayu/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

 
 
Blogger Templates