Social Icons

Pages

Saturday, February 22, 2014

#PRKKAJANG !!! KANTOI !!! #MYANMAR DI #KAJANG !!! #CHEGUBARD MEMALUKAN #ANWARIBRAHIM !!!


itu jerr yang chegubard dapat simpulkan.senang nya !!! kalau itu adalah pekerja asing myanmar yang pergi kerja cari rezeki di malaysia macam mana ??? jangan jadi bodoh boleh tak wahai chegu bard ??? Kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Chegu Bard tu sebenarnya hanya satu penghinaan dan sindiran kepada Si Ketua Penipu tu berikutan pengakuan yang dibuat mengenai kewujudan Bangla sebelum ini.Semua orang tau mengenai cerita tersebut dan semua orang tau siapa yang tertipu dengan dakyah Politik Songsang yang telah direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu pada ketika itu.Siapa lagi yang paling hancing kena tipu dek Si Ketua Penipu tu kalau bukan budak-budak SAMM pimpinan Si Chegu Bard ni sendiri.

Diorang yang percaya bulat-bulat dengan penipuan Si Ketua Penipu tu.Punya la diorang percaya dengan dakyah tersebut sampai ada yang sanggup berguling-guling depan bangunan Parlimen dan ditangkap oleh pihak Keselamatan.Penyudah nya,diorang hanya membodohkan diri sendiri.Semua orang dalam Malaysia ni pun dah sedar bahawa Si Ketua Penipu tu hanya sekadar menipu apabila dia cuba menafikan dakwaan kononnya wujud pengundi Bangla sebelum PRU yang lepas. 

Tatkala semua orang mula lupa dengan insiden tersebut,datang pulak puak - puak SAMM ni membuat dakwaan yang hampir sama bila memuat naikkan gambar berkaitan dengan warga Myanmar di Kajang.Jadi,tak hairan lahh jika dakwaan yang dibuat oleh Si Chegu Bard tu hanya satu helah untuk memburukkan lagi nama baik serta imej Si Ketua Penipu tu secara terang-terangan.Maklum la.Orang dah kena kencing.Mana dia nak bau hancing sorang-sorang.kenapa tak nak pertikai orang malaysia di luar negara yang bertungkus lumus kerja tu ??? takut kerrr ??? dah,jangan putar belit keadaan.mereka mencari rezeki di negara kita chegu bard weii.apa kata suruh budak SAMM kerja kontrak dan jadi buruh binaan di tapak-tapak pembinaan seluruh negara.ada berani ??? ingat,semua bangunan yang berdiri megah skarang orang asing juga yang bina bukan orang melayu wahai chegubard,cari lahh orang melayu yang nak kerja di tapak pembinaan.kepada chegu bard,biar mereka cari rezeki.kalau buat salah kita tangkap.

APA KATA ANDA ???

RENUNG-RENUNGKAN
Post a Comment
 
 
Blogger Templates