Social Icons

Pages

Friday, October 04, 2013

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! HANISYA A.K.A BLOGGER OMAK KAU MENGHINA PM @NAJIBRAZAK !!!


negara amerika bangkrup ??? bila masa ??? ada bukti ker ??? lepas tu nak menghina PM dengan perkataan kotor A.K.A suwei !!! siapa anda nak kata PM macam tu wahai hanisya.agak-agaklah nak kata orang lain macam tu.PM dah berusaha untuk menjadikan malaysia aman,anda pulak nak jadikan malaysia huru hara.nama jerr pakai tudung,tp mulut longkang.anda pun agaknya kerja dengan kerajaan kan ??? manalah tau.

kalau kerja dengan kerajaan,saya rasa elok sangat anda bla,cari kerja lain.buat malu jerr.memang betul segala rezeki Allah yang beri,kalau tak berusaha tak dapat rezeki kan ??? faham-fahamkan maksud saya tu ok.malas nak ulans panjang-panjang.kepada DS Shabery Cheek,saya harap SKMM pantau fb yang selalu menghina Sultan dan PM ni.bagi ajar sikit.anda nak lihat fb perempuan ni ???


UNTUK SELANJUTNYA

nasib baik saya kat Washington DC.kalau saya kat malaysia,dah lama saya beri nasihat kat perempuan yang bernama hanisya ni.kalau pakai tudung tu,ayat pun kena sopan lah sikit,ni species sama dengan Ostazah segera kot.nak tahu apa dia buat ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

2 comments:

Anonymous said...

Mungkin para agamawan dapat memainkan peranan lebih proaktif dan juga reaktif dalam ruangan politik di laman maya agar semua pelayar maya mendapat lebih banyak info berguna.

Dalam konteks demokrasi bersuara memanglah semua pihak boleh mengutarakan pandangan tak kiralah sama ada pandangan itu bijak, bodoh, berisi, kosong, syirik atau tidak dsbnya.

Tetapi adalah tidak adil kalau satu pihak menahan diri dari menggunakan perkataan rasis, carut, biadab, fitnah dll sedangkan disatu pihak lain bebas menggunakan perkataan sama tanpa rasa terkekang.

Apa yang tersembunyi di sini ialah munculnya satu pihak di luar Pis yang seolah-olah dilanda wabak "wal-harummu, wal-halalan ku" iaitu bolehlah disamakan seumpama pihak di luar Tanah Arab dilanda doktrin syiah.

Anonymous said...

Hanisya kalau gentle tukar je kewarganegaraan...nampak sangat bodoh di dlm membuat andaian, macan bagoooh je. Pigiahh.

 
 
Blogger Templates