Social Icons

Pages

Friday, January 17, 2014

KANTOI !!! KISAH RAZAK MOHD NOOR SERTA NUMIX ENGINERING YANG KUAT RASUAH DIDEDAHKAN !!! WAJIB BACA !!!


siapa sebenar nya Razak Mohd Nor ni ??? beliau adalah cornman dan kuat rasuah.tapi kenapa beliau tidak mengaku perbuatan ini ??? lihat dulu artikel yang dipetik dari utusan di bawah


SHAH ALAM 23 Dis. - Seorang pengurus jualan anak syarikat Telekom Malaysia Bhd. (TM) mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas empat tuduhan memperoleh rasuah berjumlah RM259,250,daripada pengarah sebuah syarikat telekomunikasi,tiga tahun lalu.Mohamed Puhad Mohamed Liza,32,pengurus jualan GITN Sdn. Bhd. mohon dibicarakan sebaik sahaja pertuduhan dibacakan di hadapan Hakim Asmadi Husin. 

Bagi tuduhan pertama,lelaki itu yang telah berkhidmat selama 18 tahun,didakwa memperoleh suapan sekeping cek Public Bank Bhd. berjumlah RM44,590 daripada Abdul Razak Mohd. Noor iaitu pengarah urusan Numix Engineering Sdn. Bhd. Suapan itu diperoleh melalui Mohd. Nazrul Mohd.Amin yang merupakan pengarah Strata Baru Sdn. Bhd. sebagai upah kononnya membantu Numix Engineering mendapatkan jualan pemasangan rangkaian internet tanpa wayar VSAT Ku Band bagi April, Mei dan Jun 2010.Perbuatan itu didakwa dilakukan di kedai makan di No. 2,Tingkat Bawah, Jalan Rugbi 13/30,Seksyen 13 di sini antara pukul 2 dan 7 petang, 2 Ogos 2010.Bagi pertuduhan kedua hingga keempat, tertuduh didakwa memperoleh wang tunai keseluruhan berjumlah RM214,660 daripada individu sama bagi tujuan yang sama bagi bulan September,Oktober,November,Disember 2010 dan Januari 2011.

Perbuatan itu didakwa dilakukan menerusi pemindahan telegraf ke akaun Bank Islam (M) Bhd.,milik tertuduh antara pukul 8 pagi dan 5 petang pada 22 Disember 2010 dan pukul 8 pagi hingga 5 petang,23 Mei 2011 di Bank Islam Malaysia Bhd. di No. 32A,Tingkat 1,Jalan Kristal K7/K,Seksyen 7 di sini.Bagi kesemua tuduhan,dia didakwa mengikut Seksyen 17(a) Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009 yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga 20 tahun dan denda tidak kurang lima kali ganda nilai suapan atau RM10,000 mengikut mana yang lebih tinggi. 

Asmadi menetapkan jaminan RM35,000 bagi kesemua tuduhan dengan seorang penjamin dan syarat tertuduh melaporkan diri ke SPRM Putrajaya sebulan sekali dan pasport antarabangsa diserahkan kepada mahkamah.Beliau turut menetapkan 28 Februari bagi pengurusan kes manakala 12 Mac untuk perbicaraan.

ANDA DAH BACA ???

Untuk mengingatkan anda kisah atau penganiayaan melampau yang pernah dibuat Razak Mohd Noor ni sila baca artikel-artikel yang linkkan dibawah.

1. SIAPAKAH RAZAK MOHD NOR DAN NUMIX ENGINEERING NI SEBENARNYA ??? 

2. PENDEDAHAN BERAPI! RAZAK MOHD NOR DAN NUMIX ENGINEERING YANG ZALIM 

3. RAZAK NUMIX PARASIT PEKUNG YANG MENPERGUNAKAN UMNO 

4. PEJABAT RAZAK MOHD NOOR NUMIX ENGINEERING DICEKUP SPRM !!!

5. RAZAK MOHD NOOR MEMPERGUNAKAN PEMBANGKANG UNTUK LEPAS TENGKUK SENDIRI



anda dah baca link di atas ??? anda akan tahu siapa sebenarnya razak mohd ini.Bukan setakat dia saja malah isteri dia Aishah Harun pun terlibat sama.saya dapat tahu bahawa Aishah ini juga seorang kaki bomoh,ramai yang telah menjadi mangsa mereka.adakah benar cerita ni ??? apa pun saya pelik jugak sebab TM atau Telekom Malaysia serta syarikat-syarikat lain masih mahu berurusniaga dengan dia.Ini bukan fitnah tau. Ini adalah fakta

KEPADA SPRM !!!

saya nak tanya ni,macam mana boleh si pemberi rasuah lepas bebas ??? SPRM tak boleh diam diri.SPRM kena dedahkan lebih terperinci tentang apa yang telah berlaku di anatara Razak Mohd Noor dari Numix Engineering dan staf Telekom Malaysia.saya harap SPRM tolong buat sesuatu kepada nama diatas.kita kena bersihkan negara kita dari rasuah.Ini jenis melayu yang suka bunuh melayu yang lain.Laki bini ni pandai berlakon dan dalam masa yang sama mereka suka menganiaya orang lain.saya hanya penyampai berita,bakinya terserah lah pada pihak berkuasa serta orang-orang yang berurusan dengan manusia tidak bertanggungjawab ini.jangan marahkan saya.ini adalah fakta !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates