Social Icons

Pages

Thursday, August 29, 2013

HOT NEWS !!! BARU MENGUASAI SELANGOR BILIK GERAKAN BN NAK DIROBOHKAN !!! APA CERITA NI ???


SALINAN surat yang meminta Majlis Daerah Sabak Bernam supaya merobohkan bilik gerakan BN yang selama bertahun-tahun telah menjadi pusat mesyuarat dan pusat aktiviti penduduk sekitar Parit 13,Sungai Panjang.Ini lah perangai sebenar pemimpin pakatan yang selama ini mereka agong-agongkan.Baru menang dan punya sedikit kuasa,sudah menggunakan kuasa veto untuk memusnahkan semua harta milik BN yang selama ini mereka berbulu tengok.Inilah jadinya apabila Exco Hal Ehwal Islam,Pemodenan Pertanian dan Pembangunan Desa yang juga ADUN Sabak yang baru menang mula berlagak dan riak dengan kuasa yang baru sekejap diberikan oleh Allah. 

Tak sampai 100 hari lagi dia menduduki kerusi ADUN Sabak,semua benda nak dikacau.Semua benda nak buat pembaharuan kononnya.Dengan alasan untuk membina 2 pintu lot kedai di atas tanah yang sekarang ini terbina bilik gerakan BN,beliau menggunakan kuasanya sebagai exco kerajaan negeri supaya YDP MDSB menurut perintah nya jika tidak mahu ditukarkan ke daerah lain.Perkara ini sudah disahkan dan pada bila-bila masa sahaja kerja-kerja meroboh akan dilakukan.Apa yang boleh kita buat ??? - JawaBernam

Diam jela... Selangor bukan milik BN lagi.....

RENUNG-RENUNGKAN 

4 comments:

Anonymous said...

Assalam,
Tuan Blog, adakah ini balasan Allah kepada UMNO dan BN?

Dulu, UMNO juga buat perkara yang sama kepada musuh politiknya. Mungkin bukan di Sabak Bernam.

Kini, mereka nak robohkan pula bilik Gerakan BN. Adakah ini WHAT'S COME AROUND GOES AROUND?

Saya adalah pengundi BN dan tetap mengundi BN walaupun BN ni favour kepada CINABENG lupa akan kuasa melayu. Boleh di katakan, UMNO dah lupa pada orang melayu.

Dah kalah masih menganggap menguasai Selangor. Tengok sahaja masa buat open house di Rawang. Kenapa perlu di asingkan rakyat dan VVIP? UMNO akan rebah. Melayu akan lari samada sokong PAS atau PKR. Mungkin juga ada yg protes undi. Mungkin saya dalam katagori itu.

Anonymous said...

saya undi BN bukan sbb suka tp terpaksa sbb PR lg teruk. UMNO pernah rampas syarikat bumiputera bapa sy yg maju..diselewengkan perjanjian...serah demua pd India. India ni bg gaji besar pd kaum kerabat UMNO tu...mcm ni ke tolong Melayu...tolong diri senditi sda la..

Anonymous said...

Hati hati banyak pencacai Pakatan menyamar kononnya ahli Umno....!!!

Anonymous said...

Mmg ssh nk bgi semua org happy..BN n Umno bkn maksum yg kebal dr segala baik buruk..x mcm Pakatan Rakyat,kononnya dia semua nyer betul..islam la ape laa..tp hancur!!! klu seratus pekara x baik BN umno dh buat, habis jaja semua 1 Msia..tp seribu pekara baik BN n Umno dh buat xnk plk cerita n jaja satu Msia..ape2 pun renung2kan la yer..xde BN UMNO xde la nama MALAYSIA.

 
 
Blogger Templates