Social Icons

Pages

Tuesday, August 13, 2013

HOT NEWS !!! DS @SHABERYC !!! MELOYAKINI MAIN KASAR DAN KOTOR DENGAN ISU PM @NAJIBRAZAK !!! TOLONG PANTAU !!!


Apa sebenarnya yang cuba hendak di-spin oleh portal milik pembangkang ini?  Pada awalnya portal Malaysiakini mendakwa,Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mengesahkan bahawa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak cuba berbaik-baik dengannya untuk membentuk kerajaan perpaduan dengan gabungan parti pembangkang.Tapi,setelah Jusuf Kalla menyatakan Anwar telah memungkiri janji diatas perkara yang diusahakan oleh Anwar sendiri sebelum pilihanraya umum 5 Mei lalu ekoran enggan menerima keputusan PRU,Anwar lantas mempertahankan langkah tersebut sebaliknya menyalahkan Najib kerana mendakwa Najib tidak menandatangani perjanjian.

Kalau benar apa yang didakwa iaitu Najib cuba berbaik dan memulakan usaha bagi membentuk kerajaan perpaduan,Relevankah dakwaan tersebut jika Najib tidak tandatangani perjanjian? Kenapa Najib tak tandatangani perjanjian jika Najib berhasrat sepertimana yang didakwa? Sementara itu,memetik laporan portal Asia Sentinel yang membuat andaian tentang kerajaan perpaduan sebagai,"Ia adalah usaha Najib untuk membuka gelanggang baru melawan Mahathir yang banyak membiarkan blogger kawalannya menyerang perdana menteri yang cedera itu." Andaian,pelbagai andaian boleh dibuat,tapi sejauhmanakah kebenaran mengenai andaian itu ? Bagaimana pula 'riak' Anwar bila memperkatakan mengenai Najib? Apa sebenarnya yang berlaku diantara mereka? - GK

LIHAT VIDEO DI BAWAH


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Unknown said...

Askm boh, untuk makluman blog ambopakoh bn telah hentikan.... maka kalu tidak keberatan meukar pautan blog itu dengan blog nembok ambo hok ni... http://amboorangkampung.blogspot.com/ . hehehehe... terima kasih boh.

Anonymous said...

ni umpama Darth Vader ..bergelumang dgn side negative tetapi masih mampu membelasah kejahatan yg gagal dikawal kerajaan Najib.. Omar Ong/Hindraf dll mula2nya disuarkan Nuar dulu..

Kerajaan Goyang sekarang pasal Nuar keluar penjara..semua duduk tak senang..Melayu tak berpecah, man ada melayu sokong DAP..mereka cuma yakin Nuar ni Mahathir no 2 sejak sebelum 1997 lagi..dan menyokong pakatan

Katalah Nuar tak mahu campur politik..Pastinya Majoriti Melayu sokong kerajaan BN..Cina mmg dh kekal sokong DAP pasal negara China dah kuat.

Anonymous said...

atau ah jib gong sedang melancarka kempen menarik simpati melalui nwar berahi ...
pertamanya kempen melalui sajak teriak tangis bininya rosmah ...
keduanya melalui buku mimpi-mimpi indah pak lah bodohwi
dan ketiganya melalui pembohongan nwar berahi tentang kerajaan perpaduan ini ...

Anonymous said...

bro ... cuba engkau letakan gambar ah jib gong bersama-sama gambar budak-budak down sindrom ... pasti bro akan terkejut kerana bro akan dapati di dalam gambar itu tiada pun pm malaysia ... semuanya adalah budak down sindrom ...

bro ... cuba pulak letakan gambar nwar berahi bersama-sama gambar orang gila ... pasti bro tak akan kenal mana satu nwar berahi ... kerana dalam gambar tu semuanya adalah gambar orang gila ...

pm malaysia adalah budak down sindrom ...
ketua pembankang adalah orang gila termakan sumpah laknat ...

Anonymous said...

anuar telah berjanji pada yusuf kalla kalau beliau kalah pru 13 beliau akan berhenti dalam politik sebab confiden menang tetapi dah kalah ada dia kota janjinya. boleh percaya ke orang macam ni jadi pemimpin, manusia yg tak ada prinsip dan berpegang pada janji. setiap isu yg diadakan oleh anuar mesti ada muslihatnya.

Anonymous said...

Kerajaan Perpaduan? Rasanya nasi dah jadi bubur. Najib boleh duduk semeja dengan Anwar. Tapi macam mana LKS dan LGE? Sanggupkah tengok muka dia orang? Muka-muka yang nak tumbangkan BN/UMNO (dibaca Melayu) dalam PRU13 dulu? Pandang muka dia orang (malah kerabat-kerabat dia orang di jalan raya, di pasar-pasar) macam nak muntah rasanya. Tidak kah nanti bila Najib pandang dia orang budi kedapatan? Melainkan lah kalau Najib ni buta hati... Nauzubillah.

 
 
Blogger Templates