Social Icons

Pages

Friday, October 04, 2013

KURANG AJAR !!! DS @SHABERYC !!! HANISYA A.K.A BLOGGER OMAK KAU MENGHINA PM @NAJIBRAZAK !!!


negara amerika bangkrup ??? bila masa ??? ada bukti ker ??? lepas tu nak menghina PM dengan perkataan kotor A.K.A suwei !!! siapa anda nak kata PM macam tu wahai hanisya.agak-agaklah nak kata orang lain macam tu.PM dah berusaha untuk menjadikan malaysia aman,anda pulak nak jadikan malaysia huru hara.nama jerr pakai tudung,tp mulut longkang.anda pun agaknya kerja dengan kerajaan kan ??? manalah tau.

kalau kerja dengan kerajaan,saya rasa elok sangat anda bla,cari kerja lain.buat malu jerr.memang betul segala rezeki Allah yang beri,kalau tak berusaha tak dapat rezeki kan ??? faham-fahamkan maksud saya tu ok.malas nak ulans panjang-panjang.kepada DS Shabery Cheek,saya harap SKMM pantau fb yang selalu menghina Sultan dan PM ni.bagi ajar sikit.anda nak lihat fb perempuan ni ???


UNTUK SELANJUTNYA

nasib baik saya kat Washington DC.kalau saya kat malaysia,dah lama saya beri nasihat kat perempuan yang bernama hanisya ni.kalau pakai tudung tu,ayat pun kena sopan lah sikit,ni species sama dengan Ostazah segera kot.nak tahu apa dia buat ???


UNTUK SELANJUTNYA

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates