Social Icons

Pages

Sunday, January 19, 2014

EKSKLUSIF !!! VIDEO PENUH HIMPUNAN MEMBANTAH PENGHINAAN TERHADAP UMAT #ISLAM DIDEDAHKAN !!!


jom lihat video di bawah.anda lihat sendiri wahai kaum lain,kalau kaum melayu dah bangkit ini lah jadi nya.jangan uji kesabaran kaum melayu dan umat islam di negara ini.


APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

3 comments:

Anonymous said...

ALAA NI KEJAP JER NI... DUA HARI LAGI SENYAP LAA TU.. BILA MALAUN HARAM JADAH PKR TU MINTA MAAF DENGAN MUKA MACAM BABI PANGGANG ATAS MEJA...SEMUA YANG BISING2 TU SNYAP DAN JADI LAA KANGKUNG BALIK...

Anonymous said...

Tabek spring P.Pinang, tak sabar bilamasa pula himpunan melayu ni nak di adakan kat tempat aku. Bila lagi kita melayu dok asyik lok si Cina BaBi ni buat sewenang wenang kat bangsa dan ugama kita. Mari melayu kita bersatu demi maruah agama bangsa dan negara.

Anonymous said...

Kesian Melayu. Asyik-asyik reaktif. Dah tu defensif pulak. Cuba-cubalah bertindak proaktif.

Kan kita Melayu dah ramai bijak pandai (kecualilah kalau mereka tu kangkung belaka)yang patut memikirkan sesuatu apa yang wajar dilakukan untuk mengelak mereka dari "even to open their mouths condemning us". Jadi tak lah kita berdemonstrasi begini. Banyak masa terbuang dan banyak sumber (resources) dibazirkan. Dah tu kena boooo pulak. Ada laporan kita ditohmah sebagai bangsa yang bodoh oleh cinabeng (tak malu ke?).

Tidaklah dapat dilontarkan di sini apakah kaedah yang patut kita buat. Mungkin sensitif. Tapi kita sebagai umat Melayu di tanah air kita sendiri wajar mempertahankan (bukan defensif tak tentu arah) HAK kita. Itu wajib.

Fikir-fikrkanlah wahai bijak pandai Melayu. InsyaAllah usaha kita diredho'i Allah. Wallahualam.

Alifmimyaro.

 
 
Blogger Templates