Social Icons

Pages

Monday, February 10, 2014

BONGKAR !!! PENIPUAN #LIMKITSIANG HIDUPKAN KEMBALI KISAH #13MEI DIDEDAHKAN !!!


Jika anda membaca blog Lim Kit Siang semenjak dua menjak ini,maka anda terasa seolah-olah masalah perkauman di Malaysia benar-benar meruncing dan rusuhan kaum boleh berlaku bila-bila masa.Mana tidaknya jika sejak hampir sebulan lalu,zikir harian Kit Siang hanya 13 Mei,13 Mei,13 Mei… 

Kit Siang mengajak kerajaan BN bekerjasama dengannya untuk menghalang 13 Mei,kerana menurutnya ada pihak rasis di kalangan penyokong UMNO yang bersungguh- sungguh cuba mencetuskan 13 Mei berdasarkan tindakbalas terhadap ADUN PKR dalam isu kangkung dan kini dalam isu video Teresa Kok pula.Kit Siang menyalahkan pihak yang bertindak balas itu kerana telah menjadikan ‘gurauan’ atau ‘satira’ pemimpin PR sebagai isu perkauman dan menyalahkan DAP.Sedangkan,menurut Kit Siang,tindakan kedua pemimpin PR itu bukannya bermotifkan perkauman.Apa yang Kit Siang tidak faham ialah,rakyat sudah semakin matang dan telah mengenali siapa Kit Siang dan siapa DAP iaitu sebuah parti yang wujud atas semangat komunis dan hidup atas semangat ketuanan Cina.Rakyat dapat membaca apa di sebalik semua kejadian ini.  Lim Kit siang adalah salah seorang pencetus 13 Mei.Biarpun beliau cuba menafikan sejarah, namun sejarah tidak pernah menipu.Yang menipu adalah Kit Siang.Kit Siang bukan sahaja tidak pernah merasa bersalah kerana mencetuskan 13 Mei,malah menafikan penglibatan beliau -  seolah-olah penyapu yang diikat di kenderaan dalam peristiwa tersebut bukanlah simbol untuk menghalau Melayu, tetapi sekadar untuk mencuci jalanraya.  

Hari ini Kit Siang kembali bercakap tentang 13 Mei,tentang kononnya ada usaha dari pihak orang-orang Melayu,khususnya penyokong UMNO untuk mengulanginya.Namun,Kit Siang tidak pula menyebut bahawa sekiranya apa yang dikatakannya itu benar,maka ia adalah hasil dari provokasi pihaknya juga.Kit Siang tahu bahawa isu kalimah Allah akan mengguris hati orang-orang Melayu,tetapi DAP terutamanya anak Kit Siang sendiri,iaitu Lim Guan Eng,sengaja menimbulkannya.Kit Siang tahu bahawa penindasan ke atas orang-orang Melayu termasuk peniaga-peniaga Melayu di Pulau Pinang mencabar kesabaran orang Melayu,tetapi anak Kit Siang,Lim Guan Eng tetap merampas tanah dan perniagaan mereka juga.Kit Siang juga tahu bahawa segala provokasi pejuang siber DAP yang tidak henti- henti menghina Melayu,Islam, kerajaan dan Raja-raja akan menyakitkan hati orang- orang Melayu tetapi Kit Siang tetap membiarkannya.Hari ini,Kit Siang membela Teresa Kok biarpun video pemimpin DAP itu menaikkan kemarahan orang-orang Melayu.Nampaknya Kit Siang bukannya ingin menghalang 13 Mei,tetapi beliau sebenarnya ingin mengulanginya.  

Secara tidak langsung,Kit Siang seolah-olah memberi pilihan kepada orang-orang Melayu sama ada untuk membiarkan diri mereka diejek,dihina, ditindas dan dipijak oleh DAP atau bertindak balas.Jika bertindak balas,maka Kit Siang akan menyalahkan orang-orang Melayu dan kerajaan kerana enggan memberi perhatian kepada amaran awalnya.Bagaimanapun,apa yang Kit Siang gagal fahami ialah, tidak semua orang-orang Cina berada di belakangnya.Orang-orang Cina menolak BN dalam PRU yang lalu bukan kerana suka kepada cara Kit Siang,tetapi kerana teruja dengan janji-janji DAP untuk menghapuskan kuasa politik Melayu.Namun,lebih dari itu, orang-orang Cina juga sebenarnya lebih mengutamakan ‘untung’ dari segala-galanya.Mengulangi peristiwa 13 Mei tidak akan membawa keuntungan kepada sesiapa, termasuk orang Cina.Malah,orang Cina mungkin menjadi pihak yang paling rugi.  Lihat sahaja apa yang berlaku di Indonesia apabila rakyat melepaskan dendam yang terpendam ke atas orang-orang Cina dalam Reformasi Indonesia 1996-1999.saya percaya,orang-orang Cina tidak mudah terpedaya dengan Kit Siang.Semakin hari,semakin ramai di kalangan ahli-ahli DAP sendiri yang ‘serik’ dengan Kit Siang anak beranak.  

Ini terbukti apabila seorang demi seorang dari ahli dan pemimpin parti itu yang tampil membuat aduan,mendedahkan salah laku dan juga keluar dari parti.Selain itu, secara dasarnya,orang Cina di Malaysia sudah terbiasa dengan cara terbuka dan lembut kerajaan BN dan tidak boleh menerima cara pemerintahan Kit Siang anak beranak yang ‘ala komunis’,kalaupun tidak ala diktator Maharaja Cina dahulu kala.Oleh itu,saya percaya bahawa orang Cina juga tidak akan mudah dihasut untuk mencetuskan 13 Mei. Hari ini,semakin ramai yang bangkit menyatakan tidak senang dengan tindakan DAP, terutama Teresa Kok.Nasihat saya kepada Kit Siang,berhentilah berpura-pura baik dengan mengajak kepada perpaduan.Lakonan itu tidak lagi mampu menipu sesiapa.Justeru,berjuanglah dengan cara yang betul melalui pilihanraya yang sah.Amatlah kejam sekali bagi seorang pemimpin tertinggi parti untuk mengharapkan kepada rusuhan kaum semata- mata untuk merampas kuasa.Namun sebelum itu,selesaikanlah dahulu isu CEC dan pastikan DAP tahu mengira sehingga 2,000 dahulu sebelum bermimpi untuk memerintah negara.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

7 comments:

Pakri M Naina said...

DALANG DISEBALIK PEMBUNUHAN PADA 13hb MEI 1969 DAN DI KAMPUNG MEMALI – MAHATHIR ISKANDAR KUTI

Peristiwa Mei 13 sengaja diadakan untuk memaksa Tunku mengundur diri secara paksa oleh Razak yg bermain di belakang tabir dengan Mahathir , Musa dan Harun Idris , supaya kuasa UMNO dikekalkan setelah beberapa kawasan yg ditandingi Perikatan kalah. Tunku telah mengarahkan pembelot yg bernama Razak yg dipercayai sebagai Timbalan nya supaya tidak memberi permit untuk sambutan kejayaan DAP sebab keutuhan perpaduan di Malaysia tidak begitu stabil pada masa itu, Negara yg baru merdeka yg terpaksa mengharungi berbagai masalah dan cabaran. Razak secara diam2 memujuk Polis Kuala Lumpur untuk mengkhianati Tunku , supaya menyebarkan berita Palsu bahawa dibeberapa bahagian Kuala Lumpur , org2 Cina dan Melayu bermandi darah. Pada masa serentak tanpa pengetahuan Tunku , Tentera di kerah oleh Razak untuk menembak Cina 2 di Kuala Lumpur untuk ‘meredakan’ suasana. Oleh kerana lapuran palsu Razak kepada Tunku bahawasenya keadaan adalah ‘parah’, Tunku yg tidak biasa dengan keadaan seperti ini telah memberikan tanggungjawab sepenuhnya kpd Razak utk menyelesaikan ‘rusuhan’ yg dirancang bersama sepulan2 tertentu spt Harun Idris, Mahathir Cik Kuti, Musa Hitam dan seteru2 Tunku yg berpura pura menjadi kawan beliau. Inilah cerita yang seakan akan mirip adegan Mark Anthony dan Brutus. Semuanya dilakukan secara serampang 2 mata iaitu untuk memaksa Tunku letak jawatan dan kedua nya untuk mengunakan MAGERAN menguatkan semula kedudukan Perikatan yg kalah kerusi dibanyak tempat.
Tapi Cina yg tidak bersenjata telah menjadi mangsa dalam percaturan ini.Seharusnya PBB menyiasat kes ini tapi oleh kerana sokongan Malaysia kpd Amerika dlm peperangan Vietnam, isu ini tidak diteruskan dimedan antarabangsa. Belum terlambat lagi, selagi Mahathir Cik Kuti belum mati, dia boleh diheret ke Tribunal AnataraBangsa . Mahkamah Tarzan Malaysia tidak diperlukan bab keputusan memang akan dibuat sebelum perbicaraan, menyokong Cik Kuti. Itu lah latarbelakang Malaysia, yg dipimpin oleh Melayu UMNO Haramjadah Laknatullah, Bangsa Lanun. Oleh kerana tidak ada tindakan yg diambil di medan antarabangsa ke atas kepimpinan UMNO, maka sekali lagi Mahathir Cik Kuti telah mengarahkan pembunuhan beramai ramai org2 kampung di Memali pada thn 80an , sama juga dimana tidak ada kes langsung terhadap regim Cik Kuti. Bangsat yg bernama Cik Kuti adalah Haramjadah Kapir Laknat yg tidak ada tolok banding di Malaysia. Begitu Bengis dan Pendendam orangnya. Dengan sifat2 ketamakan, tipu muslihat inilah, barua yang bernama Mahathir Che Kuti dapat memanjat tangga politik dengan begitu mudah.

.................Sambung

Pakri M Naina said...

...........Sambung
Mahathir Cik Kuti adalah makluk yang sememangnya pakar dalam mengapi-apikan semangat perkauman supaya songlapan demi songlapan ke atas kekayaan Negara atas nama Bumiputera dapat di teruskan sampai ada 3 kelas yang nyata telah timbul iaitu kelas atas, pertengahan dan kelas bawahan. Walaupun kelas atasan dan pertengahan terdiri dari Melayu Islam Bumiputera tapi kelas bawahan mengandungi lebih ramai Melayu Bumiputera sebagai pengemis dengan lain2 kaum. Ini sengaja dilakukan supaya laungan agenda martabatkan bangsa yg belum lagi tercapai boleh didendang sampai khiamat dan di teruskan sebagai selimut untuk menyorok rasuah yg begitu mendadak, yg akan menular dikalangan Bangsawan , ahli2 perniagaan yg besar , kakitangan2 kerajaan dan GLC di satu sudut dan rakyat yg berkerja disektor swasta dengan tidak ada pekerjaan tetap disudut yang lain, Inilah resepi yang akan memakan Negara Malaysia sampai hancurnya Negara ini di masa yang akan datang. Jadi rampasan kuasa pada tahun 1969 adalah permulaan untuk kemusnahan secara total Negara Malaysia. Ianya tidak ada hubung kait dengan generasi UMNO , MIC dan MCA yang menuntut kemerdekaan pada tahun 1957 untuk merealiisasikan satu Bangsa Malaysia . Dari tahun 1970 tidak ada penglibatan kaum2 lain dalam pembinaan identifikasi Malaysia secara umum kerana peranan kaum2 lain telah pun diperkecilkan oleh perampas-perampas kuasa pada 1969. 13 Mei 1969 dilakukan UMNO untuk diulangi sekiranya diperlukan pada bila2 masa untuk memelihara keluarga Mahathir Cik Kuti dan Razak dipuncak pemerintahan Negara.
Kalau tak percaya , boleh kita mengimbas kembali laungan Naina Mohamad Mamak ¾ baru2 ini di Pulau Pinang yg memberi amaran bahawa Mei 13 akan berulang sekiranya ahli parlimen yg mengejek Najib tidak minta maaf. Jadi Mei 13 telah menjadi sebati dengan UMNO untuk menakutkan nakutkan rakyat supaya kuasa politik sentiasa berada ditangan lanun2 ini dengan penipuan demi penipuan dibuat UMNO melalui SPR sejak 6 dekad dulu.

Kain rentang yg dipasang diGereja 2 Pulau Pinang adalah perbuatan UMNO yg nak mencetuskan rusuhan Mei 13 dengan modus oprandi yg diguna pakai terlebih dahulu dari ini. Selepas isu kain rentang ini, UMNO akan meletakkan kepala babi pula dimesjid supaya satu lagi situasi berlaku untuk mereka mendapat kelebihan dlm politik iaitu mendapat sokongan Melayu dengan isu harga barang , rasuah dipadamkan secara licik. Harga barang akan meningkat lagi, rasuah akan menular ke semua pelusuk Negara sehingga Negara menjadi kucar kacir. Inilah arah yang ditunjukkan UMNO sekian lama , dan pesalah utama yang membiarkan keadaan menjadi sebegini ialah rakyat yang tidak mahu mengembang fikiran mereka dan lebih selesa dengan pemikiran yang sempit . Negara boleh diibaratkan sebagai kapal yg sedang tengelam kerana ketirisan yg begitu mendadak dalam system ekonomi.
Telah pun ada usaha mencuci minda rakyat dengan menabur fakta yang salah berkenaan 13 Mei melalui filem Tanda Putera yang diusaha oleh perempuan jalang tepi jalan bernama Shuhaimi Baba yang mendapat berjuta juta ringgit wang rakyat untuk merekakan cerita yang bukan2 mengenai Mei 13 .Pemimpin2 UMNO yang sepatut digambarkan sebagai pembunuh dijulang jadi penyelamat Negara. Tapi fakta dan artifak2 yang asal disimpan di arkib Negara Britain dan pengkaji2 insiden ini telah pun membukukan kesimpulan mereka tapi untuk menjaga perhubungan antara 2 Negara , fakta2 mengenai insiden Mei 13 dirahsiakan setakat ini. Akibatnya UMNO telah mencuci minda rakyat mengenai Mei 13 sebab mereka lah yang berkuasa selama ini.
Kesimpulan nya Mahathir Cik Kuti dan UMNO tidak mampu kalah dalam PRU sebab kesemua bentuk kezaliman firaun2 ini akan terkeluar dan mahkamah2 Malaysia hanya akan berfungsi untuk menjatuhkan hukuman gantung kepada Pembunuh2 dan Penyamun2 Bengis ini.

akmy said...

Wauu teruk betul Pakri M kat atas ni..samada memang butatuli sejarah hingga sesat ke lubang cacing atau pun Pakri ni memang tentera redbean anjing kafir harbi DAP. Lihat apa yang dikata oleh pemimpin yang bertaraf negarawan...Petikan dari kata-kata bekas Presiden MIC Tun V.T.SAMBANTHAN; "Pada tahun 1955, kita telah memenangi pilihanraya dengan majoriti tinggi,Apakah yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin Melayu? mereka mempunyai 88 peratus daripada pengundi menyokong mereka. Jika kita lihat di serata negara Asia atau Asia Timur, kita akan mendapati kaum india tidak akan di terima di India, Ceylon dan juga tidak diterima di Burma. Sama halnya dengan kaum Cina, mereka tidak diterima di negara China, Thailand, Vietnam, Kemboja. Seterusnya pada tahun 1957, dengan tidak mengambil kira kebolehan berbahasa (Melayu), ribuan orang India, Cina dan Ceylon menjadi warganegara Malaya...saya amat bernasib baik kerana dilahirkan di negara ini. Dimanakah anda boleh berjumpa bangsa yang lebih perihatin, bersopan santun dan tertib selain dari bangsa MELAYU. Dimanakah anda boleh mendapat layanan Politik yang baik untuk kaum PENDATANG? Dimanakah dalam sejarah DUNIA? Ini pula kata-kata penghargaan dari jiwa seorang negarawan yang menghargai jasa orang-orang Melayu dan mahukan semangat kemerdekaan diteruskan demi perpaduan pelbagai kaum di negara ini...TUN TAN SIEW SIN MCA President and Finance Minister in local daily titled, “Tun Tan Answers critic on special previleges” – dated April 30, 1969...The Malays, through UMNO, were generous enough to relax the citizenship laws of this country to such extent that within 12 months of independence, 90 percent of the non-Malays became citizens. This was different to the situation before Merdeka whereas 90 percent of the non-Malays were still non-citizens after nearly 100 years of Colonial rule in the Malay States.
In return for this major concession, the MCA and the MIC agreed to continue the policy of preserving the special position of the Malays while at the same time upholding the legitimate interest of other communities.
Rupa2nya, Cina melalui DAP telah menjalankan jarum sifat ketamakan (ultra kiasu) dan kecinaannya (rasis/cauvinis) sejak awal diterima sebagai warganegara Tanah Melayu ini lagi. Dalam peristiwa 13 Mei 1969, dilaungkan jelas oleh Lim Kit Sial untuk menjadikan melayu sebagai kasut orang Cina dan komunis. Apabila Perak jatuh ke tangan pembangkang, hanya perlembagaan negeri yang menghalang DAP dari memerintah.
Peristiwa tidak dapat memerintah Peraklah menyebabkan kafir harbi DAP berazam untuk melemahkan apa sahaja yang berkaitan dengan Melayu dan Islam. Harapan mereka adalah untuk mengubah Perlembagaan jika dapat memerintah.
Itulah puncanya Pakri M diatas meracau sesat kerana DAP cuba mengubah sejarah agar kebencian semuanya diletakkan kepada UMNO. Sebenarnya DAP hendak membenci Melayu tetapi tak boleh cakap direct sebab masih perlukan Melayu PAS dan PKR.
Seorang tokoh korporat dari Negara China, Ye Lin-Sheng dalam bukunya bertajuk “The Chinese Dilemma”, membuat pendedahan yang sudah lama dirasai orang Melayu negara ini.

Anonymous said...

Pakri M Naina..... Lu sembang... Masa tu pun hang dok kecik punya anak... mana hang dapat info pun tunggang langgang.... nmpk sgt Pakri M Naina ni jiwa komunis... Pakri M Naina ingat fitnah org tak dilaknat Allah? Toksah Pakri M Naina dok temberang dan canang merata kampung... tengok2 rumahtangga Pakri M Naina sama nak... nnt dok mengata hai org, bala turun kat kerabat sendiri..

ALLAHUAKBAR.
HIDUP ISLAM..
HIDUP BANI TAMIM.
HIDUP MELAYU.
HIDUP MELAYU.

LAKNAT PENGFITNAH.
LAKNAT PENGFITNAH.
LAKNAT PENGFITNAH.
LAKNAT PENGFITNAH.

akmy said...

..sambung
Keberanian membongkar kepincangan pemikiran masyarakat Cina Malaysia memberikan kita perspektif ‘orang dalam’ tentang sikap dan mentaliti sebahagian Cina Malaysia. Tapi pastinya rasis dan ultra-kiasu, tidak dapat menerima kenyataan. "Truth hurts" - kebenaran sangat memedihkan.
“Kejayaan orang Cina Malaysia hanya tercapai jika mereka dapat menindas Melayu dalam masa yang sama menggunakan kudrat dan kelebihan orang Melayu.
Mereka juga tidak akan mengakui kepimpinan Melayu adalah sangat mahir, cekap serta bagus dalam pengurusan politik, ekonomi dan sosial. Mereka masih lagi mengamalkan ideologi komunis”.
orang Melayu selaku tuan rumah , dan orang Cina dan India sebenarnya hanyalah tetamu ataupun dipanggil menumpang kerana tiada tempat. Orang cina Malaysia sepatutnya malu kerana telah datang secara asal untuk menjadi pekerja dan selepas diberi kerakyatan akhirnya mereka hendak merampas serta menindas tuan rumah.
Jika saya (Ye Lin-Sheng, penulis Buku) adalah orang Melayu, saya tidak akan membenarkan perlembagaan dan sosial kontrak dicabar.
Kami sendiri orang yang tinggal di China tidak menerima ideologi Komunis, tetapi orang Cina di Malaysia lebih selesa untuk mengamal serta menyebarkan ideologi Komunis”.
PROF. DATUK DR. TEO KOK SEONG mengecam tindakan Persekutuan Persatuan-persatuan Lembaga Pengurus Sekolah Cina Malaysia (Dong Zong) sebagai melampau kerana bersikap keterlaluan dalam melindungi bahasa Cina selain menyatakan tidak ada negara lain di dunia yang membenarkan kaum Cina terus hidup sebagai ‘Cina’ kecuali di Malaysia.
"Singapore has ZERO Chinese School", but mandated everyone to brush up their mother tongue. Singaporean ethnic chinese ended up speaking better Mandarin than Malaysian ethnic CHinese/Han. THey didn't even need Chinese school for that?
Kenapa tidak pernah Lim Kit Sial menggalakkan orang-orang Cina supaya menerima dan menyerap bahasa/ budaya serta cara hidup orang-orang Melayu; sepertimana begitu mudahnya orang-orang Cina berasimilasi apabila berhijrah ke Australia, Canada mahu pun Amerika Syarikat.
Apakah satu jasa walau pun kecil dari Lim Kit Siang selama ini???
Ia adalah DAP EVANGELISTA yang terlalu licik dan selalu bermuka-muka. DAP pasti membawa malapetaka kepada kaum Cina. .“DAP fanatics Christian.”....“Mereka bukan Cina.”
Politikus DAP macam Hannah tidak mengaku pun diri mereka Cina. Mereka EVANGELISTA !
Jadi nasihat kepada DAP, hentikan perbuatan menuduh dan memburuk2kan Melayu. Kami Melayu dah muak dan benci mendengar DAP mencampuri apa2 berkaitan Melayu/Islam spt terbaru LKS tegur "isi ibadah khutbah Jumaat".
Kepada PAS dan PKR yang Melayu/Islam sedarlah kafir harbi DAP ini tahu melalui kajian Yahudi dan Kristian, orang-orang Islam tidak akan dapat dikalahkan melainkan menggunakan kaum itu sendiri. Sebab itu kafir harbi DAP telah membeli jiwa raga pemimpin PAS agar dapat dilagakan dengan UMNO. Sementara PKR pula memangnya parti Anwar yang telah sekian lama dibantu dan dibiayai oleh Yahudi. Segala rahsia Anwar memang telah lama sedia ada dalam genggaman DAP dan Anwar pula telah menanam macainya dalam PAS menjadikan kafir harbi DAPlah yang paling berkuasa mencorakkan pembangkang.

Pakri M Naina Mohd said...

Bahlol2 yg menulis diatas sememang dah mabuk minum arak UMNO sehingga mrk tidak melihat semua fakta2 yg menjadi latarbelakang sejarah Semananjung. MIC dan MCA yg di wakili Sambathan dan Cheng Lok hanya kagum dengan Tunku dan kawan2 rapat dgn Tunku seperti Sardon Jubir, Senu Abdul Rahamn. Khir Johari, Ghafar Baba dll kerana ketua2 UMNO pada masa itu adalah negarawan yg pantang berasuah dan pakai duit sendiri untuk berkhidmat untuk rakyat. Lagipun selepas Jepun menyerah kalah sememangnya beberapa kawasan di Malaysia telah jatuh ke tangan komunis kerana MPAJA telah mula menentang British dan menyusuli ialah peperangan di antara British dan komunis dari tahun 1948-1952. Ramai Cina yg menginap dipinggir hutan menjadi tulang belakang komunis, tapi Cina di Bandar dan temapat2 lain menyokong usaha British sebagai penterjemah dan juga menjadi askar dan polis. Kalau sekiranya tidak ada sokongan Cina secara total terhadap British pada masa itu, sememangnya British akan mengalami kekalahan sebab Cina sudah pun ada di seluruh Negara , lagipun mereka disokong oleh segelintir Melayu dan India.

Untuk menjawab cerita2 dongeng yg tertera diatas, hubungan MIC , MCA dan UMNO memang akrab kerana telah melalui peperangan & liku2 perjuangan utk kemerdekaan dan dalam konteks inilah Sambathan dan ChengLok menghargai jasa2 Tunku. Kalau sekiranya persefahaman di antara mrk tidak akrab, maka Semannjung tidak mungkin dapat kemerdekaan. Tapi janganlah sekali kali rasa hormat kaum2 lain kpd Tunku dan UMNO lama dipanjangkan kepada pembelot2 Tunku seperti Razak,Mahathir, Musa Hitam dan Harun Idris . Golongan ini adalah penganas yg berkerja siang malam untuk jatuhkan Tunku dan menukar corak perjalanan Negara sampai Negara Malaysia hanya kaya di permukaan tapi sedang mengidap barah sosial dan ekonomi yg tenat dewasa ini , rata2 sumbangan sibedebah dajjal yg bernama Madir Iskandar Kuti Malabari. Tunku telah pun menyumpah terhadap musang yg berjanggut ini sebelum meninggal. Dan kita akan lihat bagaimana makluk yg bernama Madir ini akan menderita dipenghujung hidup nya kerana dosa haramjadah ini begitu banyak dari pembunuhan ke songlapan yg begitu ketara terhadap ekonomi Negara. Haramjadah ini tidak boleh disaman dimana 2 mahkamah Malaysia . Makluk ini telah menukar org2 Melayu kepada satu golongan yg amat korup di dunia, dan tidak ada jalan lain selain dari bencana dari Allah saja yg boleh menyelamatkan org2 yg tersepit akibat golongan2 munafik ini.

Anonymous said...

Pakri. Budak kecik belagak besaq. Jgn dok ckp pasai 13mei kalau hang tak tau. Buat malu diri sendiri. Jgn nk tegakkan benang cina dap yg basah... Lim kita ni nak ubah persepsi tanah melayu terhadap dia. Tu sbb canang keliling kampung pasai benda ni. Nk ubah sejarah la kononnya. Nmpknya pakri dah berjaya di ubah sbb budak2 hinguih.. bole ar... Kalau Lim brani mai crita ngan bapak2 tokwan2 aku. kita tgk.. Ada berani..

 
 
Blogger Templates