Social Icons

Pages

Thursday, September 12, 2013

EKSKLUSIF !!! PM @NAJIBRAZAK AKAN HADIR DI MAJLIS PEMERKASAAN EKONOMI BUMIPUTERA !!! WAJIB BACA !!!


kepada semua pembaca Badut Rakyat Dijemput hadir beramai-ramai ke Majlis Pemerkasaan Ekonomi Bumiputera pada hari Sabtu ini,14 September 2013 jam 8.30 pagi hingga 12 tengahari atau lusa.Majlis ini akan diadakan di Dewan Agong Tuanku Canselor UiTM Shah Alam,Selangor.Forum akan menampilkan Tan Sri Dr Wan Zahid dan Prof Dato’ Dr Noor Azlan Ghazali.


YAB Perdana Menteri Datuk Seri Najib akan membuat pengumuman khas agenda Ekonomi Bumiputera pada jam 10.30 pagi.Dijangka turut sama hadir Menteri Kabinet dan pemimpin Bumiputera.Ayuh bersatu dan tunjukkan sokongan kepada agenda Bumiputera.sekiranya anda tidak dapat hadir sila klik link pada gambar di atas dan gambar di sebelah kanan blog untuk LIVE Streaming.ayuh,ramai-ramai ke program ini demi ekonomi bumiputera dan tanah air yang tercinta !!!

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

Ni najib nk pi perkasa ker perkosa ekonomi bumiputera? Sampai mati aku tk kan cayer najib nk perkasakan ekonomi orang melayu...mampus ler orang melayu ada PM cam ni

Anonymous said...

bodoh ko buat statement mcm ni.ko pergilah dulu bahalol!! baru ko tahu.bodoh.ko nak ke pilih aljuburi yg nak bg kat cina dan india?? ko jawab soalan aku anon 12:27pm.bodoh punya statement

Anonymous said...

Kalau tak boleh percaya pada Najib nak percayakan N.ajiz, Hadi atau Anwar AlJuburi jaga orang Melayu? Atau masih percaya Lim Guan Eng atau Lim Kit Siang jaga Melayu?

Cakap pakai otak bukan pakai kepala lutut

 
 
Blogger Templates