Social Icons

Pages

Monday, February 24, 2014

KANTOI !!! DS @SHABERYC !!! WAJAH SEBENAR PEMILIK PAGE #FACEBOOK 'MURTADS IN PANTAI TIMUR' DIDEDAHKAN !!!


Selain mendakwa dirinya kafir kerana sudah murtad,pemilik sebuah akaun Facebook (FB) dikenali sebagai Murtads in Pantai Timur (MPT) turut biadab apabila mengatakan Allah SWT tidak wujud serta mengeji Nabi Muhammad SAW.Itu antara pos pengendali FB berkenaan yang mendapat kecaman hebat orang ramai yang mahu laman itu segera ditutup,namun tidak diendahkan pemiliknya malah mencabar pihak terbabit melaporkan perkara itu kepada pihak berkuasa serta akhbar termasuk Harian Metro.Laman memperjuangkan murtad di negeri Darul Naim,Darul Iman dan Darul Makmur sebagai motonya,baru dimulakan pada 12 Februari lalu dan sehingga kini sudah mengumpul lebih 2,000 ‘likes’.



Malah dalam satu pos,pemilik akaun terbabit turut menyatakan ‘Majulah Murtad untuk Pantai Timur’ dan mendakwa penganut agama Islam adalah bodoh.Hampir keseluruhan pos pemilik FB biadab itu adalah provokasi kepada umat Islam dan menggunakan loghat Pantai Timur dalam tulisannya.Pemerhatian juga mendapati, pemilik FB berkenaan mendakwa dia adalah anak jati Kelantan dan sudah murtad serta memperkenalkan diri sebagai Che Awe Donde atau Pok Nik.


Katanya,memandangkan usia sudah meningkat dan tua selain mempunyai ilmu tinggi, dia sedar Islam yang dianuti selama ini sebenarnya adalah agama palsu.Pemilik FB berkenaan turut mendakwa semakin tinggi belajar mengenai agama, baru diketahui Islam adalah agama bodoh dan dia kini berjuang untuk murtad.Menurutnya,dia akan berjuang menyedarkan masyarakat Islam bahawa agama rekaan Nabi Muhammad (dipanggilnya Muhammad babi) akan dihapuskan dari muka bumi Kelantan.

Maklumat pemilik page Murtad In Pantai Timur : 

id : 1452759477 
name : Juli Jalaludin 
first_name : Juli 
last_name : Jalaludin 
link : http://www.facebook.com/juli.jalaludin 
gender : female 
locale : en_US 
username : juli.jalaludinJuli Jalaludin

INFO TERBARU !!!

PEREMPUAN INI TAK SAKIT PUN !!!

ADAKAH BENAR PEREMPUAN INI PEMILIK PAGE 'MURTADS IN PANTAI TIMUR ???

SAYA MASIH MENCARI MAKLUMAT PEREMPUAN INI !!!

SEKIRANYA BENAR,KEPADA PIHAK BERKUASA TOLONG AMBIL TINDAKAN !!!

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN

6 comments:

Anonymous said...

Alahaii kesiann.... usia dia ni yg semakin tua tu buktikan Allah swt itu wujud....

Kesian sgnt dakwah nikaziz sehinggakan ada makhluk kelate yg jd mcm ni...

Sbb tu islam x boleh disebarkan atas pentas ceramah politik...

Sbb tu islam x bleh disebarkan dgn maki hamun...

Rosak habis agama islam yg maha suci ini....

Islam kene sebarkan dgn hikmah.. dan kasih sayang...

Anonymous said...

Aku rasa semua negeri patut contohi Johor, semua anak anak org Islam diwajibkan bersekolah agama, sekurang kurangnya sampai darjah khas 2, disamping pengajaran dan guru gurunya juga dipertingkatkan. At least ada basic agama yg agak kuat.
Minah kat atas tu, aku mmg kesian. Lebih lg kesian kat mak dia. Baik mak dia tu.

Anonymous said...

contohi johor? dari contohi johor baik contohi islam. belajar sehingga nafas terakhir. ini belajar sampai sekurang kurgnya darjah khas 2 buat apa. patutnya wajib belajar agama dari kanak2 smpai pandai berfikir dan sampailah mati, bukan belajar dari zaman kanak2, pastu bila baru nak boleh berfikir dikatanya boleh berhenti belajar. cukuplah belajar smpai darjah khas 2. lagipon bukan dari zaman dulu lagi ke malaysia dah wajibkan anak2 beragama islam bersekolah agama. johor baru nk buat ke?

Anonymous said...

Sudah sudahlah menjadi org yg mencari kesalahan org lain.... sbb itu jugak org tak menghormati sesetengah sikap org islam sbb sikap negative seperti saudara..

Unknown said...

Ya betul... apehal nak ikut johor..ikut islam la

Anonymous said...

"SEKURANG-KURANGNYA DARJAH KHAS 2.." 12:39 & maahad SMAS korang faham bhasa melayu tak.. komen mcm budak x lulus subjek BM jer..

 
 
Blogger Templates